Kierownik placówki Dzienny Dom Senior + Caritas

podstawowe
Gdańsk Kierownik placówki Dzienny Dom Senior + Caritas Umowa o pracę

Kierownik placówki Dzienny Dom Senior + Caritas

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

I. Nazwa i adres jednostki:
Dzienny Dom Senior+ Caritas
Gdańsk, ul. Zabłockiego 10 AiF

II. Nazwa stanowiska
Kierownik placówki Dzienny Dom Senior + Caritas

III. Niezbędne wymagania
  1. wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
  2. co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  4. posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
  5. nieposzlakowana opinia
IV. Wymagania dodatkowe 
  1. doświadczenie zawodowe w pracy z osobami starszymi
  2. znajomość specyfiki pracy w placówkach pobytu dla Seniorów
  3. znajomość metod pracy i aktywizacji osób starszych
  4. predyspozycje: umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, uczciwość, systematyczność, cierpliwość, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, zdolność do pracy w sytuacjach stresowych, wysoka kultura osobista
  5. dodatkowe kursy i kwalifikacje, które mogłyby przyczynić się do podniesienia jakości pracy na w/w stanowisku
  6. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
V. Zakres obowiązków i realizowanych zadań
  1. prowadzenie placówki oraz zajęć i bieżącej działalności Dziennego Domu Senior+
  2. opracowanie i nadzór nad realizacją planu zajęć
  3. realizacja działalności prozdrowotnej, rekreacyjnej, kulturalnej i edukacyjnej na rzecz uczestników Domu
  4. organizacja, współorganizacja i uczestnictwo w organizowaniu spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc
  5. prowadzenie dokumentacji placówki oraz z organizowanych spotkań, zajęć, warsztatów, prelekcji, wykładów, wycieczek, wyjazdów, itp.
  6. sprawowanie opieki nad członkami Dziennego Domu Senior+ w trakcie ich pobytu w Domu
  7. odpowiedzialność za powierzone mienie
  8. zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów
  9. dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie
  10. diagnozowanie potrzeb Seniorów oraz monitorowanie poziomu ich zaspokajania
  11. motywowanie Seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego
  12. animowanie współpracy międzypokoleniowej
  13. zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach
  14. nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z prowadzącymi zajęcia (wykonawcami, zleceniobiorcami, wolontariuszami)
  15. prowadzenie działań informacyjnych dot. projektu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie
  16. promocja działań Domu Dziennego Senior+
  17. wykonywanie innych czynności dotyczących funkcjonowania Dziennego Domu Senior+
VI. Warunki pracy na stanowisku 
  1. miejsce wykonywania pracy:
Dzienny Dom Senior+
Gdańsk Morena
ul. Zabłockiego 10AiF
  1. godziny pracy: 8.00 – 16.00
  2. charakter pracy:
Organizowanie działania Dziennego Domu Senior +:
- organizowanie pracy pracowników, współpracowników i wolontariuszy
- praca administracyjno-biurowa w Dziennym Domu Senior +
- organizowanie i praca z osobami starszymi, chorymi, z niepełnosprawnościami
- współpraca z pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku oraz pracownikami Caritas Archidiecezji Gdańskiej.
  1. okres zatrudnienia: od III 2025 r. – 3 m-ce okres próbny, następnie zatrudnienie na czas określony do X 2026 r., z możliwością dalszego zatrudnienia
  2. podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas próbny i określony w wymiarze 1 etatu (½ etatu kierownik i ½ etatu – animator)
  3. praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy. 
VII. Wymagane dokumenty 
  1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w CV. Życiorys powinien być opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych udostępnionych w złożonym CV na potrzeby rekrutacji na stanowisko Kierownik placówki zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
  2. list motywacyjny
  3. potwierdzenie posiadania 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
- podpisane CV wraz z listem motywacyjnym i kopiami dokumentów oraz zaświadczenie należy przesłać na adres mailowy: g...@carit... Wyświetl e-mail do dnia 30.03.2025 roku.
W tytule maila należy wpisać: „Nabór na Kierownika Dziennego Domu Senior + Caritas”  

IX. Informacje dodatkowe
Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny lub uznania naboru za nierozstrzygnięty. Złożonych dokumentów aplikacyjnych Caritas Archidiecezji Gdańskiej nie zwraca. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

Data dodania ogłoszenia: 11.03.2025

Aktualizacja: 11.03.2025

ID oferty: 66016063

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Caritas Archidiecezji Gdańskiej

g...@carit... pokaż e-mail

Lokalizacja

Adres
Gdańsk
Wróć do góry