Kierownik Projektu ds. zarządzania inwestycjami
Ogłoszenie nieaktualne
Kierownik Projektu ds. zarządzania inwestycjami
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Budownictwo,
Infrastruktura,
Konstrukcja / Technologie
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zaprasza do składania swoich aplikacji na dwa wolne stanowiska Kierownika Projektu ds. zarządzania inwestycjami.
Szczegóły ofert znajdą Państwo na stronie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pod linkami: https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/luzino/kierownik-projektu,145983,v7 oraz https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/luzino/kierownik-projektu,145992,v7 .
by spełnić wymagania formalne prosimy o składanie kompletu dokumentów wymienionych w ogłoszeniach.
Osoba na tym stanowisku:
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Co oferujemy
(dokumenty niezbędne)
84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 80
Docelowo miejscem pracy będzie Biuro Kierownika Projektu zlokalizowane przy obsługiwanej Inwestycji (między Lubiatowem, a Łęczycami).
Szczegóły ofert znajdą Państwo na stronie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pod linkami: https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/luzino/kierownik-projektu,145983,v7 oraz https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/luzino/kierownik-projektu,145992,v7 .
by spełnić wymagania formalne prosimy o składanie kompletu dokumentów wymienionych w ogłoszeniach.
Osoba na tym stanowisku:
- Koordynuje i nadzoruje prace związane z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz identyfikuje i ocenia ryzyka projektu, projektuje mechanizmy kontroli i działań ograniczających zidentyfikowanie ryzyka, a także sprawuje nadzór nad bieżącym monitoringiem oraz ocenia skuteczność podjętych działań, w celu właściwej i terminowej realizacji inwestycji. Wykonuje zadania związane z realizacją programów rządowych
- Współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami, i innymi jednostkami administracyjnymi, w zakresie planowania, przygotowania, realizacji, finansowania, rozliczania zadania inwestycyjnego związanego z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz w okresie gwarancyjnym, w celu właściwej i terminowej realizacji kontraktu
- Nadzoruje przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opinii , uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń i dokumentacji projektowej w okresie przygotowania i realizacji inwestycji oraz prowadzi spotkania informacyjno-technicznych, konsultacji społecznych w celu właściwej i terminowej realizacji inwestycji
- Wykonuje prawa i obowiązki Zamawiającego zgodnie z Warunkami Kontraktu oraz obowiązki wynikające z procedur warunkujących uzyskanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych, a także egzekwuje od Wykonawców wypełnianie zobowiązań wynikających z zawartych umów, sprawuje kontrolę nad nadzorami, w celu właściwej i terminowej realizacji kontraktu
- Opiniuje i uzgadnia z właściwymi komórkami organizacyjnymi dokumenty kontraktowe, tj. np. polecenia zmiany, umowy uzupełniające, roszczenia, zmiany technologiczne, programy badań laboratoryjnych, itp., w celu właściwej pod względem terminowości, wartości i jakości realizowanego zadania
- Uczestniczy w naradach technicznych, komisjach technicznych i eksperckich oraz w pracach komisji odbioru robót, przeglądach i odbiorach gwarancyjnych i pogwarancyjnych, sprawuje kontrolę nad usuwaniem wad i usterek, celem właściwej i terminowej realizacji projektu
- Wnioskuje o zamówienia uzupełniające oraz nadzoruje przygotowanie rekomendacji działań w przypadku przedwczesnych terminów wygaśnięcia obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów, w celu podjęcia terminowych i właściwych działań
- Nadzoruje sporządzenia rozliczenia zadania związanego z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz nadzoruje proces przejęcia środka trwałego i przygotowania materiałów do zgłoszenia do ubezpieczyciela nowo oddanych inwestycji w uzgodnieniu z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w celu prawidłowego rozliczenia inwestycji, ubezpieczenia, przejęcia środka trwałego OT i przekazania inwestycji do właściwych komórek organizacyjnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze budownictwa drogowego
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, FIDIC, ustawy o drogach publicznych oraz prawa budowlanego ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich
- Praktyczna znajomość pakietu MS-Office
- Kompetencje: zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami , świadomość kosztów, zorientowanie na osiąganie celów, skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Wykształcenie: wyższe w specjalności budowlanej lub drogowej lub mostowej
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze projektowania lub realizacji inwestycji prowadzonych według zasad FIDIC
- Studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami
- Uprawnienia projektowe lub wykonawcze
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
- Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Trzynaste wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
- Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,(m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych)
- Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. (wzory oświadczeń znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 80
Docelowo miejscem pracy będzie Biuro Kierownika Projektu zlokalizowane przy obsługiwanej Inwestycji (między Lubiatowem, a Łęczycami).
Informacje o firmie
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy komputerze
- Praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stroniehttps://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci
- Wzory oświadczeń znajdują się na stronie:https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „RODO” informuję,że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53,00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikający z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym;5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;6) podanie danych osobowych jest wymagane w zakresie w jakim przewidują to przywołane w pkt 3 przepisy prawa; niepodanie tych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych;7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r.poz.217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);z Inspektorem Ochrony Danych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad można kontaktować się pisząc na adresemail:iod@gddkia.gov.pl
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 11.12.2024
Wróć do góry