Kierownik Sekcji Jakości i Bezpieczeństwa Pacjenta
podstawowe
Gdynia
Powstania Styczniowego 1 Kierownik Sekcji Jakości i Bezpieczeństwa Pacjenta Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
Powstania Styczniowego 1 Kierownik Sekcji Jakości i Bezpieczeństwa Pacjenta Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
Kierownik Sekcji Jakości i Bezpieczeństwa Pacjenta
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Kontrola jakości / Audyt,
Opieka medyczna
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna
Twój zakres obowiązków:
Będziesz odpowiedzialny za prowadzenie wewnętrznego systemu zarządzania jakością, realizacje i komunikacje polityki jakości placówki medycznej, a w szczególności:
Szukamy osoby, która:
W tytule wiadomości należy wpisać „Kierownik Sekcji Jakości i Bezpieczeństwa Pacjenta”
Termin składania rekrutacji: 20.05.2025
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Będziesz odpowiedzialny za prowadzenie wewnętrznego systemu zarządzania jakością, realizacje i komunikacje polityki jakości placówki medycznej, a w szczególności:
- tworzenie, aktualizacja i koordynacja w zakresie polityki i planu zarządzania jakością,
- opracowywanie harmonogramów audytów wewnętrznych i nadzór nad ich realizacją,
- organizacja i nadzór nad wykonywaniem zadań audytorów lub zespołu audytorów wewnętrznych,
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych i testów zgodności dotyczących wymagań jakościowych przyjętych normami i polityką jakości,
- wydawanie zaleceń w zakresie działań korygujących i zapobiegawczych wynikających z przeprowadzonych audytów i badań zgodności,
- opracowanie i wdrożenie metodologii pomiaru wskaźników jakościowych,
- organizacja szkoleń w zakresie zarządzania jakością,
- opracowywanie raportów, dotyczących skuteczności systemu zarządzania jakością,
- współpraca z innymi działami placówki przy opracowaniu procedur, instrukcji, zarządzeń dotyczących procesów zarządzania jakością,
- prowadzenie dokumentacji systemu zarządzania jakością zgodnie z przyjętymi normami w tym nadzór nad dokumentami i zapisami systemowymi obowiązującymi w placówce i ich aktualizacja,
- współpraca z kadrą kierowniczą każdego szczebla w zakresie realizacji polityki jakości w ich obszarze odpowiedzialności menadżerskiej,
- koordynacja odpowiedzialność za utrzymanie standardów akredytacji i przygotowanie do kolejnego przeglądu akredytacji,
- organizacja i nadzór nad badaniami satysfakcji pacjenta,
- utrzymanie i doskonalenie systemu monitowania zdarzeń niepożądanych oraz koordynacja prac zespołu ds. zdarzeń niepożądanych,
- nadzorowanie realizacji obowiązujących standardów i procedur,
- współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w celu realizacji wskazanych wyżej zadań.
Szukamy osoby, która:
- Wykształcenie wyższe, w jednym z kierunków: zarządzanie w ochronie zdrowia, zdrowie publiczne, zarządzanie jakością (mile widziane studia podyplomowe bezpieczeństwa pacjenta)
- Udokumentowaną wiedze i 2-3 letnie doświadczenie w pracy w jednostkach służby zdrowia, co najmniej 1-2 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z jakością w służbie zdrowia, bezpieczeństwem pacjenta, audytem wewnętrznym, wiedza z prawa medycznego, analizy ryzyka.
- Wymagana znajomość: standardów jakości w ochronie zdrowia, w tym akredytacyjnych, procesów zarządzania ryzykiem klinicznym,
- Mile widziana wiedza z zakresu epidemiologii szpitalnej.
- procedur postępowania w przypadku zdarzeń niepożądanych, analizy zdarzeń RCA, kultury bezpieczeństwa w ochronie zdrowia.
- posiada doświadczenie w pracy projektowej,
- potrafi skutecznie organizować swoją pracę oraz zarządzać Zespołem i własnym czasem,
- potrafi być samodzielny/a i nie boi się odpowiedzialności,
- posiada umiejętności planowania i priorytetyzacji zadań, które są niezbędne przy współpracy z klientami oraz pracy zespołowej.
- posiada umiejętność nieszablonowego myślenia i wychodzenia poza standardowe schematy, aby znajdować innowacyjne i skuteczne sposoby realizacji celów biznesowych.
- posiada naturalną łatwość w komunikacji i współpracy z innymi oraz ceni pracę w zespole, w którym nie ma miejsca na przypadkowość ani na bylejakość.
- Start w roli, która daje Ci przestrzeń do nauki, ale jednocześnie pozwala realnie wpływać na rozwój organizacji.
- Forma i wymiar zatrudnienia wg preferencji pracownika: umowa o pracę/zlecenie/kontrakt w preferowanym wymiarze godzin,
- Terminowe wynagrodzenie,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych zadań,
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego w postaci szkoleń zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych,
- W ramach umowy o pracę benefity: dodatek za wysługę lat, Fundusz Świadczeń Socjalnych,
- Kartę FitProfit dla pracowników oraz osób towarzyszących,
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie.
- Wspierające środowisko pracy – z zespołem, który naprawdę ze sobą współpracuje, a nie tylko dzieli obowiązki.
W tytule wiadomości należy wpisać „Kierownik Sekcji Jakości i Bezpieczeństwa Pacjenta”
Termin składania rekrutacji: 20.05.2025
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dodanie klauzuli:
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCh
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Podanie wymaganych danych osobowych jest warunkiem udziału w naborze. Administrator danych osobowych są Szpitale Pomorskie sp. z o.o., 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1. Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod@szpitalepomorskie.eu Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Informacja o odbiorcach danych: brak. Okres przechowywania danych: zgodnie z regulaminem przeprowadzenia konkursu na stanowisko pracy. Kandydatowi przysługuje:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Podanie wymaganych danych osobowych jest warunkiem udziału w naborze. Administrator danych osobowych są Szpitale Pomorskie sp. z o.o., 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1. Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod@szpitalepomorskie.eu Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Informacja o odbiorcach danych: brak. Okres przechowywania danych: zgodnie z regulaminem przeprowadzenia konkursu na stanowisko pracy. Kandydatowi przysługuje:
- prawo dostępu do swoich danych
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa)
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 07.05.2025
ID oferty: 66075754
Zgłoś
Zobacz także:
Samodzielny Mechanik Serwisu Honda Marine
Gdynia Redłowo
Asystentka stomatologiczna
Gdańsk Jasień
Barman/Barmanka
Sopot Wyścigi / Karlikowo
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Szpitale Pomorskie Sp z o.o.
Wróć do góry