Kierownik/czka działu Business Development Center
Umowa o pracę
Pełny etat
Gdynia
Kierownik/czka działu Business Development Center
Branża / kategoria
Call center, Naprawa / Serwis / Usługi, Obsługa klienta
Gdynia
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Wymiar pracy
Pełny etat
Charakter pracy
Stacjonarna
- Galeria
Gdynia
Kierownik/czka działu Business Development Center
Szczegóły:
- Branża: Call center, Naprawa / Serwis / Usługi, Obsługa klienta
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę
- Wymiar pracy: Pełny etat
- Charakter pracy: Stacjonarna
- Stanowisko: Kierownik
Dodatkowe informacje:
- Wymagane doświadczenie: Tak
Grupa ZDUNEK to firma z ponad 45-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Świadczymy usługi w zakresie sprzedaży i obsługi serwisowej samochodów nowych i używanych, likwidacji szkód komunikacyjnych, a także doradztwa finansowego i ubezpieczeń komunikacyjnych.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik działu kontaktów z klientami (Business Development Center)
Lokalizacja: Gdynia, ul. Wielkopolska 250B / ul. Morska 517A
Twój zakres obowiązków:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie CV za pośrednictwem przycisku:
APLIKUJ
Dziękujemy za złożone aplikacje. Informujemy, że zapoznamy się z każdą z nich, jednak skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zgodnie z art. 24 ust. 6 Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów – Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa dostępna jest na stronie internetowej Grupy Zdunek Sp. z o.o. Sp. K. pod linkiem: https://zdunek.pl/formularz-zgloszen-sygnalizujacych
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik działu kontaktów z klientami (Business Development Center)
Lokalizacja: Gdynia, ul. Wielkopolska 250B / ul. Morska 517A
Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie działem BDC dla obsługi posprzedażnej w Grupie Zdunek,
- Wspieranie i rozwijanie kompetencji zespołu BDC (zespół rozproszony w dwóch lokalizacjach w Gdyni - ul. Wielkopolska 250B / ul. Morska 517A),
- Nadzorowanie i analiza procesów, a także wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu wzrost jakości i efektywności działań,
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta w oparciu o wskaźniki ilościowe i jakościowe,
- Stałe monitorowanie jakości obsługi klientów, podnoszenie poziomu ich zadowolenia oraz pozyskiwanie nowych klientów,
- Ewaluacja efektów pracy BDC oraz raportowanie.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale BDC/Call Center,
- Umiejętność analitycznego myślenia i poszukiwania rozwiązań,
- Znajomość systemów i narzędzi do zarządzania bazą danych,
- Umiejętność motywowania i zarządzania kilkuosobowym zespołem,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Kreatywność i ukierunkowanie na cel,
- Prawo jazdy kat. B.
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Umowę o pracę w firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej,
- Pracę od poniedziałku do piątku (z reguły 08:00 - 16:00),
- Warunki finansowe oparte o system motywacyjny,
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- Pracę z doświadczonym i zmotywowanym zespołem,
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów na preferencyjnych warunkach (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),
- Dostęp do bezpłatnego parkingu pracowniczego.
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie CV za pośrednictwem przycisku:
APLIKUJ
Dziękujemy za złożone aplikacje. Informujemy, że zapoznamy się z każdą z nich, jednak skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zgodnie z art. 24 ust. 6 Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów – Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa dostępna jest na stronie internetowej Grupy Zdunek Sp. z o.o. Sp. K. pod linkiem: https://zdunek.pl/formularz-zgloszen-sygnalizujacych
Data dodania: 23.05.2025
Aktualizacja: 24.06.2025
Numer oferty: 66092995
Wróć do góry