Konsultant ds. obsługi klienta

Ogłoszenie nieaktualne

Wymiar pracy
Sezonowa / tymczasowa / dodatkowa
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Przychodzące
Poziom stanowiska
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Status studenta
Tak

Aktualizacja: 29 dni temu

Stena Line znajduje się w ciekawym okresie zmian – mamy ambicję być za pan brat z cyfryzacją i stać się naprawdę innowacyjną, patrzącą w przyszłość firmą. Krok po kroku zmieniamy branżę morską, by osiągnąć naszą wizję – “Łączymy Europę dla zrównoważonej przyszłości” (Connecting Europe for a sustainable future). W Stena Line jesteśmy dla siebie jak rodzina i przyjaciele. Pracujemy ciężko, by rozwiązać problemy oraz by wpłynąć na otaczający świat, ponieważ wiemy, że rozwijamy się dzięki wyzwaniom. Podróż zaczyna się od nas!
 
Konsultant ds. obsługi klienta
 
Czym będziesz się zajmować?

Oto Twoje główne obowiązki:
  • wsparcie pracy Działu Pasażerskiego,
  • profesjonalna obsługa klientów Stena Line zgodnie ze standardami firmy,
  • telefoniczna obsługa klientów (połączenia przychodzące),
  • czynny udział w odprawach pasażerskich (check-in, boarding),
  • dokonywanie rezerwacji, udzielanie informacji o usługach i warunkach przewozu.
Kim jesteś?

W Stena Line Twoja osobowość jest tak samo ważna, jak Twoje umiejętności. Jeśli:
  • Masz otwarte podejście do świata, odnajdujesz się w nowych warunkach, podejmujesz nowe wyzwania
  • Okazujesz zaangażowanie i lojalność, potrafisz współpracować w celu osiągnięcia wspólnego celu
  • Masz przyjazne nastawienie i potrafisz nawiązywać kontakty z ludźmi
  • Jesteś osobą komunikatywną, cierpliwą i opanowaną
  • Potrafisz pracować w zespole
  • Posiadasz wykształcenie minimum średnie (mile widziani studenci)
  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1
  • Jesteś osobą dyspozycyjną
To znaczy, że jesteś osobą, której poszukujemy.

Brzmi ciekawie?

Oferujemy:
  • pracę na umowę zlecenie, 
  • elastyczne godziny pracy (praca zmianowa),
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
  • pakiet profesjonalnych szkoleń,
  • ciekawe miejsce pracy w międzynarodowym przedsiębiorstwie,
  • dobrą atmosferę pracy.
Niestety, nie przyjmujemy zgłoszeń pocztą elektroniczną ani tradycyjną.

O Stena Line

Stena Line, jako lider zrównoważonej żeglugi pasażerskiej oraz frachtowej, oferuje największą sieć połączeń promowych w północnej Europie.  Ciągle szukamy nowych członków rodziny Stena Line, którzy dołączą do naszej przyjaznej firmy, w której ciężka praca oraz dobra zabawa są na porządku dziennym! Od Skandynawii przez Wielką Brytanię aż po Morze Bałtyckie zatrudniamy ponad 6000 pracowników – wszyscy tworzą jedną firmę i mają wpływ na sukces przedsiębiorstwa. Wierzymy, że to, dokąd chcemy iść oraz jak daleko zajść zależy tylko od nas.  Podróż zaczyn się od nas.
Zatrudnienie w Stena Line to bezpieczne środowisko pracy oraz równowaga między pracą a życiem prywatnym. Dążymy do utrzymywania i ulepszania zrównoważonego środowiska pracy, w którym nie ma miejsca na nadużycia względem innych i które daje każdemu pracownikowi identyczne szanse. Postępujemy w duchu równości, różnorodności i wspólnoty – zapraszamy każdego do zgłaszania swojej kandydatury.
Administratorem danych osobowych przekazanych na cele rekrutacji jest Stena Line Polska Sp. z o. o.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 63768758
  • Data wyróżnienia: 1 października 2020
  • Data wprowadzenia: 24 września 2020
  • Aktualizacja: 24 września 2020
  • Wyświetleń: 3 538
  • Wyświetleń na liście: 73 585