Konsultant/ka ds. obsługi klienta
podstawowe
Gdańsk Wrzeszcz Górny
al. Grunwaldzka 50 Konsultant/ka ds. obsługi klienta Umowa zlecenie
al. Grunwaldzka 50 Konsultant/ka ds. obsługi klienta Umowa zlecenie
Konsultant/ka ds. obsługi klienta
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
4666 zł - 5166 złRodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Call center
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Rekrutacja online
Tak
Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Czekają na Ciebie:
Jak wygląda dzień pracy?
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i pomagamy klientom w zakresie telefonii komórkowej, internetu oraz telewizji. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, kwestii technicznych, szczegółów oferty. Wiemy, że w razie potrzeby, możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.
Wyróżniają Cię:
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Czekają na Ciebie:
- Wynagrodzenie 30,50 zł brutto/h (umowa zlecenie) + premię (średnio do 500 zł brutto).
- Szkolenie wdrażające (8 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.
- W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
- Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do niedzieli, w przedziale godz. 7.00 - 23.00)
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i pomagamy klientom w zakresie telefonii komórkowej, internetu oraz telewizji. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, kwestii technicznych, szczegółów oferty. Wiemy, że w razie potrzeby, możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.
Wyróżniają Cię:
- Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
- Podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń cyfrowych.
- Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Data dodania ogłoszenia: 11.12.2024
Aktualizacja: 10.01.2025
Zgłoś
Zobacz inne oferty od Transcom Worldwide Poland
Praca na infolinii! Możliwość umowy o pracę
premium
Aktualizacja: 2 godziny temu
Konsultant/ka ds. obsługi klienta
podstawowe
Aktualizacja: 5 dni temu
Rekrutacja online
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Transcom Worldwide Poland
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry