Koordynator ds. Eksploatacji i Współpracy z Właścicielami
Umowa o pracę
Pełny etat
Gdańsk Śródmieście
Chmielna 63/U2
Chmielna 63/U2
Koordynator ds. Eksploatacji i Współpracy z Właścicielami
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie, Hotelarstwo, Turystyka
Gdańsk
Śródmieście
Chmielna 63/U2 Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
Śródmieście
Chmielna 63/U2 Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
- Galeria
Gdańsk Śródmieście, Chmielna 63/U2
Koordynator ds. Eksploatacji i Współpracy z Właścicielami
Szczegóły:
- Branża: Stanowiska asystenckie, Hotelarstwo, Turystyka
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę
- Wymiar pracy: Pełny etat
- Charakter pracy: Stacjonarna
- Stanowisko: Asystent
Jesteśmy firmą zarządzającą krótkoterminowym najmem apartamentów premium. Nasz zespół to doświadczeni profesjonaliści, których łączy zaangażowanie, dynamika pracy i wysoka jakość obsługi klienta. Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do działu operacyjnego i będzie odpowiadała za kompleksową komunikację z właścicielami apartamentów oraz bieżącą koordynację spraw techniczno-organizacyjnych.
Zakres obowiązków:
- Codzienny kontakt z właścicielami mieszkań (telefoniczny i mailowy) w sprawach bieżących, głównie technicznych (np. usterki, wyposażenie, remonty, aktualizacje)
- Koordynacja zgłoszeń technicznych – przekazywanie ich do odpowiednich działów (serwis sprzątający, konserwatorski, techniczny),
- Przekazywanie informacji zwrotnych właścicielom dot. postępu zgłoszeń i rozwiązań,
- Współpraca z biurem obsługi klienta w zakresie przygotowania apartamentów do wynajmu,
- Nadzór nad kompletnością wyposażenia i estetyką apartamentów – kontakt z działem zakupów i aranżacji wnętrz,
- Pomoc w koordynacji prac naprawczych i serwisowych,
- Dbanie o wysoką jakość obsługi i pozytywne relacje z właścicielami mieszkań.
Wymagania:
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
- Samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność,
- Doświadczenie w pracy z klientem (mile widziane w branży nieruchomości, hotelarskiej lub serwisowej),
- Umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania wieloma tematami jednocześnie,
- Znajomość języka ukraińskiego / rosyjskiego / angielskiego (min. B1),
- Znajomość pakietu MS Office, systemów CRM
- Prawo jazdy kat. B (mile widziane).
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z nowoczesnym podejściem do zarządzania nieruchomościami,
- Dużą samodzielność w działaniu i realny wpływ na kształtowanie standardów obsługi właścicieli,
- Przyjazne środowisko pracy i zgrany zespół,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Stabilne zatrudnienie i jasne warunki współpracy.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, dobrze radzisz sobie z logistyką i chcesz pracować w branży hospitality — zapraszamy do aplikowania!
Zakres obowiązków:
- Codzienny kontakt z właścicielami mieszkań (telefoniczny i mailowy) w sprawach bieżących, głównie technicznych (np. usterki, wyposażenie, remonty, aktualizacje)
- Koordynacja zgłoszeń technicznych – przekazywanie ich do odpowiednich działów (serwis sprzątający, konserwatorski, techniczny),
- Przekazywanie informacji zwrotnych właścicielom dot. postępu zgłoszeń i rozwiązań,
- Współpraca z biurem obsługi klienta w zakresie przygotowania apartamentów do wynajmu,
- Nadzór nad kompletnością wyposażenia i estetyką apartamentów – kontakt z działem zakupów i aranżacji wnętrz,
- Pomoc w koordynacji prac naprawczych i serwisowych,
- Dbanie o wysoką jakość obsługi i pozytywne relacje z właścicielami mieszkań.
Wymagania:
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
- Samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność,
- Doświadczenie w pracy z klientem (mile widziane w branży nieruchomości, hotelarskiej lub serwisowej),
- Umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania wieloma tematami jednocześnie,
- Znajomość języka ukraińskiego / rosyjskiego / angielskiego (min. B1),
- Znajomość pakietu MS Office, systemów CRM
- Prawo jazdy kat. B (mile widziane).
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z nowoczesnym podejściem do zarządzania nieruchomościami,
- Dużą samodzielność w działaniu i realny wpływ na kształtowanie standardów obsługi właścicieli,
- Przyjazne środowisko pracy i zgrany zespół,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Stabilne zatrudnienie i jasne warunki współpracy.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, dobrze radzisz sobie z logistyką i chcesz pracować w branży hospitality — zapraszamy do aplikowania!
Informacje o firmie
Downtown Apartments to firma specjalizująca się w krótkoterminowym wynajmie apartamentów zlokalizowanych w najlepszych turystycznych miejscach w Polsce – w Trójmieście, Krakowie, Warszawie oraz nad morzem i jeziorami.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych przez Downtown Apartments Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Downtown Apartments Sp. z o.o. na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych
Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Downtown Apartments Sp. z o.o. na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych
zobacz klauzulę
Data dodania: 23.06.2025
Aktualizacja: 30.06.2025
Numer oferty: 66122772
Wróć do góry