Koordynator_Koordynatorka Pakietu Onkologicznego

Ogłoszenie nieaktualne

Koordynator_Koordynatorka Pakietu Onkologicznego

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Opieka medyczna,
Służba zdrowia
Poziom stanowiska
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna

KOORDYNATOR_KOORDYNATORKA PAKIETU ONKOLOGICZNEGO
UNIWERSYTECKIE CENTRUM KLINICZNE W GDAŃSKU
DZIAŁ KOORDYNACJI OBSŁUGI PACJENTA ONKOLOGICZNEGO

Dołącz do naszego zespołu w Dziale Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego!
Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu wsparcia i sprawnej organizacji procesu leczenia pacjentów onkologicznych. Naszym celem jest otoczenie pacjenta profesjonalną opieką na każdym etapie diagnostyki i terapii, zgodnie z wytycznymi Karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego (tzw. karty DILO).

ZOBACZ!
MATERIAŁ WIDEO O PRACY DZIAŁU KOORDYNACJI OBSŁUGI PACJENTA ONKOLOGICZNEGO
https://youtu.be/ldi-n_qnUpY
 
Praca z pacjentami onkologicznymi – kogo szukamy?
W tej roli kluczowa jest empatia, umiejętność pracy pod presją oraz wytrwałość. Każdy pacjent onkologiczny, zmagając się z trudną diagnozą, wymaga szczególnej uwagi i wsparcia. Koordynatorzy są często pierwszym punktem kontaktu, a ich zadaniem jest nie tylko organizacja procesu leczenia, ale również budowanie poczucia bezpieczeństwa u pacjenta, jego rodziny oraz ścisła współpraca z personelem medycznym oraz około medycznym zaangażowany w proces.
Praca ta może być emocjonalnie wymagająca, ale niesie też ogromną satysfakcję, wynikającą z realnego wpływu na poprawę jakości życia pacjentów.
Podczas wykonywania codziennych obowiązków, koordynator_koordynatorka korzystać będzie z podstawowych programów pakietu MS Office, takich jak Word, Excel. Swobodne poruszanie się w tych programach jest konieczne.

Do obowiązków Koordynatora_Koordynatorki Pakietu Onkologicznego należy m.in.:
  • Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa pacjentów onkologicznych – zapewnianie wsparcia pacjentom, udzielanie informacji oraz pomoc w organizacji procesu leczenia.
  • Koordynacja pacjentów z Kartą DILO – ustalanie terminów wizyt, umawianie badań, rejestracja wizyt oraz obsługa infolinii, związanych z realizacją Karty DILO.
  • Prace związane z realizacją wymogów Sieci Onkologicznej w UCK – dbałość o prawidłowe i terminowe wypełnianie wszystkich wymogów związanych z funkcjonowaniem Sieci Onkologicznej w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym.
  • Dbałość o dokumentację pacjenta z Kartą DILO – zapewnienie kompletności dokumentacji, jej odpowiednie przechowywanie oraz archiwizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapisami Zintegrowanego Systemu Zarządzania w UCK.
  • Współpraca z personelem medycznym oraz Działem Rozliczeń Usług Medycznych – współdziałanie z zespołem medycznym w zakresie realizacji świadczeń zdrowotnych na podstawie Karty DILO oraz zapewnienie sprawnej współpracy z Działem Rozliczeń.
 
Mile widziane będzie:
  • znajomość programów: Clinninet, SZOI, AP DILO,
  • znajomość angielskiego,
  • wykształcenie wyższe na kierunkach medycznych lub około medycznych (np. Zdrowie Publiczne)
 
Dział Koordynacji Obsługi Pacjenta Onkologicznego jest podzielony na cztery główne części:
  1. Punkt przyjęć pierwszorazowych – miejsce, w którym przyjmowani są pacjenci z podejrzeniem lub zdiagnozowaną chorobą onkologiczną. Celem tego punktu jest rozpoczęcie procesu koordynowanego leczenia onkologicznego.
  2. Punkt obdzwaniający pacjentów – zespół odpowiedzialny za kontaktowanie się z pacjentami w celu przekazania informacji o umówionych lub przesuniętych wizytach lekarskich.
  3. Punkt Infolinii Onkologicznej – telefoniczna linia wsparcia, na którą pacjenci mogą dzwonić w celu uzyskania informacji lub porady dotyczącej leczenia onkologicznego.
  4. Dedykowane zespoły narządowe – w których koordynatorzy zajmują się obsługą pacjentów z określonymi rodzajami chorób onkologicznych. Koordynują oni długotrwałe procesy leczenia oraz biorą udział w konsyliach.
 
Każda z tych części pełni tak samo ważną rolę w zapewnieniu kompleksowej obsługi pacjentów onkologicznych.

Po zatrudnieniu oferujemy okres adaptacyjny, w trakcie którego nowo zatrudniona osoba będzie miała możliwość zapoznania się ze wszystkimi obszarami działu pod okiem wyznaczonego mentora. W tym czasie pracownik nauczy się specyfiki pracy w każdej z części działu. Po zakończeniu etapu wprowadzenia, pracownik będzie kontynuował pracę na wyznaczonym stanowisku, wykonując swoje obowiązki samodzielnie. Osoby przypisane do części 1, 2 oraz 3 będą pracować w systemie rotacyjnym.
 
Korzyści z pracy u nas:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o  pracę, (system pracy dwuzmianowy w godzinach 07:00 do 14:35 i 10:25 do 18:00),
  • dostęp do wsparcia psychologa,
  • benefity pracownicze takie jak:
  • Dodatek za wysługę lat,
  • Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
  • Kasa zapomogowo-pożyczkowa,
  • Możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport)
 
Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz do dnia 08.12.2024 r. :
- kliknij APLIKUJ
lub
- otwórz link w nowym oknie
https://uck.traffit.com/public/form/a/a7844a87b94324de033c57382afb453f4c64486c
lub
- przejdź bezpośrednio na stronę uck.pl - zakładka KARIERA

  
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.

Data dodania ogłoszenia: 27.11.2024

Wróć do góry