Manager ds. eksportu
Ogłoszenie nieaktualne
Manager ds. eksportu
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Przedstawiciel handlowy
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Praca w terenie
Wymagane doświadczenie
Tak
Zanim opowiesz nam o sobie – poznaj Nas – Marion. Jesteśmy polską, dynamicznie rozwijającą się firmą kosmetyczną specjalizującą się głównie w produkcji preparatów do włosów oraz produktów do pielęgnacji twarzy i ciała. W Marion pracują eksperci, którzy na co dzień tworzą i troszczą się o zachowanie standardów produkowanych kosmetyków, prowadząc działania naukowo - badawcze, kontrolne i badania mikrobiologiczne oraz produkcyjne.
Wraz z dynamicznym rozwojem działu sprzedaży usług poszukujemy kandydatów: Manager ds. eksportu
OFERUJEMY:
PRACUJĄC Z NAMI, BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
TO PRACA DLA CIEBIE, JEŚLI:
Wraz z dynamicznym rozwojem działu sprzedaży usług poszukujemy kandydatów: Manager ds. eksportu
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub kontrakt b2b (w zależności od preferencji kandydatów)
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
- pracę w zgranym zespole i bardzo dobrej atmosferze
- benefity zdrowotne (m.in.: karta MultiSport, prywatną opiekę medyczną)
- dofinansowanie do ubezpieczenia
- program poleceń pracowników
- dodatkowe benefity (m.in. wyprawka dla młodych rodziców, upominki świąteczne)
- program premiowy uzależniony od realizacji sprzedaży
PRACUJĄC Z NAMI, BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- realizację i rozwój celów sprzedażowych u obecnych i potencjalnych klientów eksportowych (dystrybutorzy, międzynarodowe sklepy internetowe oraz sieci handlowe)
- budowanie oraz utrzymywanie stałych i długoterminowych relacji z klientami
- prognozowanie sprzedaży w celu planowej realizacji zamówień klienta
- monitorowanie trendów w branży kosmetycznej
- zarządzanie procesem negocjacji z klientami
- współpracę z działami m.in. marketingu, laboratorium R&D, customer service
- współtworzenie planów sprzedaży oraz budżetu i programu wsparcia marketingowego
TO PRACA DLA CIEBIE, JEŚLI:
- posiadasz min. 3 – letnie doświadczenie w obsłudze klienta zagranicznego w branży kosmetycznej lub FMCG – warunek konieczny
- współpracowałeś z kontrahentami instytucjonalnymi, znajomość współpracy z sieciami handlowymi – warunek konieczny
- znasz język angielskiego (C1) – warunek konieczny
- jesteś gotowy do wyjazdów służbowych, w tym zagranicznych
- umiesz dobrze organizować pracę, planować i ustalać priorytety
- cechuje Ciebie kreatywność, wysoka kultura osobista i nieszablonowe myślenie
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 13.01.2023
Aktualizacja: 12.06.2023
Wróć do góry