Manager ds. marketingu
podstawowe
Gdańsk Morena
Wileńska 44 Manager ds. marketingu Umowa o pracę
Wileńska 44 Manager ds. marketingu Umowa o pracę
Manager ds. marketingu
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Marketing,
Opieka medyczna,
Służba zdrowia
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Poszukujemy osoby na stanowisko Menedżera ds. Marketingu. To ważna rola wspierająca rozwój działań promocyjnych, budowanie wizerunku szpitala oraz współpracę między zespołami. Zachęcamy do aplikowania wszystkich, którzy chcieliby rozwijać się w tym obszarze i mają doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych.
Twoją rolą będzie:
Nasze oczekiwania:
Twoją rolą będzie:
- przygotowywanie założeń do planu marketingowego szpitala (m.in. kalendarz wdrożeń usług, kalendarz kampanii informacyjnych),
- udział w opracowaniu, koordynacja wdrożenia i rozwoju identyfikacji wizualnej szpitala,
- udział w przygotowaniu planów komunikacji szpitala w mediach społecznościowych oraz koordynacja przygotowania treści komunikacji,
- bieżąca współpraca z Biurem Prasowym Grupy LUX MED
- planowanie i realizacja komunikacji obsługowej do Pacjentów szpitala,
- współpraca z Departamentem Sprzedaży Grupy LUX MED – opracowywanie materiałów i form informacyjnych na potrzeby promocji i sprzedaży usług szpitala.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenia jako specjalista ds. marketingu, kierownik marki z odpowiedzialnością za przygotowanie i realizację planów marketingowych, akcji wspierających sprzedaż (mile widziana znajomość rynku opieki medycznej lub doświadczenie w branży farmaceutycznej, doświadczenie we współpracy z personelem medycznym/ przedstawicielami szpitali),
- doświadczenie w koordynacji tworzenia, wdrażania i rozwoju standardów identyfikacji wizualnej,
- doświadczenie w administrowaniu stron WWW (m.in. przygotowywanie i publikacja treści, koordynacja tworzenia i publikacji form graficznych, koordynacja implementacji rozwiązań funkcjonalnych na stronie),
- doświadczenie w planowaniu i realizacji komunikacji „in – store” (m.in. rozplanowanie i kontrola efektywności ekspozycji materiałów informacyjnych/ reklamowych),
- znajomość zasad przygotowania elementów strategii komunikacji – m.in. kryteria definiowania grupy docelowej, umiejętność identyfikacji i charakterystyki konkurencji, umiejętność interpretacji oferty w kontekście benefitów, cech, RTB,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność przygotowania i przeprowadzenia prezentacji,
- wykształcenie wyższe.
- pracę pełną wyzwań,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju w zakresie marketingu, komunikacji
- przyjazną atmosferę w pracy opartą na szacunku i wzajemnej życzliwości.
Data dodania ogłoszenia: 27.05.2025
ID oferty: 66096757
Zgłoś
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry