Managera ds. systemów biznesowych w Dziale IT
Ogłoszenie nieaktualne
Managera ds. systemów biznesowych w Dziale IT
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Ubezpieczenia
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Nr ref: TUWATU/11/09/24
Zadania na stanowisku: Kompleksowe utrzymanie i rozwój wybranych systemów informatycznych w tym:
- zarządzanie procesem utrzymania oraz wdrażania zmian w wybranych systemach informatycznych, w tym sporządzanie dokumentacji zmian w systemach informacyjnych (wnioski o zmiany IT), w części wymagań technologicznych,
- ścisła współpraca z obszarem biznesowym w zakresie działania systemu: wsparcie i obsługa użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych,
- udział w spotkaniach – ustalanie zakresu zmian, modyfikacji, planu wdrożenia,
- zarządzanie testami i testowanie zmian w systemach informatycznych,
- zarządzanie awarią w tym bieżący kontakt z dostawcą i użytkownikami aż do rozwiązania problemu,
- ścisła współpraca z zespołem infrastruktury, utrzymującym środowiska informatyczne dla systemów,
- udział i koordynowanie prac integracyjnych w poszczególnych systemach informatycznych,
- zlecanie i weryfikacja prac dostawcom ICT, w tym weryfikacja oferty pod względem wyceny i pracochłonności, odbiór zrealizowanych prac i rozliczenie finansowe,
- zarządzanie umowami z dostawcami usług ICT w ramach systemów informatycznych,
- opracowywanie lub weryfikacja instrukcji obsługi systemów informatycznych, w tym instrukcji dla użytkownika systemu,
- aktualizacja planów ciągłości działania (BCP) i aktualizacja scenariuszy oraz sporządzanie raportów z testów BCP dla systemów krytycznych,
- zarządzanie dokumentacją i uprawnieniami dla użytkowników systemów.
- mile widziane wyższe wykształcenie (preferowane informatyczne),
- minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku w instytucji finansowej,
- podstawowej wiedzy technologicznej, IT, zasad działania i budowy rozproszonych systemów IT,
- doświadczenie w zarządzeniu projektami (mile widziane),
- mile widziane znajomość XML, JSON, RESTFUL API,
- podstawowa znajomość baz danych: POSTGRES, MS SQL,
- obsługa programu POSTMAN,
- umiejętności w zakresie komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w tym szczególnie zadawania pytań, badanie potrzeb, proponowanie możliwych rozwiązań, asertywnego odmawiania,
- gotowości szybkiego reagowania w sytuacjach, które tego wymagają.
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- współpracę w doświadczonym zespole z wieloletnim stażem,
- szkolenia rozwojowe i dokształcające,
- dofinansowanie urlopu,
- ubezpieczenie zdrowotne,
- ubezpieczenie na życie,
- dostęp do programu Multisport,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- świąteczne bonusy,
- możliwość dołączenia do grupy sportowej, starty w imprezach charytatywnych,
- dobra lokalizacja biura, blisko centrum Sopotu, dworca SKM i morza,
- możliwość rozpoczynania pracy między 7:00 a 9:00,
- praca w systemie hybrydowym.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Decydując się na udział w procesie rekrutacyjnym związanym z powyższym ogłoszeniem o pracę, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych.
Administrator
W związku z przekazanymi nam dokumentami aplikacyjnymi, uprzejmie informujemy, że dane osobowe w nich zawarte będą przetwarzane przez SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych oraz SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna oraz Asekuracja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibami w Sopocie: ul. Władysława IV 22, 81-743 Sopot, jako administratorów w celach przeprowadzenia obecnych i ewentualnie przyszłych procesów rekrutacyjnych, jeśli wyraziłeś na to zgodę.
Inspektor ochrony danych (IOD)
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz kontaktować się z wyznaczonym:
- w SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych oraz SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna inspektorem ochrony danych drogą elektroniczną pisząc na adres iod@saltus.pl lub telefonicznie pod numerem +48 58 550 95 64;
- w Asekuracja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością inspektorem ochrony danych drogą elektroniczną pisząc na adres iod@asekuracja.pl lub telefonicznie pod numerem +48 58 772 72 94.
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Twoje dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 221 kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO*. Podanie danych w zakresie wskazanym w art. 221 §1 kodeksu pracy jest warunkiem udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie może uniemożliwić prawidłowe jego przeprowadzenie.
Podanie danych osobowych wykraczających poza ten zakres, w tym wizerunku pozostaje całkowicie dobrowolne. W celu przyszłych procesów rekrutacyjnych podane dane mogą być przetwarzane na podstawie Twojej zgody.
Odbiorcy danych osobowych
Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione upoważnionym pracownikom administratora danych oraz podmiotom, którym administrator zlecił czynności w zakresie przeprowadzenia działań rekrutacyjnych, przechowywania dokumentacji lub utrzymania systemów informatycznych.
Przekazywanie danych do państw trzecich
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).
Okres przechowywania danych
W związku z udziałem w procesie rekrutacyjnym dane osobowe będą przechowywane przez nas po jego zakończeniu przez okres 3 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Tobie prawa:
Administrator
W związku z przekazanymi nam dokumentami aplikacyjnymi, uprzejmie informujemy, że dane osobowe w nich zawarte będą przetwarzane przez SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych oraz SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna oraz Asekuracja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibami w Sopocie: ul. Władysława IV 22, 81-743 Sopot, jako administratorów w celach przeprowadzenia obecnych i ewentualnie przyszłych procesów rekrutacyjnych, jeśli wyraziłeś na to zgodę.
Inspektor ochrony danych (IOD)
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz kontaktować się z wyznaczonym:
- w SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych oraz SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna inspektorem ochrony danych drogą elektroniczną pisząc na adres iod@saltus.pl lub telefonicznie pod numerem +48 58 550 95 64;
- w Asekuracja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością inspektorem ochrony danych drogą elektroniczną pisząc na adres iod@asekuracja.pl lub telefonicznie pod numerem +48 58 772 72 94.
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Twoje dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 221 kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO*. Podanie danych w zakresie wskazanym w art. 221 §1 kodeksu pracy jest warunkiem udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie może uniemożliwić prawidłowe jego przeprowadzenie.
Podanie danych osobowych wykraczających poza ten zakres, w tym wizerunku pozostaje całkowicie dobrowolne. W celu przyszłych procesów rekrutacyjnych podane dane mogą być przetwarzane na podstawie Twojej zgody.
Odbiorcy danych osobowych
Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione upoważnionym pracownikom administratora danych oraz podmiotom, którym administrator zlecił czynności w zakresie przeprowadzenia działań rekrutacyjnych, przechowywania dokumentacji lub utrzymania systemów informatycznych.
Przekazywanie danych do państw trzecich
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).
Okres przechowywania danych
W związku z udziałem w procesie rekrutacyjnym dane osobowe będą przechowywane przez nas po jego zakończeniu przez okres 3 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Tobie prawa:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub uzupełnienia,
- usunięcia danych osobowych na zasadach opisanych w art. 17 RODO,
- cofnięcia w dowolnym czasie uprzednio wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych na zasadach opisanych w art. 18 RODO,
- przenoszenia danych osobowych na zasadach opisanych w art. 20 RODO,
- sprzeciwu w związku z przetwarzaniem danych osobowych w ramach realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w trybie i na zasadach określonych w art. 21 RODO,
- interwencji u administratora lub wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy uznasz, że Twoje dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami RODO.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 11.09.2024
Wróć do góry