Marketingu specjalist(k)a. Przyszły Yoda :)

maxi
Sopot Dolny Sopot
Jana Jerzego Haffnera 6
Marketingu specjalist(k)a. Przyszły Yoda :) Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B

Marketingu specjalist(k)a. Przyszły Yoda :)

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6000 - 12500
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Reklama i kreacja,
Marketing,
Służba zdrowia
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Nie

//
Edit:
Kochani, trochę mnie zaskoczyła (in plus) liczba zgłoszeń, mimo dodatkowego zadania rekrutacyjnego. Dzięki! Ze względu na tę ilość i moje zobowiązania zawodowe (a ten proces rekrutacyjny chcę sam poprowadzić) - do kandydatów zgłaszających się od 15.01 będę mógł się odezwać najwcześniej w lutym.
Edit2:
Bardzo chciałem podziękować indywidualnie wszystkim, którzy przesłali nam eseje lub filmy. Niestety, przeceniłem swoje możliwości. Okazało się, że aplikacji jest za dużo! W tym jednak miejscu chciałem Wam podziękować - oglądam i czytam wszystko, nadrabiam wieczorami i w weekendy. Doceniam Twój wysiłek. Każdego z Was z osobna. Serio. Dzięki wielkie! Mikołaj
//

Cześć!

Jesteś z Trójmiasta albo okolic? Szukasz miejsca, które nie jest wielkim brandem/korpo, ten klimat to nie Twoja bajka? Gdzie miał(a)byś szansę na dużo swobody i autonomii?
Rodzinną atmosferę i przestrzeń do ciągłej nauki? I budżet, który pozwala na różne eksperymenty? A przede wszystkim - gdzie będziesz pracować przy usługach, które naprawdę są ważne i wnoszą dużo wartości naszym odbiorcom?

Jeśli tak - to nasza oferta może Ci się spodobać Nagrałem dla Ciebie krótkie wideo, gdzie nieco opowiadam o tym kim jesteśmy, kogo szukamy i czego byś mógł/a się u nas nauczyć. (odpal sobie na słuchawkach, jest lepsze audio).
Oraz zwięźle - w tekście poniżej.

https://www.youtube.com/watch?v=yd6YTQrZygM

Co oferujemy:
  • Atmosferę firmy rodzinnej. Fajnie zżytej ze sobą. Nie olbrzymiej, ale też nie mikro. Z małą rotacją - z czego jesteśmy dumni
  • Co za tym idzie - bardzo szybki realny wpływ na biznes. Twoja praca będzie dla nas naprawdę ważna.
  • Przestrzeń do nauki i rozwoju. Dla mnie to nie frazes. A ogłoszenie piszę ja, tzn. ja to współwłaściciel Wiem, że przez tekst to może brzmieć onieśmielająco, ale dla mnie absolutnie każdy w firmie jest równorzędnym partnerem. Pisząc to chodzi mi o podkreślenie jak komunikacja i marketing są dla mnie istotne. Na początku współpracował(a)byś ze mną, ale bardzo szybko chciałbym Ci odpinać wrotki, skrzydła i inne akcesoria I zacząłbyś albo zaczęłabyś współpracę z innymi członkami zespołu.
  • Duuużo szkoleń dziedzinowych. Dopasowanych do tego, co sobie ustalimy.
  • Dwie marki, z odmienną specyfiką. Różne segmenty pacjentów, różne potrzeby, różne usługi.
  • Sprawdź nasze opinie np. w Google czy na FB. Chcemy dawać naszym pacjentom naprawdę dużo wartości.
  • Stawka - będzie tym wyższa, im więcej umiejętności i doświadczenia wniesiesz już na starcie. Potencjał decyduje o samym wyborze, umiejętności - o stawce :) Tak naprawdę przy wyjątkowych umiejętnościach zapominamy o widełkach z ogłoszenia i rozmawiamy indywidualnie.



Co będziesz robił/a?
  • Pomagał/a nam przyciągać pacjentów w segmencie prywatnym (marka Blikpol, głównie zabiegi laserowej korekcji wzroku) i segmencie NFZ (otworzyliśmy zupełnie nową przychodnię rodzinną, dość nietypową, i warto żeby lokalna społeczność się o tym dowiedziała)
  • Priorytetów w marketingu mamy kilka i możemy z czasem skręcić mocniej w jedne lub inne w zależności od Twoich predyspozycji. Więc na początek wszystkiego po trochu, a później będziemy zawężać.
  • Online&offline - do wyboru do koloru - kreacja, copy, video, analityka, strategia.
  • Będziesz stawiała hipotezy i testował/a. Szukał/a danych, tworzył/a procesy.
  • Z czasem współpracował/a z podwykonawcami, najróżniejszymi partnerami firmy.


Kogo szukamy?
  • Ambitnej, mądrej osoby.
  • Z potrzebą samorozwoju płynącą z trzewi.
  • Z pasją do którejś z gałęzi marketingu. Albo żebyś przynajmniej miał/a zalążki tej pasji, jeśli jesteś bardzo młodą osobą. Nieważne czy bardziej w stronę wideo czy tekstu. Reklam czy UX'u. Kreacji czy analiz.
  • Tak jak pisałem na początku - Twój potencjał będzie dla mnie ważniejszy niż doświadczenie. Chociaż to ostatnie będzie ważyć, jeśli kandydaci będą na zbliżonym poziomie.
  • Potencjał - to inteligencja w jej najróżniejszych formach, zmysł estetyczny, jakość wyciąganych wniosków, jakość pomysłów, umiejętność łączenia kropek itd :)


Czego wymagamy?

Poza CV - realizacji zadania rekrutacyjnego :) Czyli trochę inaczej niż zwykle. W  zalinkowanym filmie mówię o tym od 5:58:
https://www.youtube.com/watch?v=yd6YTQrZygM

W skrócie:

Napisz esej. Albo nagraj wideo.

O sobie. Kim jesteś. Jaki, jaka jesteś.
O Twojej historii.
O tym co Cię napędza. Co lubisz. W czym jesteś dobra/y.
O swoich planach, o swoich marzeniach.
O swoich wartościach.  
Opowiedz mi o swoim "dlaczego". Co chcesz osiągnąć w życiu, dokąd zmierzasz, kim chcesz być, co chcesz robić. Co jest dla Ciebie naprawdę ważne. Ta idea zyskuje popularność na Zachodzie, i to mnie, kurczę, naprawdę ciekawi.
Tell me about your why.

W wersji pisemnej zróbmy sobie limit 600 słów, czyli ok półtora strony A4. Ale to absolutny max, oczywiście, że może być mniej. W wersji nagrywanej - analogicznie - zróbmy max 4 minuty. Nie dłużej niż 4 minuty, może być zdecydowanie krócej. Wybierz sam.

CV oraz esej możesz załączyć, a jeśli nagrasz wideo - dołącz dokument z linkiem (do Twojego filmu, który wrzuciłaś/eś na YT albo np. Google Dysk itp.). Jeśli się nie da - wyślij na adres mailowy talent [małpa] blikpol.pl

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kardiotel sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, Jana z Kolna 16, 81-741 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.

Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 02.01.2025

Aktualizacja: 16.01.2025

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
avatar

Blikpol Sopot

t...@blikp... Wyświetl e-mail

Lokalizacja

Adres
Sopot Dolny Sopot
Jana Jerzego Haffnera 6 

Profil pracodawcy

Blikpol Sopot to centrum okulistyczne zlokalizowane w Krzywym Domku, zorientowane przede wszystkim na usługę laserowej korekcji wzroku, ale także na inne specjalistyczne zabiegi okulistyczne. Wizją, która nam przyświeca jest połączenie...

Zobacz profil
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Polityka prywatności
Wróć do góry