Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. administracji sprzedaży
Umowa o pracę
Pełny etat
Gdańsk Matarnia
Budowlanych 64c
Budowlanych 64c
Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. administracji sprzedaży
Branża / kategoria
Obsługa klienta, Przedstawiciel handlowy, Sprzedaż B2B
Gdańsk
Matarnia
Budowlanych 64c Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
(+inne) Wynagrodzenie 6000 zł
Matarnia
Budowlanych 64c Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Stacjonarna
(+inne) Wynagrodzenie 6000 zł
- Galeria
- Mapa
Gdańsk Matarnia, Budowlanych 64c
Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. administracji sprzedaży
-
Komunikacja miejska
-
Restauracje i kawiarnie
-
Zakupy
-
Sport i rekreacja
-
Nauka i szkolnictwo
Szczegóły:
- Branża: Obsługa klienta, Przedstawiciel handlowy, Sprzedaż B2B
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę
- Wymiar pracy: Pełny etat
- Charakter pracy: Stacjonarna, Hybrydowa
- Stanowisko: Specjalista, Asystent
Dodatkowe informacje:
- Wymagane doświadczenie: Nie
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do działu naszej firmy zajmującego się sprzedażą hurtową poszukujemy Młodszej specjalistki / Młodszego specjalisty ds. administracji sprzedaży na pełny etat.
Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania
(wyślij do nas aplikację tylko wtedy, gdy spełniasz wszystkie warunki):
To, co oferujemy:
Warto wiedzieć, że:
Podczas rekrutacji:
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.
Aplikację wyślij na adres r...@rebel.pl Wyświetl e-mail . Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Do działu naszej firmy zajmującego się sprzedażą hurtową poszukujemy Młodszej specjalistki / Młodszego specjalisty ds. administracji sprzedaży na pełny etat.
Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania
(wyślij do nas aplikację tylko wtedy, gdy spełniasz wszystkie warunki):
- biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office – w szczególności programu Excel;
- kreatywność i otwartość w podejściu do klienta;
- znajomość produktów wydawnictwa Rebel;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
- umiejętność tworzenia zwięzłych komunikatów;
- terminowe wykonywanie zadań;
- doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej (znajomość zasad pisowni języka polskiego);
- wysoka kultura osobista i umiejętność budowania trwałych relacji z klientami;
- pracowitość i motywacja, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów;
- bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- umiejętność pracy w zespole, doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
- doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV);
- wiedza z zakresu podstaw handlu;
- znajomość rynku zabawkarskiego, w szczególności gier planszowych ;
- inicjatywa w rozwiązywaniu problemów i proponowaniu usprawnień w procesach sprzedażowych;
- kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań;
- ambicja i dążenie do ciągłego poszerzania wiedzy;
- elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
- wysokie normy etyczne;
- znajomość gier planszowych ;)
- posprzedażowa obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych;
- komunikacja i obsługa klienta za pośrednictwem e-maila i telefonu;
- obsługa zintegrowanego systemu informatycznego ERP;
- edycja zamówień sprzedaży i przygotowanie zamówień do wysyłki;
- obsługa reklamacji i zwrotów;
- korygowanie faktur sprzedaży oraz realizacja zwrotów;
- rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie najlepszych rozwiązań;
- budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy z troską o wysoką
jakość obsługi klienta; - tworzenie ofert sprzedażowych i obsługa akcji promocyjnych (np. przedsprzedaży);
- kontakt z przewoźnikami, reklamacja uszkodzonej lub zgubionej przez
przewoźnika paczki; - bezpośrednia współpraca z innymi działami firmy.
To, co oferujemy:
- umowa o pracę na kwotę 6.000 PLN brutto miesięcznie;
- stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
- coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
- elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
- pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
- dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
- nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- platforma do nauki języków obcych;
- dofinansowanie karty sportowej;
- pakiety weterynaryjne dla psa i kota na preferencyjnych warunkach;
- dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, podręcznikami RPG i puzzlami;
- konto premium na platformie Board Game Arena;
- wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
- pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
- istnieje możliwość pracy hybrydowej w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
- oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
- miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
- tworzymy środowisko pracy przyjazne osobom o wszelkich preferencjach i poglądach;
- nasze działy hurtowe liczą 12 osób; a cała firma zatrudnia ponad 90 pracowników;
- w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne; do dyspozycji pracowników pozostaje automatyczny ekspres do kawy;
- w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
- co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.
Aplikację wyślij na adres r...@rebel.pl Wyświetl e-mail
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Benefity:
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie zajęć sportowych
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- elastyczny czas pracy
- brak dress code'u
- spotkania integracyjne
- parking dla pracowników
Data dodania: 04.07.2025
Aktualizacja: 04.07.2025
Numer oferty: 66133767
Wróć do góry