Młodszy(-a) Specjalista(-ka) ds. Obsługi Klienta
Ogłoszenie podstawowe
Młodszy(-a) Specjalista(-ka) ds. Obsługi Klienta
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu,
Sezonowa / Tymczasowa / Dodatkowa
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Przychodzące,
Wychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
O pracy w Wakacje.pl – czym się kierujemy?
Jesteśmy firmą, która od 24 lat spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Wakacje.pl to największa w Polsce platforma e-commerce oraz sieć salonów sprzedaży w całej Polsce z bogatą ofertą turystyczną. Od 2015 roku jesteśmy częścią największego polskiego holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualna Polska Holding. W Wakacje.pl oferujemy tysiące różnorodnych wycieczek krajowych i zagranicznych, a także ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne. Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jeśli do życia podchodzisz z #ENERGIĄ, cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, a w pracy stawiasz na #ZROZUMIENIE KLIENTA i #WSPÓŁPRACĘ, realizując zadania z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz chcesz mieć istotny wkład w to, że jesteśmy #INNOWACYJNI, dołącz do nas!
Kogo szukamy?
Osób, które wiedzą co oznacza hasło #ZROZUMIENIEKLIENTA! Jeśli jesteś sumienny, kochasz podróże i lubisz pracę z ludźmi to APLIKUJ! Martwisz się, że nie masz doświadczenia? Spokojnie, nie wymagamy od Ciebie 10 lat pracy na podobnym stanowisku. Z nami wystartujesz z swoją karierą.
Nie odkładaj słuchawki, gdy usłyszysz naszego VoiceBota – chcemy Cię lepiej poznać :)
Zada Ci kilka pytań dotyczących Twoich oczekiwań.
Zakres obowiązków:
Bezpieczeństwo i komfort pracy:
Jesteśmy firmą, która od 24 lat spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Wakacje.pl to największa w Polsce platforma e-commerce oraz sieć salonów sprzedaży w całej Polsce z bogatą ofertą turystyczną. Od 2015 roku jesteśmy częścią największego polskiego holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualna Polska Holding. W Wakacje.pl oferujemy tysiące różnorodnych wycieczek krajowych i zagranicznych, a także ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne. Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jeśli do życia podchodzisz z #ENERGIĄ, cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, a w pracy stawiasz na #ZROZUMIENIE KLIENTA i #WSPÓŁPRACĘ, realizując zadania z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz chcesz mieć istotny wkład w to, że jesteśmy #INNOWACYJNI, dołącz do nas!
Kogo szukamy?
Osób, które wiedzą co oznacza hasło #ZROZUMIENIEKLIENTA! Jeśli jesteś sumienny, kochasz podróże i lubisz pracę z ludźmi to APLIKUJ! Martwisz się, że nie masz doświadczenia? Spokojnie, nie wymagamy od Ciebie 10 lat pracy na podobnym stanowisku. Z nami wystartujesz z swoją karierą.
Nie odkładaj słuchawki, gdy usłyszysz naszego VoiceBota – chcemy Cię lepiej poznać :)
Zada Ci kilka pytań dotyczących Twoich oczekiwań.
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w oparciu o procedury,
- Obsługa wycieczek Klienta w procesach posprzedażowych,
- Dbanie o utrzymanie dobrych relacji z Klientem,
- Wsparcie procesu sprzedaży wycieczek w szczycie sezonu turystycznego,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Dbanie o jakościowe i efektywne działanie,
- Dyspozycyjność min. 130h/miesiąc a w okresie czerwiec-wrzesień 160h/miesiąc oraz gotowość do pracy w systemie zmianowym: pn-niedz. oraz święta 8:00-23:00,
- Wykształcenie min. średnie,
- Zaangażowanie i sumienność,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
Bezpieczeństwo i komfort pracy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub UoP,
- Pełne wsparcie w okresie wdrożenia,
- Wynagrodzenie podstawowe 26,10 zł brutto + premia za realizowanie założonych celów. W zależności od umiejętności i zaangażowania premia waha się średnio od 400-1600 zł brutto miesięcznie. Zasady systemu premiowego szczegółowo zaprezentujemy na szkoleniu,
- Szkolenie trwające 10 dni roboczych (za czas spędzony na szkoleniu otrzymasz wynagrodzenie po przepracowaniu 150 godzin), podczas którego przekażemy Tobie całą naszą wiedzę z zakresu produktu, sprzedaży i systemów, na których pracujemy.
- Zdobycie wiedzy produktowej w oparciu o podróże zagraniczne realizowane w ramach Study Tour (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),
- Rozwój kompetencji miękkich,
- Jasna ścieżka awansu i rozwoju w ramach rekrutacji wewnętrznych,
- Możliwości uczestniczenia i realizacji w projektach wewnętrznych,
- Poznanie specyfiki pracy w branży Travel u lidera na rynku.
- Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Allianz), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile,
- Pakiet szkoleń, webinarów oraz opieka specjalistyczna z zakresu psychologii i dobrostanu psychicznego dostępne na platformie wellbeingowej Mindgram,
- Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin,
- Program Poleceń Pracowniczych – płacimy od 1000 zł w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,
- Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,
- Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego,
- Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada,
- Swobodny dress code.
zgłoś do moderacji
Zobacz inne oferty od Wakacje.pl S.A.
Senior Controlling Specialist / Starszy Specjalista ds....
Ogłoszenie maxi
Aktualizacja: 6 dni temu
Specjalista(-ka) ds. Obsługi Klienta
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 2 dni temu
Starszy (-a) Konsultant (-ka) ds. Sprzedaży
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 2 dni temu
Konsultant(-ka) ds. Sprzedaży
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 2 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Ważne jeszcze 29 dni (do 05.01.2024)
- Numer ogłoszenia: 65456397
- Data wyróżnienia: 23.10.2023
- Data wprowadzenia: 20.09.2023
- Aktualizacja: 05.12.2023
Wróć do góry