(Młodszy) Specjalista ds. Obsługi Klienta
Ogłoszenie nieaktualne
(Młodszy) Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Logistyka i planowanie,
Spedycja,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Jeśli dążysz do poszerzenia doświadczeń zawodowych związanych z branżą transportową, to praca w Unifeeder A/S S.A. Oddział w Polsce może być właśnie tym, czego szukasz! Nasze codzienne zadania i wyzwania związane są z organizacją przewozu ładunku w kontenerach na rzecz naszych klientów z wykorzystaniem transportu morskiego i drogowego. Odpowiadając na potrzeby rynku oraz chcąc sprostać dynamice branży, skupiamy się na optymalizacji naszych procesów oraz na budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Dołącz do naszego zespołu!
(Młodszy) Specjalista ds. Obsługi Klienta
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
(Młodszy) Specjalista ds. Obsługi Klienta
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Codzienny kontakt z klientem (linie żeglugowe, tank operatorzy) oraz rozwiązywanie wszelkich zagadnień związanych z obsługą klienta.
- Zapewnienie, że zobowiązania wobec klientów (alokacje, połączenia ze statkami oceanicznymi) są wypełnione.
- Budowanie relacji biznesowych z klientami i partnerami poprzez przejrzystą i regularną komunikację.
- Odpowiadanie na zapytania dotyczące możliwych połączeń, tworzenie alokacji w systemie.
- Aktualizacja danych w systemach (własnym operacyjnym, systemy terminalowe, systemy celne) oraz sprawdzanie poprawności danych.
- Codzienne sprawdzanie sytuacji ładunkowej, planowanie załadunków, sprawdzanie połączeń oceanicznych, komunikacja z klientami i innymi biurami/działami wewnątrz organizacji.
- Koordynacja zwalniania statków do sztauowania, informowanie terminali o danych załadunkowych, przygotowanie niezbędnej dokumentacji (kontenery niebezpieczne, kontenery chłodzone, ponadgabaryty, etc.).
- Sprawdzanie gotowości ładunku oraz wymiana informacji na bieżąco z zaangażowanymi w proces stronami (klient, terminal, agent).
- Finalizowanie dokumentacji ładunkowej po wyjściu statku z portu.
- Wykształcenia wyższego (transport, logistyka, ekonomia).
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie.
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel).
- Dokładności, sumienności i zaangażowania w wykonywaną pracę.
- Umiejętności budowania pozytywnych relacji interpersonalnych oraz predyspozycji do pracy w zespole.
- Mile widziana znajomość procesów transportowych i łańcucha dostaw.
- Mile widziana znajomość rynku linii oceanicznych.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub obsłudze zleceń transportowych.
- Zatrudnienie w nowoczesnej organizacji o międzynarodowych standardach.
- Wyjątkową atmosferę w zgranym zespole.
- Pełną wyzwań pracę w wielokulturowym środowisku i duże możliwości rozwoju.
- Pakiet benefitów.
Informacje o firmie
Unifeeder Group is a dynamic logistics company, covering Europe, Africa & Asia. We operate more than 150 vessels and make the way for +5,5 Mio. containers every year. Unifeeder simplifies the complex tasks of choosing and managing supply chains by providing efficient and sustainable transport solutions. By expanding the network, coming up with innovative solutions and being agile in day-to-day operations, we enable our customers to concentrate on their core business while we make their cargo flow. As a key player in global and regional supply chains, we recognize our environmental responsibilities and are committed to contributing to the reduction of local, national and global emissions.
Read more about your upcoming workplace at www.unifeeder.com.
Read more about your upcoming workplace at www.unifeeder.com.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Please add this consent to your application: I agree to processing of personal data provided in this document for realisation of the (Młodszy) Specjalista ds. Obsługi Klienta.
It is voluntary and necesarry to give your data processing consent due to recruitment purposes and in accordance to art. 221 of Polish Labour Code. Unifeeder A/S Branch in Poland, Łużycka 6C str., 81-537 Poland shall be the administrator of your data. Your personal data shall be processed due to recruitment purposes regarding position mentioned in the consent (in accordance to art. 6 par. 1 point b of GDPR). If you give an additional consent to processing your data regarding other recruitment processes (in accordance to art. 6 par. 1 point a of GDPR), your data shall be processed up to 6 following months.
You are entitled to:
1) Accessing your data or copy of your data
2) Correcting your data
3) Limiting processing of your data
4) Deleting your data
5) Applying your complaint to UODO Chairman (2 Stawki str., 00-193 Warszawa).
It is voluntary and necesarry to give your data processing consent due to recruitment purposes and in accordance to art. 221 of Polish Labour Code. Unifeeder A/S Branch in Poland, Łużycka 6C str., 81-537 Poland shall be the administrator of your data. Your personal data shall be processed due to recruitment purposes regarding position mentioned in the consent (in accordance to art. 6 par. 1 point b of GDPR). If you give an additional consent to processing your data regarding other recruitment processes (in accordance to art. 6 par. 1 point a of GDPR), your data shall be processed up to 6 following months.
You are entitled to:
1) Accessing your data or copy of your data
2) Correcting your data
3) Limiting processing of your data
4) Deleting your data
5) Applying your complaint to UODO Chairman (2 Stawki str., 00-193 Warszawa).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 06.11.2024
Wróć do góry