Młodszy specjalista ds. zarządzania najmem

Ogłoszenie nieaktualne

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Stanowiska asystenckie
Poziom stanowiska
Asystent,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna,
Praca w terenie
Status studenta
Tak

Aktualizacja: 2 miesiące temu

Jeżeli:
  • Lubisz ludzi, lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać, posiadasz wysoką kulturę osobistą,
  • Twoi znajomi uważają Cię za osobę przyjazną, pomocną i świetnie zorganizowaną,
  • Twoja sumienność nie pozwala Ci odpuścić, dopóki rzeczy nie będą zrobione tak, jak obiecałaś/eś,
  • Cenisz współpracę zamiast rywalizacji i “gwiazdorzenia”,
  • Jesteś samodzielna/y i potrafisz utrzymywać efektywność bez nadzoru,
  • Potrafisz samodzielnie podejmować decyzje i brać za nie odpowiedzialność,
  • Lubisz urządzać swoje mieszkanie i uważasz, że masz do tego oko,

… to bardzo możliwe, że jesteś osobą której szukamy!

 Parę słów o nas

MOZO powstało po to, by wynajmowane nieruchomości mogły generować stabilny i bezproblemowy zysk dla właściciela, przy jednoczesnym odciążeniu go ze wszelkich obowiązków z tym związanych. 

Dlaczego to jest ważne?

Bardzo mocno wierzymy w to, że jednym z najlepszych sposobów na lokowanie oszczędności jest zakup nieruchomości na wynajem. Obsługa najmu wiąże się jednak z potrzebą poświęcania dużej ilości czasu oraz nierzadko - wielu nerwów.
W Mozo wszystkie problemy bierzemy na siebie, aby nasi klienci mogli spać spokojnie oraz aby mogli skupiać się na tym co jest dla nich naprawdę ważne.

Mamy nadzieję, że dołączając do naszego zespołu podzielisz naszą pasję i zechcesz tworzyć razem z nami zgrany zespół.
 
Jakie będą Twoje codzienne zadania?
  • Opieka nad mieszkaniem na wynajem,
  • obsługa najmu – bieżąca pomoc najemcom w ułatwieniu im życia,
  • kontakt telefoniczny i mailowy z właścicielami mieszkań – informowanie o statusie wynajmu i bieżących sprawach dotyczących lokalu,
  • dobieranie nowych najemców do mieszkań - oraz mieszkań do najemców (masz im pomagać, a nie sprzedawać),
  • Organizacja i koordynacja zleceń związanych z naprawami, doposażeniem oraz drobnymi zakupami do mieszkań,
  • czynności windykacyjne – kontrola wpłat należności, przygotowywanie wezwań do zapłaty
  • współpraca z działem rozliczeń, odpowiedzialnym za wszelkie sprawy księgowo-finansowe.

Wymagania formalne:
  • Prawo jazdy kat. B 
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, lub innym - związanym z obsługą klienta

Co zyskasz dołączając do MOZO?

Jesteśmy pasjonatami w naszej dziedzinie. Co to oznacza? Lubimy siebie i swoją pracę. Dobrze czujemy się w firmie i widzimy, że mamy na nią realny wpływ. W całym zespole panuje bardzo przyjazna, koleżeńska atmosfera.

A poza tym oferujemy Ci:
  • Pewną, stabilną pracę na lata,
  • realny wpływ na sytuację w firmie, 
  • solidne wdrożenie do pracy, oraz wsparcie merytoryczne od całego zespołu,
  • umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
  • samochód służbowy, laptop, telefon.

Jak aplikować?

Jeżeli chcesz z nami pracować, prześlij CV poprzez formularz:
  • Numer ogłoszenia: 63925638
  • Data wyróżnienia: 30 listopada 2020
  • Data wprowadzenia: 23 listopada 2020
  • Aktualizacja: 23 listopada 2020
  • Wyświetleń: 2 805
  • Wyświetleń na liście: 101 635