Od specjalisty do głównego specjalisty w Wydziale Księgowości Urzędu

podstawowe
Gdynia Śródmieście
al. marsz. Józefa Piłsudskiego 52/54
Od specjalisty do głównego specjalisty w Wydziale Księgowości Urzędu Umowa o pracę

Od specjalisty do głównego specjalisty w Wydziale Księgowości Urzędu

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Urząd Miasta Gdyni, al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 Gdynia,
poszukuje kandydatów na stanowisko od specjalisty do głównego specjalisty w Wydziale Księgowości Urzędu

Cel istnienia stanowiska:

Stanowisko zapewnienia prawidłowe funkcjonowanie finansów jednostki samorządowej

Do Twoich głównych zadań należeć będzie:

prowadzenie ewidencji księgowej wydatków budżetowych oraz pozostałych dokumentów z tyt. rozliczania nakładów inwestycyjnych:
  • wprowadzanie do ewidencji księgowej wydatków budżetowych na podstawie wyciągów bankowych
  • dekretowanie i księgowanie faktur z tyt. poniesionych nakładów inwestycyjnych
  • współpraca z wydziałami merytorycznymi w zakresie prowadzonej ewidencji nakładów inwestycyjnych
analiza kont księgowych zespołu oraz ewidencjonowanie dokumentów z tyt. rozliczania nakładów inwestycyjnych:
  • analiza kont- bieżąca kontrola i analiza stanów oraz operacji na kontach
  • inwentaryzacja kont - przeprowadzanie ciągłej oraz rocznej inwentaryzacji, w tym weryfikacja z dokumentacją w wydziałach merytorycznych
  • uzgadnianie kont środków trwałych - dokonywanie wewnętrznych uzgodnień dotyczących środków trwałych
  • weryfikacja rozliczeń - sprawdzanie kompletności i prawidłowości rozliczeń oraz współpraca z wydziałami merytorycznymi w zakresie przekazywania nakładów inwestycyjnych do odpowiednich jednostek organizacyjnych
  • księgowanie środków trwałych - uzgadnianie i księgowanie przyjętych środków trwałych na stan urzędu w wyniku rozliczenia zadań inwestycyjnych na podstawie danych z wydziałów merytorycznych
pomoc przy sporządzaniu deklaracji VAT, sprawdzanie bieżących faktur pod kątem odliczeń podatku VAT:
  • kompletowanie i sprawdzanie dokumentów do rejestru VAT - zbieranie, weryfikowanie i przygotowywanie dokumentów do rejestru VAT
  • sprawdzanie poprawności korekt VAT - kontrola poprawności i zgodności korekt VAT z obowiązującymi przepisami
  • pomoc przy sporządzaniu deklaracji VAT - wspieranie przy przygotowywaniu i składaniu deklaracji VAT
  • weryfikacja faktur VAT wydatkowych - sprawdzanie faktur VAT otrzymanych z wydziałów merytorycznych pod kątem poprawności odliczenia podatku VAT
sporządzanie sprawozdań budżetowych typu Rb, sprawozdań finansowych (w tym bilans) i innych wymaganych przepisami prawa dla danego programu:
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych - przygotowywanie sprawozdań budżetowych takich jak Rb-23, Rb-28S, Rb-27S, Rb-27ZZ, Rb-50, Rb-N, Rb-Z, Rb-ZN
  • sporządzanie sprawozdań finansowych - opracowywanie sprawozdań finansowych, w tym bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu oraz informacji dodatkowej

Niezbędne wykształcenie, doświadczenie zawodowe i predyspozycje osobowościowe:
  • wykształcenie średnie branżowe i minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w prowadzeniu ewidencji księgowej (księgowość pełna) lub wykształcenie wyższe na kierunkach: finanse i rachunkowość, zarządzanie, ekonomia, administracja i doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata stażu w prowadzeniu ewidencji księgowej (księgowość pełna)
  • mile widziane: prowadzenie ewidencji księgowej w jednostkach z sektora finansów publicznych
  • znajomość: bardzo dobra pakietu MS Office 365
  • mile widziana: znajomość OTAGO FKJB (FK365)
  • znajomość regulacji i przepisów prawnych w zakresie: ustawa o rachunkowości ustawa o finansach publicznych rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej
kompetencje: zdolności organizacyjne i planowania komunikatywność myślenie krytyczne, strategiczne i analityczne odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu zaangażowanie i samodzielność gotowość do uczenia się i samorozwoju umiejętność poszukiwania informacji i ich analizy nastawienie na współpracę dokładność, uważność i skrupulatność

Wymagania konieczne: obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia

Warunki pracy:
wymagany kontakt osobisty, telefoniczny, przy pomocy środków komunikacji elektronicznej (e-mail, chat, komunikatory elektroniczne) z interesantami praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie miejsce pracy w budynku Marszałka Piłsudskiego 52/54 Gdynia 81-382; 1 piętro dojazd do pomieszczeń biurowych umożliwiony przy pomocy wind z odpowiednimi drzwiami i powierzchnią kabiny umożliwiającą poruszanie osób na wózkach inwalidzkich; ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiednich szerokościach umożliwiających poruszanie osób na wózkach inwalidzkich

Co oferujemy:
  • przyjazny onboarding – wsparcie na etapie wdrożenia do pracy (przydzielony opiekun - Nawigator)
  • indywidualny program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do studiów)
  • dodatek stażowy od 5% do 20%
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • dodatek lojalnościowy
  • umowa o pracę
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Wymagane dokumenty oraz oświadczenia:
  • życiorys zawodowy
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie średnie branżowe lub wyższe na kierunkach finanse i rachunkowość, zarządzanie, ekonomia i administracja
  • kopie dokumentów potwierdzających minimum 2 lub 5 lat stażu pracy w prowadzeniu ewidencji księgowej (księgowość pełna) lub prowadzeniu ewidencji księgowej w jednostkach z sektora finansów publicznych (należy potwierdzić dzień rozpoczęcia i zakończenia stosunku pracy (np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za umyślne przestępstwa skarbowe
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieposzlakowanej opinii
  • kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia wynikającego z posiadanego orzeczenia o niepełnosprawności jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność

Dokumenty należy składać elektronicznie, wypełniając poniższy formularz aplikacyjny
NA TWOJĄ APLIKACJĘ CZEKAMY DO 23.05.2025!
APLIKACJE, KTÓRE WPŁYNĄ DO URZĘDU PO OKREŚLONYM TERMINIE, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
  • bądź w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Gdyni lub przesyłać na adres: Urząd Miasta Gdyni – Wydział Kadr i Szkoleń al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia z dopiskiem „Od specjalisty do głównego specjalisty w Wydziale Księgowości Urzędu – oferta pracy” lub przesłać za pomocą ePUAP
  • MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ DO NAS, UDZIELIMY CI DODATKOWYCH INFORMACJI 58 527 36 84, 58 527 36 85
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w kwietniu 2025 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.

Data dodania ogłoszenia: 09.05.2025

ID oferty: 66078172

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Urząd Miasta Gdyni

586 26... pokaż numer
u...@gdyni... pokaż e-mail

Lokalizacja

Adres
Gdynia Śródmieście
al. marsz. Józefa Piłsudskiego 52/54 
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Polityka prywatności
E-mail
Wyświetl numer
Wróć do góry