Ogłoszenie nieaktualne

Office Manager

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Kierownik,
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna

Twój zakres obowiązków:

 1. Operacyjne zarządzanie procesami administracyjnymi i koordynacja pracy biura Gdańsk wraz z koordynacją pracy biura Warszawa
  •  tworzenie, formatowanie i zarządzanie oficjalnymi dokumentami oraz korespondencją przepływającą przez biuro;
  • organizacja i obsługa spotkań a także opieka nad gośćmi;
  • zarządzanie materiałami biurowymi, sprzętem i zadaniami biurowymi;
  • nadzór i koordynacja przestrzegania wewnętrznych procedur firmy;
  • kontakt z zarządcą budynku i serwisami technicznymi;
  • współpraca i koordynowanie prac z zewnętrzną firmą IT;
  • planowanie i kontrola wydatków biura Gdańsk i Warszawa.
2. Wsparcie operacyjnej pracy Zarządu, w szczególności w:
  • ogólnych obowiązkach administracyjnych;
  • planowaniu i koordynowaniu spotkań, organizacji podróży i wydarzeń;
  • opracowywaniu wysokiej jakości dokumentów i materiałów, które spełniają wymogi prawne i wewnętrzne regulacje;
  • realizacji pilnych potrzeb kadry zarządzającej oraz procesowaniu decyzji organizacyjnych;
  • współpraca z przedstawicielami pozostałych działów firmy;
  • dodatkowych zadaniach zleconych i wspierających działania Zarządu.
3. Wsparcie operacyjnej pracy całego zespołu Administracji, a w szczególności:
  • koordynacja pracy zespołu wraz z ustalaniem priorytetów i zadań do realizacji;
  • nadzór nad efektami pracy i bieżąca weryfikacja wyników oraz jakości;
  • sporządzanie dokumentów, zestawień oraz komunikacji wewnętrznej / zewnętrznej w biurze z dbałością o szczegóły i przejrzystość;
  • reagowanie na pilne potrzeby zespołu oraz rozwiązywanie wyzwań w zakresie administracji;
  • proaktywnie identyfikowanie i wdrażanie rozwiązań, które podnoszą efektywność komunikacji i całej organizacji;
  • udział w organizacji eventów, konferencji i wydarzeń firmowych tu przede wszystkim: wsparcie działu marketingu a także HR
Co warto abyś dodatkowo wiedziała/ wiedział aplikując do nas?

Nasza firma to miejsce, w którym cenimy ROZWÓJ. Wierzymy, że rozwijając naszych pracowników, rozwijamy również JB Solutions. Tworzymy przestrzeń, w której możesz się rozwijać i rosnąć wraz z nami.

Wartość PARTNERSTWA jest fundamentem naszej działalności. Tu liczy się współpraca, wsparcie i wymiana doświadczeń. Twoje zdanie ma znaczenie, a my dążymy do tworzenia relacji opartych na ZAUFANIU.

Wspólnie kształtujemy przyszłość firmy i branży dlatego OTWARTOŚĆ w naszej firmie oznacza, że jesteśmy przychylni nowym pomysłom i innowacjom oraz szanujemy różnorodność.

Stawiamy na SKUTECZNOŚĆ i efektywność w każdym obszarze działalności. To nasze siły napędowe.

W JB Solutions panuje przyjazna atmosfera, jesteśmy nie tylko kolegami z pracy, ale również partnerami tworzącymi zgrany zespół i cieszymy się z naszych osiągnięć.

Jeśli podzielasz te wartości - chcielibyśmy Cię poznać!
Dołącz do naszego zespołu i razem twórzmy przyszłość pełną sukcesów!

 Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe z zakresu administracji lub prawa lub pokrewne;
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Office Managera lub w podobnej roli (minimum 3 lata);
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1;
  • Znajomość pakietu Microsoft Office oraz narzędzi do zarządzania biurem;
  • Dyspozycyjność, lojalność;
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem;
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych;
  • Bezkonfliktowość i umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz szybkie reagowanie na zmiany;
  • Zdolność do pracy w dynamicznym i rozwijającym się środowisku.
To oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt b2b,
  • Elastyczny czas pracy - pracę zaczynamy między godziną 8:00 a 9:00,
  • Dbamy o budowanie relacji wśród członków naszych zespołów i organizujemy spotkania integracyjne, wspólne wyjścia i wyjazdy,
  • Dofinansowania indywidualnych kursów i szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • Dbamy też o rozwój zawodowy i osobisty poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Dofinansowanie do urlopu,
  • System premii kwartalnych i rocznych,
  • Dostęp do bezpłatnych porad prawnych na cele osobiste pracowników,
  • Program dodatkowego wynagradzania za polecenia pracowników,
  • Bardzo przyjazną atmosferę pracy, otwartą komunikację, codzienne wsparcie całego zespołu i wymianę doświadczeń – to dla nas ważne!
  • Zapewniamy szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, owocowe/słodkie dni, konkursy i wiele innych
Informacje o firmie
JB Solutions to szybko rozwijające się na rynku polskim i europejskim biuro księgowo-doradcze.
Od ponad 12 lat zajmujemy się kompleksową obsługą mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób fizycznych.

Naszymi głównymi usługami są:

️księgowość oraz kadry i płace podmiotów polskich oraz brytyjskich,
️doradztwo i planowanie podatkowe,
️obsługa prawna,
️doradztwo biznesowe

Miarą naszego sukcesu jest sukces i zadowolenie naszych Klientów.
Cechuje nas rzetelna wiedza i doświadczenie. Cenimy sobie otwartość oraz zapewniamy pełną dyskrecję. Jesteśmy partnerem do rozmów i potrafimy słuchać. Rozumiejąc interesy i oczekiwania naszych Klientów przyczyniamy się do ich sukcesu. Na pierwszy plan wysuwamy indywidualne podejście do biznesu, jesteśmy zawsze gotowi na nowe wyzwania i cele.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) prowadzonej przez JB Solutions spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 23.12.2024

Aktualizacja: 23.12.2024

Wróć do góry