Office Manager - praca od zaraz
Ogłoszenie nieaktualne
Office Manager - praca od zaraz
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne,
Zakupy
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
W Mother’s Protect zajmujemy się zmienianiem świata na lepsze miejsce do życia poprzez edukację społeczeństwa na temat dobroczynnego wpływu roślin na ludzkie zdrowie. Jesteśmy największym producentem adaptogenów w tej części Europy.
Od ponad 7 lat szturmem zdobywamy umysły chętne poznać moce drzemiące w naturalnych preparatach roślinnych.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Office Manager.
Twoja rola jako Office Managera jest bardzo jasna i klarowna – przejąć obowiązki administracyjno-organizacyjne oraz zarządzać nimi w sprawny i bezbłędny sposób.
Sprawdzisz się w tej roli idealnie, jeśli:
Prześlij nam maila ze swoim zgłoszeniem na adres praca[małpa]mothersprotect.com w tytule wpisując Office Manager.
Zawrzyj w nim swoje CV, kilka słów o sobie (w treści maila) i wpisz magiczne słowo na końcu wiadomości, w P.S.
Od ponad 7 lat szturmem zdobywamy umysły chętne poznać moce drzemiące w naturalnych preparatach roślinnych.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Office Manager.
Twoja rola jako Office Managera jest bardzo jasna i klarowna – przejąć obowiązki administracyjno-organizacyjne oraz zarządzać nimi w sprawny i bezbłędny sposób.
Sprawdzisz się w tej roli idealnie, jeśli:
- posiadasz doskonałe zdolności organizacyjne,
- działasz szybko i dynamicznie, jednocześnie przywiązując wagę do detali,
- samodzielnie rozwiązujesz problemy i ustalasz priorytety,
- idealnie odnajdujesz się w obsłudze różnorodnych aplikacji i pakietu Microsoft Office,
- masz doskonałą pamięć i szybko uczysz się nowych rzeczy,
- jesteś odpowiedzialny, a zadania wykonujesz terminowo i dokładnie,
- chętnie bierzesz udział w udoskonalaniu istniejących procesów oraz proponujesz nowe rozwiązania,
- perfekcyjnie znasz i stosujesz zasady poprawnej pisowni w języku polskim,
- magiczne słowo - adaptogeny,
- masz pozytywne nastawienie i wysokie zdolności komunikacyjne,
- znasz język angielski w stopniu zaawansowanym,
- świetnie wyszukujesz informacje i samodzielnie znajdujesz rozwiązania,
- posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- prowadzenie dokumentacji firmowej i dbanie o jej sprawny obieg,
- zarządzanie zaopatrzeniem biura,
- planowanie oraz organizacja spotkań, wydarzeń oraz podróży służbowych,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi,
- wykonywanie przeróżnych zadań organizacyjnych i administracyjnych.
- zainteresowanie branżą zdrowego stylu życia,
- prawo jazdy kat. B,
- ukończone studia na kierunkach: rachunkowość bądź administracja (lub studenci ostatnich lat).
- bardzo ciekawą pracę w branży zdrowego stylu życia w młodym zespole,
- brak korporacyjnej atmosfery, jesteśmy rodzinną firmą,
- elastyczne godziny pracy, startujemy najpóźniej o 10:00, ale jeżeli jesteś rannym ptaszkiem, możesz przychodzić nawet na 6:00,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie dla odpowiedniej osoby.
Prześlij nam maila ze swoim zgłoszeniem na adres praca[małpa]mothersprotect.com w tytule wpisując Office Manager.
Zawrzyj w nim swoje CV, kilka słów o sobie (w treści maila) i wpisz magiczne słowo na końcu wiadomości, w P.S.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 12.12.2024
Aktualizacja: 13.12.2024
Wróć do góry