Ogłoszenie nieaktualne

Opiekun Klienta

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Rekrutacja online
Tak

Zespół Wsparcia i Projektów Asseco Data Systems odpowiada za współpracę z Samorządami: miastami i ich jednostkami podległymi, powiatami, urzędami marszałkowskimi, placówkami oświatowymi oraz spółkami komunalnymi. Tworzy i wdraża oprogramowanie wspomagające pracę urzędów administracji samorządowej. Nasz cel to zmiana obrazu polskiej administracji.

Zadania:
  • opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami:
    • budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
    • nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
    • diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
    • stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
    • przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta, zgodnie z kalendarzem spotkań,
    • analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
    • prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
    • posiadanie dogłębnej wiedzy nt. działalności klienta,
    • przygotowanie strategii pracy z klientem,
    • bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
    • bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
  • wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
  • realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
  • przedkładanie krótko i długo terminowych planów sprzedażowych,
  • posiadanie wiedzy produktowej,
  • czynny udział w negocjacjach umów serwisowych,
  • poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,
  • koordynowanie średnich, projektów wdrożeniowych i/lub projektów wytwórczych samodzielnie,
  • koordynowanie prac zespołów projektowych,
  • tworzenie planu projektu i harmonogramu,
  • organizacja i prowadzenie spotkań zespołów projektowych,
  • raportowanie na życzenie Zarządowi statusu projektu,
  • budżetowanie projektu i nadzór nad wykonaniem finansowym,
  • branie czynnego udziału w usprawnianiu czynności wewnętrznych,
  • wykonywanie innych doraźnych poleceń służbowych przełożonych (w ramach posiadanych kompetencji).

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum rok doświadczenia w opiece nad portfelem klientów,
  • zrealizowanie co najmniej pięciu dużych umów usługowych, trwających dłużej niż pół roku,
  • znajomość pakietu MS OFFICE,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem,
  • umiejętność organizacji, moderowania i prowadzenie spotkań z klientem oraz spotkań projektowych,
  • umiejętność sprawnego motywowania członków zespołów wewnętrznych jak i po stronie klienta,
  • umiejętność zarządzania konfliktem,
  • certyfikat Prince 2 Practitioner i/lub Foundation – mile widziany.

Oferujemy:
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • system motywacyjny,
  • karta Multisport,
  • prywatna opieka medyczna,
  • spotkania integracyjne,
  • boxy powitalne dla nowych pracowników,
  • praca w największej spółce IT,
  • Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),
  • dofinansowanie okularów,
  • drużyna Asseco Active Team,
  • owocowe poniedziałki,
  • playroomy.
Informacje o firmie
Jesteśmy jedną z największych firm IT w Polsce. Należymy do Grupy Asseco, największego producenta oprogramowania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który jest obecny w 60 krajach na całym świecie i zatrudnia 30 tys. osób.
Jako lider usług zaufania, znanych pod marką Certum dostarczamy podpis elektroniczny setkom tysięcy klientów w Polsce i na świecie. Produkujemy i rozwijamy oprogramowanie, m.in. dla sektora leasingowego oraz samorządów, w tym rozwiązania dla inteligentnych miast i budynków oraz systemy zarządzania kapitałem ludzkim. W ramach Asseco Academy oferujemy szkolenia z obszaru IT.
Siłą napędową naszej firmy są ludzie. Poszerzamy ich wiedzę i kompetencje, a przede wszystkim słuchamy ich potrzeb. To dzięki nim uzyskaliśmy certyfikat „Inwestor w Kapitał Ludzki” i dołączyliśmy do grona najlepszych pracodawców.

Data dodania ogłoszenia: 30.08.2024

Wróć do góry