Opiekun Klienta Umowa o pracę Pełny etat Gdańsk Śródmieście
Jana z Kolna 11

Opiekun Klienta

Branża / kategoria Sprzedaż B2B
Gdańsk 
Śródmieście 
Jana z Kolna 11
Rodzaj umowy Umowa o pracę Wymiar pracy Pełny etat Charakter pracy Hybrydowa
  • Galeria
  • Mapa
Gdańsk Śródmieście, Jana z Kolna 11

Opiekun Klienta

Szczegóły:
  • Branża: Sprzedaż B2B
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę
  • Wymiar pracy: Pełny etat
  • Charakter pracy: Hybrydowa
  • Stanowisko: Specjalista
Dodatkowe informacje:
  • Wymagane doświadczenie: Tak
Zespół Wsparcia i Projektów Asseco Data Systems odpowiada za współpracę z samorządami: miastami, ich jednostkami podległymi, powiatami oraz urzędami marszałkowskimi. Tworzy i wdraża oprogramowanie wspomagające pracę urzędów administracji samorządowej. Naszym celem jest zmiana obrazu polskiej administracji.


Zadania:
  • opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami:
    • budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
    • nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
    • diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
    • stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
    • przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta, zgodnie z kalendarzem spotkań,
    • analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
    • prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
    • posiadanie dogłębnej wiedzy nt. działalności klienta,
    • przygotowanie strategii pracy z klientem,
    • bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
    • bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
  • wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
  • realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
  • przedkładanie krótko i długoterminowych planów sprzedażowych,
  • posiadanie wiedzy produktowej,
  • czynny udział w negocjacjach umów serwisowych,
  • poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,
  • koordynowanie średnich, projektów wdrożeniowych i/lub projektów wytwórczych samodzielnie,
  • organizacja i prowadzenie spotkań,
  • raportowanie na życzenie Zarządowi statusu projektu,
  • budżetowanie projektu i nadzór nad wykonaniem finansowym,
  • branie czynnego udziału w usprawnianiu czynności wewnętrznych,
  • wykonywanie innych doraźnych poleceń służbowych przełożonych (w ramach posiadanych kompetencji).

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum rok doświadczenia w opiece nad portfelem klientów,
  • zrealizowanie co najmniej pięciu dużych umów usługowych, trwających dłużej niż pół roku,
  • znajomość pakietu MS OFFICE,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem,
  • umiejętność organizacji, moderowania i prowadzenie spotkań z klientem oraz spotkań projektowych,
  • umiejętność sprawnego motywowania członków zespołów wewnętrznych jak i po stronie klienta,
  • umiejętność zarządzania konfliktem,
  • certyfikat PMP/PRINCE2 lub AgilePM– mile widziany.

Oferujemy:
  • spotkania integracyjne,
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • boxy powitalne dla nowych pracowników,
  • praca w największej spółce IT,
  • Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),
  • dofinansowanie okularów,
  • drużyna Asseco Active Team,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • karta Multisport,
  • playroomy,
  • owocowe dni,
  • prywatna opieka medyczna.

Data dodania: 30.06.2025

Numer oferty: 66129277

E-mail
Wyświetl numer
Wróć do góry