Wróć do góry
Opiekun klienta w mediach społecznościowych i na infolinii
Ogłoszenie podstawowe
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Wynagrodzenie brutto
1500 zł - 6000 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Media społecznościowe,
Kosmetyka / Fryzjerstwo
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Status studenta
Tak
Książeczka sanepidowska
Tak
Aktualizacja: 3 dni temu
W słowie pisanym czujesz się jak ryba w wodzie? Tworzysz angażujące posty? Jeśli z zasadami poprawnej polszczyzny i interpunkcji jesteś „na Ty”, a social media znasz jak własną kieszeń
— zgłoś się do nas!
"Opiekun klienta" w naszej firmie zajmuje się całościowym zarządzaniem kanałami w social mediach, takimi jak: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Pinterest czy LinkedIn. Do jego zadań należy między innymi tworzenie i publikowanie ciekawych treści, komunikacja z klientami, tworzenie reklam, czy też analiza i raportowanie efektów swojej pracy. Istotną rolę specjalista ds. mediów społecznościowych pełni przy tworzeniu strategii social media oraz zarządzaniu ewentualnym kryzysem. Zorganizowane stanowisko pracy na recepcji biura obsługi pozwala na bezpośredni i telefoniczny kontakt z Klientem w celu jego pozyskania, utrzymania oraz realizacji obsługi posprzedażowej.
Co będziesz robić?
Co my damy od siebie?
*) Pierwsza Umowa zlecenie na okres próbny 4 miesięcy z zastrzeżeniem możliwości pracy dwuzmianowej w zależności od bieżących potrzeb Pracodawcy,
*) Umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony w standardowych godzinach pracy 10:00 – 19:00 rozliczana jest w systemie równoważnego czasu pracy dla okresu od czterech miesięcy do roku włącznie z zastrzeżeniem braku akceptacji wniosków urlopowych powyżej tygodnia w miesiącach maj - wrzesień.
*) Praca jest stacjonarna w recepcji naszego biura w Gdańsku przy ulicy Płowce.
Jesteś zainteresowany(a) i myślisz, że się sprawdzisz?
Prześlij nam szybko swoje CV i przygotuj się na spotkanie z naszym specjalistą. Nie zapomnij pojawić się w uzgodnionym miejscu i czasie.
— zgłoś się do nas!
"Opiekun klienta" w naszej firmie zajmuje się całościowym zarządzaniem kanałami w social mediach, takimi jak: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Pinterest czy LinkedIn. Do jego zadań należy między innymi tworzenie i publikowanie ciekawych treści, komunikacja z klientami, tworzenie reklam, czy też analiza i raportowanie efektów swojej pracy. Istotną rolę specjalista ds. mediów społecznościowych pełni przy tworzeniu strategii social media oraz zarządzaniu ewentualnym kryzysem. Zorganizowane stanowisko pracy na recepcji biura obsługi pozwala na bezpośredni i telefoniczny kontakt z Klientem w celu jego pozyskania, utrzymania oraz realizacji obsługi posprzedażowej.
Co będziesz robić?
- tworzyć posty i relacje na social media klientów (FB, IG, TikTok, LI)
- tworzyć content na social media,
- prowadzić kampanie reklamowe w Facebook Ads,
- wymyślać hasła reklamowe i promocje,
- uczestniczyć w spotkaniach z klientami,
- wspierać zespół przy projektach kreatywnych.
- doświadczenia w podobnych zadaniach, koniecznie w obszarze płatnych kampanii digitalowych,
- znajomości zróżnicowanych platform społecznościowych,
- umiejętności tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych oraz ciekawych zdjęć i filmów,
- znajomość narzędzi branżowych oraz partnerskich Google Analytics, Google Adwords, Facebook Ads oraz SEO WWW,
- otwartości na różne branże i tematy,
- kreatywności, poczucia estetyki, nieszablonowego myślenia, a przy tym systematyczności i terminowości w wykonywania zadań,
- chęci do pracy i poczucia humoru :)
Co my damy od siebie?
- stabilne i legalne zatrudnienie na podstawie umowy)* o pracę,
- możliwość rozwoju w branży marketingowej i pracę pełną wyzwań,
- system efektywnych szkoleń i wsparcia,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość dopasowania grafiku pracy do prywatnych potrzeb,
- miłą atmosferę w zespole,
- lunch regeneracyjny i codzienną dawkę kofeiny!
- mobilny komputer z internetem oraz telefon do użytku bez ograniczeń.
*) Pierwsza Umowa zlecenie na okres próbny 4 miesięcy z zastrzeżeniem możliwości pracy dwuzmianowej w zależności od bieżących potrzeb Pracodawcy,
*) Umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony w standardowych godzinach pracy 10:00 – 19:00 rozliczana jest w systemie równoważnego czasu pracy dla okresu od czterech miesięcy do roku włącznie z zastrzeżeniem braku akceptacji wniosków urlopowych powyżej tygodnia w miesiącach maj - wrzesień.
*) Praca jest stacjonarna w recepcji naszego biura w Gdańsku przy ulicy Płowce.
Jesteś zainteresowany(a) i myślisz, że się sprawdzisz?
Prześlij nam szybko swoje CV i przygotuj się na spotkanie z naszym specjalistą. Nie zapomnij pojawić się w uzgodnionym miejscu i czasie.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
zgłoś do moderacji
Ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować
Payroll Specialist (Spanish speaker)
Gdańsk Oliwa
Zastępca Kierownika Sklepu Gdańsk Metropolia
Gdańsk Jasień
Magazynier
Gdańsk Osowa
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Lokalizacja
Adres
Gdańsk ŚródmieściePłowce 62
Zobacz dane kontaktowe
Firma
Powiadamiaj o ofertach pracy
Ważne jeszcze 89 dni (do 27.08.2023)
- Numer ogłoszenia: 65223263
- Data wyróżnienia: 29.04.2023
- Data wprowadzenia: 23.02.2023
- Aktualizacja: 27.05.2023