Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego

Ogłoszenie nieaktualne

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Sprzedaż b2b
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna

Aktualizacja: 2 miesiące temu

Szukasz nowej pracy?
Jesteś konkretny, zaangażowany i dobrze zorganizowany?
Chcesz spróbować swoich sił w dużej, nowoczesnej firmie?
Zgłoś się do Nas!

Główne zadania na tym stanowisku:
  • Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu oraz e-mail,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem,
  • Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji,
  • Aktywacja i modyfikacja usług klientów.

Od kandydatów oczekujemy:
  • Biegłej znajomości obsługi komputera i sprzętu sieciowego,
  • Swobody poruszania się i korzystania z Internetu oraz aplikacji biurowych,
  • Otwartości i swobody komunikacji,
  • Mile widziana znajomość działania technologii VoIP oraz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym.
Oferujemy:
  • Interesującą pracę w rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Dostęp do systemów wymiany wiedzy i informacji,
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • Profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA S.A., a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania.
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 63646777
  • Data wyróżnienia: 13 sierpnia 2020
  • Data wprowadzenia: 13 sierpnia 2020
  • Wyświetleń: 650
  • Wyświetleń na liście: 22 433