Pielęgniarka Koordynująca i Nadzoruj.- II Kl. Kardio. i Elektro. Serca
podstawowe
Gdańsk Aniołki
Dębinki 7 Pielęgniarka Koordynująca i Nadzoruj.- II Kl. Kardio. i Elektro. Serca Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
Dębinki 7 Pielęgniarka Koordynująca i Nadzoruj.- II Kl. Kardio. i Elektro. Serca Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
Pielęgniarka Koordynująca i Nadzoruj.- II Kl. Kardio. i Elektro. Serca
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Służba zdrowia
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Pielęgniarka Koordynująca i Nadzorująca Pracę Innych Pielęgniarek - II Klinika Kardiologii i Elektroterapii Serca
ROZMOWY REKRUTACYJNE PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO -
MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ
Osoby aplikujące, muszą spełniać wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.07.2023 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. 2023 poz. 1515).
Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.
Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz:
- kliknij APLIKUJ
lub
- otwórz link w nowym oknie https://uck.traffit.com/public/form/a/a2f3df276a6a6b23b40fec21ab4c 261434... Wyświetl numer f64
lub
- przejdź bezpośrednio na stronę uck.pl - zakładka KARIERA
ROZMOWY REKRUTACYJNE PROWADZONE SĄ NA BIEŻĄCO -
MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ
Osoby aplikujące, muszą spełniać wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.07.2023 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. 2023 poz. 1515).
Poszukujemy osób, które spełniają poniższe wymagania:
- tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa oraz aktualne prawo wykonywania zawodu,
- Szkolenie Specjalizacyjne dla pielęgniarek w dziedzinie: pielęgniarstwo internistyczne, kardiologiczne, zachowawcze lub anestezjologiczne,
- minimum 5 letnie doświadczenie w pracy w podmiocie leczniczym,
- doświadczenie oraz umiejętność zarządzania i kierowania pracą podległego zespołu,
- umiejętność współpracy w interdyscyplinarnym zespole,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach wymagających bardzo dobrej organizacji czasu pracy, w tym zadań z dużą liczbą dokumentów,
- inicjatywa, samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- chęć doskonalenia i zdobywania nowych umiejętności,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- ukończone kursy kwalifikacyjne.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- ciekawą pracy w jednym z największych i najnowocześniejszych szpitali w Polsce.
- benefity pracownicze takie jak:
- dodatek za wysługę lat,
- Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. „wczasy pod gruszą”,
- kasa zapomogowo-pożyczkowa,
- możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego MyBenefit (w tym karty MultiSport),
- dofinansowanie szkoleń kierunkowych, kursów kwalifikacyjnych i specjalizacji pielęgniarskich.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami_kandydatkami.
Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji uzupełnij formularz:
- kliknij APLIKUJ
lub
- otwórz link w nowym oknie https://uck.traffit.com/public/form/a/a2f3df276a6a6b23b40fec21ab4c 261434... Wyświetl numer
lub
- przejdź bezpośrednio na stronę uck.pl - zakładka KARIERA
Data dodania ogłoszenia: 05.03.2025
Aktualizacja: 13.03.2025
ID oferty: 66009405
Zgłoś
Zobacz inne oferty od Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Pielęgniarka_Pielęgniarz - Zakład Radiologii
mini
Aktualizacja: 3 dni temu
Pielęgniarka_Pielęgniarz - Poradnia Otolaryngologiczna
mini
Aktualizacja: 3 dni temu
Pielęgniarka_Pielęgniarz Kl. Reumatolo. Imm. Klini., Geria. Chor. Wew.
podstawowe
Aktualizacja: 4 dni temu
Specjalista_Specjalistka ds. Elektroenergetycznych
podstawowe
Aktualizacja: 5 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry