Początki w IT? Praca także dla studenta - wsparcie informatyczne
Ogłoszenie nieaktualne
Początki w IT? Praca także dla studenta - wsparcie informatyczne
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Wsparcie techniczne / Helpdesk,
Naprawa / Serwis / Usługi
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Status studenta
Tak
Obowiązki:
Oferujemy:
Po pierwsze - lubimy wiązać się na długo. Dbamy o swoich ludzi. Większość pracuje tu latami - to o czymś świadczy.
Po drugie - wynagrodzenie - zawsze można się dogadać, tak abyś czuł się zadowolony. Jeżeli więcej wnosisz do firmy, pozyskujemy nowych klientów - możesz liczyć na zwiększenie pensji bez pytania.
Po trzecie - szef jest spoko. Gramy w otwarte karty - nie jesteś "pracownikiem" a równorzędnym partnerem. My potrzebujemy Twoich usług, umiejętności i zaangażowania - w zamian dostajesz część zarobionych przez firmę pieniędzy. To transakcja wiązana. Bez Ciebie - nie możemy dobrze obsłużyć klientów - mamy tego świadomość.
O wszystko można zapytać, nie ma tematów tabu. Szanujemy się nawzajem i nikt nie ma kija w tyłku.
Tak wygląda praca u nas :) Może nie korpo - ale ma swoje plusy.
- pomoc użytkownikom stacji roboczych w rozwiązywaniu problemów informatycznych
- zapewnienie prawidłowego działania stacji roboczych pracowników pod kątem sprzętu, systemów operacyjnych, oprogramowania, komunikacji oraz urządzeń peryferyjnych
- konfiguracja urządzeń peryferyjnych
- udział w realizowanych projektach z obszaru IT
- podejmowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów
- raportowanie wykonanych zadań
- tworzenie i aktualizacja instrukcji dla użytkowników
samodzielne diagnozowanie, prowadzenie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników
- znajomość systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
- znajomość zagadnień TCP/IP
- wiedza techniczna umożliwiająca identyfikację i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- dobrej organizacji pracy własnej
- chęć nauki i podążania za najnowszymi trendami branży IT
Oferujemy:
- pracę w niekorporacyjnym klimacie w wspierającym się zespole.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub b2b
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
Po pierwsze - lubimy wiązać się na długo. Dbamy o swoich ludzi. Większość pracuje tu latami - to o czymś świadczy.
Po drugie - wynagrodzenie - zawsze można się dogadać, tak abyś czuł się zadowolony. Jeżeli więcej wnosisz do firmy, pozyskujemy nowych klientów - możesz liczyć na zwiększenie pensji bez pytania.
Po trzecie - szef jest spoko. Gramy w otwarte karty - nie jesteś "pracownikiem" a równorzędnym partnerem. My potrzebujemy Twoich usług, umiejętności i zaangażowania - w zamian dostajesz część zarobionych przez firmę pieniędzy. To transakcja wiązana. Bez Ciebie - nie możemy dobrze obsłużyć klientów - mamy tego świadomość.
O wszystko można zapytać, nie ma tematów tabu. Szanujemy się nawzajem i nikt nie ma kija w tyłku.
Tak wygląda praca u nas :) Może nie korpo - ale ma swoje plusy.
Informacje o firmie
Dodatkowe informacje:
- Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
- Prosimy o kontakt mailowy, nie prowadzimy rekrutacji telefonicznej.
- CV w formie pdf proszę wysyłać na adres [ukryte]
- Informacje o preferowanej formie zatrudnienia (b2b czy umowa o pracę) oraz mile widziana informacja o oczekiwaniach finansowanych
- Chętnie przeczytamy coś więcej niż tylko CV o Tobie - warto napisać parę dodatkowych słów
- W tytule wiadomości prosimy o dopisanie "Helpdesk IT - dla studenta"
- Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
- Prosimy o kontakt mailowy, nie prowadzimy rekrutacji telefonicznej.
- CV w formie pdf proszę wysyłać na adres [ukryte]
- Informacje o preferowanej formie zatrudnienia (b2b czy umowa o pracę) oraz mile widziana informacja o oczekiwaniach finansowanych
- Chętnie przeczytamy coś więcej niż tylko CV o Tobie - warto napisać parę dodatkowych słów
- W tytule wiadomości prosimy o dopisanie "Helpdesk IT - dla studenta"
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 05.07.2022
Aktualizacja: 04.09.2023
Wróć do góry