Początki w IT? Praca także dla studenta - wsparcie informatyczne

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt
Branża / kategoria
Wsparcie techniczne / Helpdesk,
Naprawa / Serwis / Usługi
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Status studenta
Tak

Aktualizacja: 5 miesięcy temu

Obowiązki: 
  • pomoc użytkownikom stacji roboczych w rozwiązywaniu problemów informatycznych
  • zapewnienie prawidłowego działania stacji roboczych pracowników pod kątem sprzętu, systemów operacyjnych, oprogramowania, komunikacji oraz urządzeń peryferyjnych
  • konfiguracja urządzeń peryferyjnych
  • udział w realizowanych projektach z obszaru IT
  • podejmowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów
  • raportowanie wykonanych zadań
  • tworzenie i aktualizacja instrukcji dla użytkowników
    samodzielne diagnozowanie, prowadzenie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników
Wymagamy: 
  • znajomość systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
  • znajomość zagadnień TCP/IP
  • wiedza techniczna umożliwiająca identyfikację i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • chęć nauki i podążania za najnowszymi trendami branży IT


Oferujemy: 
  • pracę w niekorporacyjnym klimacie w wspierającym się zespole.
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub b2b
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
Teraz bez rekrutacyjnego żargonu - dlaczego warto u nas pracować?
Po pierwsze - lubimy wiązać się na długo. Dbamy o swoich ludzi. Większość pracuje tu latami - to o czymś świadczy.

Po drugie - wynagrodzenie - zawsze można się dogadać, tak abyś czuł się zadowolony. Jeżeli więcej wnosisz do firmy, pozyskujemy nowych klientów - możesz liczyć na zwiększenie pensji bez pytania.

Po trzecie - szef jest spoko. Gramy w otwarte karty - nie jesteś "pracownikiem" a równorzędnym partnerem. My potrzebujemy Twoich usług, umiejętności i zaangażowania - w zamian dostajesz część zarobionych przez firmę pieniędzy. To transakcja wiązana. Bez Ciebie - nie możemy dobrze obsłużyć klientów - mamy tego świadomość.

O wszystko można zapytać, nie ma tematów tabu. Szanujemy się nawzajem i nikt nie ma kija w tyłku. 
Tak wygląda praca u nas :) Może nie korpo - ale ma swoje plusy.
Informacje o firmie
Dodatkowe informacje:

- Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
- Prosimy o kontakt mailowy, nie prowadzimy rekrutacji telefonicznej.
- CV w formie pdf proszę wysyłać na adres [ukryte]
- Informacje o preferowanej formie zatrudnienia (b2b czy umowa o pracę) oraz mile widziana informacja o oczekiwaniach finansowanych
- Chętnie przeczytamy coś więcej niż tylko CV o Tobie - warto napisać parę dodatkowych słów
- W tytule wiadomości prosimy o dopisanie "Helpdesk IT - dla studenta"
 

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 64904303
  • Data wyróżnienia: 05.07.2022
  • Data wprowadzenia: 05.07.2022