Podinspektor / Inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Ogłoszenie nieaktualne
Podinspektor / Inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie nieruchomością
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Wymagania niezbędne:
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami, kontrahentami, podmiotami zewnętrznymi. Praca wymagająca przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku Urzędu, wyposażonego w windę i podjazdy. Miejsce wykonywania pracy w budynku Urzędu Miasta Sopotu przy ul. Kościuszki 25/27 – II piętro. Nie występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy.
Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
Wymagane dokumenty:
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii ogólnej lub Wydziale Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok. 65 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektora / Inspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia 18 grudnia 2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe, preferowane o profilu: prawo, administracja,
- co najmniej 3 lata stażu pracy w administracji publicznej,
- biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE i innych urządzeń biurowych.
- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami, administracji samorządowej,
- umiejętność czytania i interpretowania przepisów prawnych, w szczególności regulacji prawnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym rozporządzeń wykonawczych, samorządu gminnego i powiatowego, kpa i kc,
- komunikatywność i cierpliwość w kontaktach z interesantami,
- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,
- umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i negocjacyjne,
- umiejętność wyznaczania priorytetów w pracy i efektywnego zarządzania czasem,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, samodzielność,
- rzetelność, dokładność, solidność i systematyczność.
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami, kontrahentami, podmiotami zewnętrznymi. Praca wymagająca przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku Urzędu, wyposażonego w windę i podjazdy. Miejsce wykonywania pracy w budynku Urzędu Miasta Sopotu przy ul. Kościuszki 25/27 – II piętro. Nie występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy.
Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
- Gospodarowanie nieruchomościami gminnymi i powiatowymi, a w szczególności wydzierżawianie nieruchomości.
- Prowadzenie postępowań dotyczących wydzierżawiania w trybie przetargowym oraz bezprzetargowym nieruchomości gminnych i powiatowych.
- Przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości gminnych i powiatowych.
- Przygotowywanie przetargów na wydzierżawianie nieruchomości gminnych i powiatowych.
- Nabywanie do gminnego i powiatowego zasobu nieruchomości.
- Regulowanie stanu prawnego gruntów nieruchomości gminnych i powiatowych.
- Regulowanie stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi publiczne.
- Realizacja wniosków użytkowników wieczystych o sprzedaż na ich rzecz nieruchomości gminnych w trybie bezprzetargowym.
- Przeprowadzanie oraz uczestniczenie w wizjach terenowych w prowadzonych postępowaniach.
- Obsługa osób fizycznych i prawnych w zakresie prowadzonych spraw.
- Waloryzacja czynszu dzierżawnego.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- referencje /fakultatywnie/,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie – klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii ogólnej lub Wydziale Organizacji i Kadr Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok. 65 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektora / Inspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia 18 grudnia 2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Sopotu, z siedzibą 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, nr /58/ 52 13 751, e-mail: kancelaria@sopot.pl reprezentowany przez Prezydenta Miasta Sopotu.
- We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@sopot.pl lub na adres siedziby Administratora.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- Realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO – w zakresie przetwarzania danych wyszczególnionych w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. – www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta;
- Przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 03.12.2024
Aktualizacja: 09.12.2024
Wróć do góry