Podinspektor / Inspektor w Wydziale Lokalowym

Ogłoszenie nieaktualne

Podinspektor / Inspektor w Wydziale Lokalowym

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe techniczne, preferowane techniczne o profilu: budownictwo, architektura, instalacje sanitarne, elektryczne lub prawo.
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość regulacji prawnych związanych z problematyką na stanowisku, a w szczególności z zakresu prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, prawa zamówień publicznych z aktami wykonawczymi, elementów prawa cywilnego oraz postępowania administracyjnego,
  • umiejętność czytania i interpretowania przepisów,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na budowie lub pracowni projektowej, doświadczenie w zakresie realizacji postępowań na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i/lub realizacji projektów inwestycyjnych w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • umiejętność podejmowania decyzji i negocjowania,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, samodzielność,
  • bezstronność, dokładność i systematyczność w pracy,
  • odporność na stres oraz pracy pod presją czasu,
  • pracowitość, dokładność, staranność i rzeczowość,
  • dyspozycyjność,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE.
Warunki pracy na stanowisku:
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami, kontrahentami, podmiotami zewnętrznymi. Praca wymagająca przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku Urzędu, wyposażonego w windę i podjazdy. Miejsce wykonywania pracy w budynku Urzędu Miasta Sopotu przy ul. Kościuszki 25/27 – II piętro. Nie występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy.

Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
  • Realizacja zadań związanych z prowadzeniem spraw remontów i przebudów budynków oraz lokali wchodzących w skład zasobu gminnego, będących w gestii Wydziału Lokalowego.
  • Prowadzenie spraw dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z zasobem gminnym będącym w gestii Wydziału Lokalowego, w zakresie określonym we właściwym Zarządzeniu Prezydenta Miasta Sopotu dla komórek organizacyjnych Urzędu.
  • Redagowanie wzorów umów o roboty budowlane oraz umów najmu związanych z prowadzeniem spraw jw. 
  • Współudział w inwestycjach związanych z budownictwem komunalnym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sopotu w lutym 2023 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • referencje /fakultatywnie/,
  • kwestionariusz osobowy,
  • oświadczenie – ochrona danych osobowych.
Wzory dokumentów wymienionych w ogłoszeniu dostępne są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Sopotu na stronie internetowej www.bip.sopot.pl w zakładce PRACA W URZĘDZIE - DOKUMENTY DO POBRANIA.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Organizacji i Kadr  Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok.65 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektora / Inspektora w Wydziale Lokalowym w terminie do dnia 11 kwietnia 2023 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia PE i Rady (UE) z dnia 27.04.2016 r. informuję, iż
Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) oraz Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta, jest Urząd Miasta Sopotu z siedzibą 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, posiadający numer NIP 585-00-08-568 oraz numer REGON 000598492, reprezentowany przez: Prezydenta Miasta Sopotu Pana Jacka Karnowskiego.

1) Dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- realizacja procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) oraz Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta.
2) Prezydent Miasta Sopotu wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez adres mailowy iod@sopot.pl, telefonicznie pod numerem 58 5213-669 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3) Zawarte w dokumentach aplikacyjnych dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta.
4) Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
5) Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6) Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, jednakże po zakończeniu procesu rekrutacji dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta.
7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne w przypadku ich nie podania oferta pracy nie zostanie uwzględniona w procesie rekrutacji.
8) Zawarte w dokumentach aplikacyjnych dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 24.03.2023

Aktualizacja: 30.03.2023

Wróć do góry