Pracownik administracyjno biurowy, Asystent/ka Zarządu
Ogłoszenie nieaktualne
Pracownik administracyjno biurowy, Asystent/ka Zarządu
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
4200 zł - 4900 złRodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Asystent,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Kogo potrzebujemy do naszego zespołu?
Osoby, która zajmie stanowisko łączące w sobie pracownika administracyjno biurowego i asystenta/asystentkę zarządu.
Twoje zadania:
- Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań organizacyjnych i administracyjnych
- Realizacja bieżących zadań wyznaczonych przez Zarząd
- Koordynowanie oraz dbanie o prawidłowy obieg oraz archiwizację dokumentów i korespondencji
- Kontakt oraz współpraca z klientami zewnętrznymi
- Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz
- Współpraca z księgowością oraz organami administracji publicznej
- Dbałość o wygląd biura oraz zaopatrzenie
- Organizacja spotkań integracyjnych i imprez firmowych
- Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
- Znakomita organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów
- Wykształcenie wyższe lub kontynuacja nauki
- Znajomość pakietu Open Office (MS Office) oraz Google Docs
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno biurowej lub w dziale HR
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie w Gdyni
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca stacjonarna
- Możliwość rozwoju zawodowego, dofinansowanie do szkoleń
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy
- Przyjazną atmosferę pracy, otwartość na Twoje inicjatywy oraz wsparcie w ich realizacji
Jeżeli jeszcze się wahasz, kilka dodatkowych benefitów i informacji:
- Lodówka pełna chłodnych napojów
- Nasz własny ogródek z grillem na tyłach naszego biura
- Pakiet medyczny dla Ciebie i Twojej rodziny
- Elastyczne godziny pracy
- Karta MultiSport
- Raz w miesiącu spotkanie integracyjne
- Budżet na rozwój osobisty, niekoniecznie związany z naszym corem działalności
- Świetna lokalizacja i łatwy dojazd komunikacją miejską
Wynagrodzenie: 3300-3700 netto / miesiąc w zależności od doświadczenia
CV proszę przesłać na adres: [ukryte]
Informacje o firmie
Kilka słów o nas
Alekseon to software house z Gdyni istniejący na rynku od 2013 roku. Budujemy sklepy internetowe. Specjalizujemy się w branży fashion. Nasi najwięksi klienci pochodzą z Wielkiej Brytanii, jednakże działamy także na innych rynkach europejskich w tym polskim.
Kilka słów o nas
Alekseon to software house z Gdyni istniejący na rynku od 2013 roku. Budujemy sklepy internetowe. Specjalizujemy się w branży fashion. Nasi najwięksi klienci pochodzą z Wielkiej Brytanii, jednakże działamy także na innych rynkach europejskich w tym polskim.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 20.03.2023
Aktualizacja: 06.04.2023
Wróć do góry