Pracownik administracyjno biurowy, Asystent/ka Zarządu

Ogłoszenie nieaktualne

Pracownik administracyjno biurowy, Asystent/ka Zarządu

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
4200 - 4900
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Asystent,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna


Kogo potrzebujemy do naszego zespołu?
Osoby, która zajmie stanowisko łączące w sobie pracownika administracyjno biurowego i asystenta/asystentkę zarządu.

Twoje zadania:
  • Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań organizacyjnych i administracyjnych
  • Realizacja bieżących zadań wyznaczonych przez Zarząd
  • Koordynowanie oraz dbanie o prawidłowy obieg oraz archiwizację dokumentów i korespondencji
  • Kontakt oraz współpraca z klientami zewnętrznymi
  • Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz
  • Współpraca z księgowością oraz organami administracji publicznej
  • Dbałość o wygląd biura oraz zaopatrzenie
  • Organizacja spotkań integracyjnych i imprez firmowych
Nasze wymagania
  • Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
  • Znakomita organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów
  • Wykształcenie wyższe lub kontynuacja nauki
  • Znajomość pakietu Open Office (MS Office) oraz Google Docs 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno biurowej lub w dziale HR
To oferujemy:
  • Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie w Gdyni
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca stacjonarna
  • Możliwość rozwoju zawodowego, dofinansowanie do szkoleń
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy
  • Przyjazną atmosferę pracy, otwartość na Twoje inicjatywy oraz wsparcie w ich realizacji

Jeżeli jeszcze się wahasz, kilka dodatkowych benefitów i informacji:
  • Lodówka pełna chłodnych napojów
  • Nasz własny ogródek z grillem na tyłach naszego biura
  • Pakiet medyczny dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Elastyczne godziny pracy
  • Karta MultiSport 
  • Raz w miesiącu spotkanie integracyjne
  • Budżet na rozwój osobisty, niekoniecznie związany z naszym corem działalności
  • Świetna lokalizacja i łatwy dojazd komunikacją miejską

Wynagrodzenie: 3300-3700 netto / miesiąc w zależności od doświadczenia

CV proszę przesłać na adres: [ukryte]
Informacje o firmie

Kilka słów o nas
Alekseon to software house z Gdyni istniejący na rynku od 2013 roku. Budujemy sklepy internetowe. Specjalizujemy się w branży fashion. Nasi najwięksi klienci pochodzą z Wielkiej Brytanii, jednakże działamy także na innych rynkach europejskich w tym polskim.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 20.03.2023

Aktualizacja: 06.04.2023

Wróć do góry