Pracownik administracyjno-biurowy, kasjer, obsługa klienta
Ogłoszenie nieaktualne
Pracownik administracyjno-biurowy, kasjer, obsługa klienta
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Zarządzanie biurem,
Kasjerzy,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Pracownik fizyczny,
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Twój zakres obowiązków
[ukryte]
- Praca stacjonarna w biurze głównie z telefonem i komputerem przy użyciu programu magazynowego SUBIEKT GT
- Praca ma charakter administracyjno - biurowy , z wystawieniem dokumentów tj. między innymi: faktur sprzedaży, WZ, faktur zakupu, paragonów itp w programie magazynowym
- Do zadań pracownika będzie należeć między innymi:
- obsługa klienta: kontakt z klientem, tworzenie ofert, odpowiadanie na telefony, maile,
- kontakt z obecnymi klientami hurtowni w celu zwiększenia wartości zakupów
- obsługa niestandardowych / indywidualnych zamówień klientów,
- dbanie o terminowe płatności klientów i monitoring należności,
- wystawianie dokumentów sprzedażowych,
- wystawienie dokumentów zakupowych - wprowadzanie faktur zakupu i zakładanie kart towaru w programie magazynowym SUBIEKT GT
- obsługa zamówień internetowych
- opcjonalnie okresowo (w ramach pojedynczych zastępstw) obsługa kasy na miejscu w hurtowni,
- współpraca z pozostałymi pracownikami hurtowni w zakresie obsługi klientów.
- preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w pracy z klientem,
- wysokie umiejętności komunikacyjne, dbanie o relacje,
- motywacja do pracy oraz realizacji założonych celów,
- samodzielność i otwartość na nowe wyzwania,
- znajomość obsługi komputera, programów magazynowych i pocztowych
- mile widziana znajomość branży środków czystości lub FMCG,
- mile widziana znajomość obsługi programu magazynowego SUBIEKT GT.
- Szkolenia z zakresu znajomości oferowanych produktów,
- długoterminową współpracę na podstawie umowy o prace,
- Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach.
- narzędzia niezbędne do pracy,
- Zatrudnienie możliwe od zaraz.
[ukryte]
Informacje o firmie
O nas
- Merkury – Hurtownia Chemii Gospodarczej i Artykułów Gospodarstwa Domowego od ponad czterdziestu lat działa na rynku odnosząc liczne sukcesy.
- Posiadamy spore doświadczenie w zaopatrywaniu w środki czystości zakładów pracy, biur, szkół, instytucji, firm sprzątających, punktów gastronomicznych, spółdzielni mieszkaniowych i innych klientów z Trójmiasta i okolic.
- Prowadzimy również salę sprzedaży gdzie każdy klient może samodzielnie zrobić zakupy co wyróżnia nas na tle konkurencji.
- Ciągle staramy się poszerzać nasz asortyment i wprowadzać nowe środki czystości, artykuły bhp czy chemię gospodarczą, co pozwala nam na osiągnięcia nadrzędnego celu, jakim jest zaspokajanie potrzeb i spełnianych oczekiwań naszych Klientów.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wysyłając CV lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez MERKURY Alicja Peplińska z siedzibą w: Pucka 28, 81-036 Gdynia (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
https://www.merkurygdynia.pl/zasadyprzetwarzaniadanychosobowych
------
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Merkury Alicja Peplińska z siedzibą ul. Pucka 28, 81-036 Gdynia dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.
Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
https://www.merkurygdynia.pl/zasadyprzetwarzaniadanychosobowych
------
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Merkury Alicja Peplińska z siedzibą ul. Pucka 28, 81-036 Gdynia dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.
Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 09.09.2024
Wróć do góry