Pracownik Administracyjny
Ogłoszenie nieaktualne
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Aktualizacja: 2 miesiące temu
W związku z rozwojem firmy, aktualnie poszukujemy do zespołu osoby na stanowisko:
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Co możemy Tobie zaoferować:
Jeżeli jesteś zainteresowany, wyślij do nas swoje CV na adres [ukryte] lub skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem telefonu +48 [ukryte]
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Co możemy Tobie zaoferować:
- Zatrudnienie na umowę o pracę stabilnej i rozwijającej się firmie,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Okres wdrożenia,
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- Dofinansowanie do karty sportowej,
- Pakiet opieki zdrowotnej
- Organizacja i przygotowanie spotkań biznesowych, kontakt z klientami, podwykonawcami, partnerami
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura oraz dobrego wizerunku firmy
- Dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów wewnątrz spółki i jednostkami powiązanymi
- Tworzenie oraz obsługa korespondencji firmowej, zarówno w formie tradycyjnej jak i elektronicznej
- Klasyfikowanie, wysyłka i prowadzenie dokumentacji firmowej
- Pomocnicze prace księgowo – kadrowe, prowadzenie spraw pracowniczych, wprowadzanie podstawowych dokumentów do systemu
- Egzekwowanie i archiwizacja faktur kosztowych i dokumentów księgowych
- Zaopatrzenie firmy w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe wraz z kontrolą i analizowaniem zapasów
- Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, realizowanie zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura w ramach jego budżetu
- Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne
- Komunikacja ze wszystkimi działami firmy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
- Dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2) lub j. niemieckiego na poziomie komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętności komunikacyjne oraz umiejętności pracy w zespole
- Dokładność, dbałość o szczegóły, samodzielność, terminowość, obowiązkowość
- Wysoka kultura osobista i biznesowa
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania,
Jeżeli jesteś zainteresowany, wyślij do nas swoje CV na adres [ukryte] lub skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem telefonu +48 [ukryte]
Informacje o firmie
Soltec Services Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Doki 1 jest dynamicznie rozwijającą się firmą wykorzystującą duże doświadczenie zawodowe pracowników i wszechstronne uprawnienia własne przy wykonywaniu powierzonych zadań. Specjalizujemy się w budowie i remontach statków, montażu i spawaniu konstrukcji stalowych oraz aluminiowych.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
- Numer ogłoszenia: 65123333
- Data wyróżnienia: 06.12.2022
- Data wprowadzenia: 06.12.2022
- Aktualizacja: 07.12.2022