Pracownik Administracyjny

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna

Aktualizacja: 2 miesiące temu

W związku z rozwojem firmy, aktualnie poszukujemy do zespołu osoby na stanowisko:
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY

Co możemy Tobie zaoferować:
  • Zatrudnienie na umowę o pracę stabilnej i rozwijającej się firmie,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Okres wdrożenia,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • Dofinansowanie do karty sportowej,
  • Pakiet opieki zdrowotnej
Twoje zadania:
  • Organizacja i przygotowanie spotkań biznesowych, kontakt z klientami, podwykonawcami, partnerami
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura oraz dobrego wizerunku firmy
  • Dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów wewnątrz spółki i jednostkami powiązanymi
  • Tworzenie oraz obsługa korespondencji firmowej, zarówno w formie tradycyjnej jak i elektronicznej
  • Klasyfikowanie, wysyłka i prowadzenie dokumentacji firmowej
  • Pomocnicze prace księgowo – kadrowe, prowadzenie spraw pracowniczych, wprowadzanie podstawowych dokumentów do systemu
  • Egzekwowanie i archiwizacja faktur kosztowych i dokumentów księgowych
  • Zaopatrzenie firmy w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe wraz z kontrolą i analizowaniem zapasów
  • Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, realizowanie zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura w ramach jego budżetu
  • Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne
  • Komunikacja ze wszystkimi działami firmy
Twoje umiejętności:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • Dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2) lub j. niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Umiejętności komunikacyjne oraz umiejętności pracy w zespole
  • Dokładność, dbałość o szczegóły, samodzielność, terminowość, obowiązkowość
  • Wysoka kultura osobista i biznesowa
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania,

Jeżeli jesteś zainteresowany, wyślij do nas swoje CV na adres [ukryte]   lub skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem telefonu +48 [ukryte]


 
Informacje o firmie
Soltec Services Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Doki 1 jest dynamicznie rozwijającą się firmą wykorzystującą duże doświadczenie zawodowe pracowników i wszechstronne uprawnienia własne przy wykonywaniu powierzonych zadań. Specjalizujemy się w budowie i remontach statków, montażu i spawaniu konstrukcji stalowych oraz aluminiowych.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 65123333
  • Data wyróżnienia: 06.12.2022
  • Data wprowadzenia: 06.12.2022
  • Aktualizacja: 07.12.2022