Pracownik biurowy do obsługi kontraktów
podstawowe
Gdańsk Siedlce
Sowińskiego 12 pracownik biurowy do obsługi kontraktów Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
Sowińskiego 12 pracownik biurowy do obsługi kontraktów Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
Pracownik biurowy do obsługi kontraktów
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Asystent,
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Nie
Opis stanowiska, zakres obowiązków:
- Analizowanie na bieżąco otrzymywanych informacji o przetargach
- Wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców i partnerów firmy
- Wyszukiwanie w sieci ofert i dostawców, nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami
- Utrzymywanie telefonicznego kontaktu oraz współpracy z dostawcami, partnerami firmy i klientami
- Przygotowywanie dokumentów ofertowych- wypełnianie formularzy, tworzenie kart katalogowych
- Składanie zamówień i nadzorowanie przebiegu ich realizacji
- Weryfikacja dokumentów dostaw, zamówień.
- Dbanie o porządek na swoim stanowisku pracy i otoczeniu
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Sprawna obsługa komputera, pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Komunikatywność i kultura osobista
- Samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja czasu pracy
- Mile widziane:
doświadczenie w pracy biurowej, znajomość specyfiki zamówień publicznych, znajomość branży meblarskiej
- prawo jazdy kat.B
Prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem (wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych) na adres:
b...@forni... Wyświetl e-mail
- Analizowanie na bieżąco otrzymywanych informacji o przetargach
- Wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców i partnerów firmy
- Wyszukiwanie w sieci ofert i dostawców, nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami
- Utrzymywanie telefonicznego kontaktu oraz współpracy z dostawcami, partnerami firmy i klientami
- Przygotowywanie dokumentów ofertowych- wypełnianie formularzy, tworzenie kart katalogowych
- Składanie zamówień i nadzorowanie przebiegu ich realizacji
- Weryfikacja dokumentów dostaw, zamówień.
- Dbanie o porządek na swoim stanowisku pracy i otoczeniu
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Sprawna obsługa komputera, pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Komunikatywność i kultura osobista
- Samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja czasu pracy
- Mile widziane:
doświadczenie w pracy biurowej, znajomość specyfiki zamówień publicznych, znajomość branży meblarskiej
- prawo jazdy kat.B
Prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem (wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych) na adres:
b...@forni... Wyświetl e-mail
Informacje o firmie
Z powodzeniem od ponad dwudziestu lat powadzimy działalność na rynku wyposażania biur i budynków, głównie w meble biurowe. Przede wszystkim koncentrujemy się na rynku zamówień publicznych (przetargi). Poza własnymi systemami meblowymi posiadamy w ofercie produkty czołowych polskich fabryk produkujących meble biurowe, krzesła oraz inne elementy wyposażenia. Nasza oferta jest bardzo atrakcyjna cenowo, dlatego często odnosimy sukcesy handlowe. Ponieważ duża część wynagrodzenia jest prowizją od zrealizowanych przez firmę kontraktów, preferowaną formą zatrudnienia, korzystną dla obu stron, jest umowa zlecenie lub praca B2B. Oferujemy miłą atmosferę pracy w kameralnym gronie. Zapewniamy przez okres wdrożenia opiekę osoby nadzorującej.
Data dodania ogłoszenia: 16.05.2025
ID oferty: 66086443
Zgłoś
Zobacz także:
Technik dentystyczny Nawrocki Clinic
Gdańsk Kościuszki
Kelner/Kelnerka
Sopot Wyścigi / Karlikowo
Barkowy Starszy marynarz
Gdańsk Młyniska
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Wróć do góry