Wróć do góry
Pracownik ds. administracyjnych
Ogłoszenie nieaktualne
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Aktualizacja: 2 miesiące temu
Galeon Yachts jest producentem jachtów luksusowych z ponad 40 letnim doświadczeniem i z sukcesami na arenie międzynarodowej. Nasz wkład w rozwój przemysłu jachtowego jest doceniany na całym świecie - dzięki temu corocznie produkujemy ponad 200 jachtów, które trafiają do klientów w 36 krajach. W ten sposób spełniamy marzenia naszych nabywców o spędzaniu wolnego czasu na akwenach morskich i jeziorach. Obecnie zatrudniamy ponad 1550 osób w obszarze administracji i produkcji.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz zwiększeniem produkcji ZAPRASZAMY NA POKŁAD osobę na stanowisko:
Pracownik ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Straszyn, ul. Starogardzka 22 /pow. gdański/
Oczekiwania wobec kandydata:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Równocześnie informujemy, że CV bez powyższej klauzuli nie będą uwzględnione w procesie rekrutacji.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz zwiększeniem produkcji ZAPRASZAMY NA POKŁAD osobę na stanowisko:
Pracownik ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Straszyn, ul. Starogardzka 22 /pow. gdański/
Oczekiwania wobec kandydata:
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
- wykształcenie min średnie – mile widziane wyższe
- wysoka kultura osobista i dobra prezencja
- inicjatywa i zaangażowanie w wykonanie powierzonych zadań
- doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta
- dobra organizacja pracy, punktualność i samodzielność
- dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
- wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą klientów i gości
- obsługa centrali telefonicznej i recepcyjnej poczty elektronicznej, łączenie rozmów
- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze
- rejestracja oraz koordynowanie obiegu faktur
- bieżące kontakty z firmami kurierskimi i dostawcami
- bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych
- dbałość o estetykę recepcji i przestrzeni wspólnych
- wsparcie administracyjne (edycja i redakcja dokumentów, przygotowywanie materiałów, archiwizowanie dokumentów)
- organizacja spotkań wewnętrznych oraz wsparcie eventów zewnętrznych
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Pierwszą umowę podpisujemy na okres 3 miesięcy. Następnie, jeżeli po tym czasie obie strony będą zadowolone, zaproponujemy kolejną umowę
- wynagrodzenie uzgadniamy podczas rozmowy rekrutacyjnej, a także gwarantujemy wzrost wynagrodzeń
- program poleceń pracowniczych – zarekomenduj znajomego i zyskaj nagrodę
- opiekę medyczną dla każdego w atrakcyjnej cenie. Za dopłatą, możesz włączyć do pakietu medycznego najbliższą rodzinę lub partnera
- możesz też przystąpić do ubezpieczenia od nieprzewidzianych zdarzeń
- karty MULTISPORT, których koszt dzielony jest pomiędzy pracodawcę oraz Ciebie
- dołączysz do gotowego do współpracy zespołu i razem z nami będziesz tworzyć dobrą atmosferę
- otrzymasz możliwość doskonalenia swoich umiejętności i rozwoju zawodowego
- firmowy parking dla samochodów, rowerów oraz motocykli – może być spokojna/y, że znajdzie się miejsce dla Twojego pojazdu
- automaty vendingowe na wyciągnięcie ręki
- decydując się na dołączenie do naszego zespołu, będziesz brać udział w produkcji luksusowych produktów
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Równocześnie informujemy, że CV bez powyższej klauzuli nie będą uwzględnione w procesie rekrutacji.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
- Numer ogłoszenia: 65257185
- Data wyróżnienia: 07.04.2023
- Data wprowadzenia: 22.03.2023
- Aktualizacja: 22.03.2023