Pracownik ds. wsparcia sprzedaży - call center

Ogłoszenie nieaktualne

Pracownik ds. wsparcia sprzedaży - call center

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie,
Przychodzące,
Wychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Status studenta
Tak

Phinance S.A. to lider na rynku pośrednictwa finansowego, który posiada kompleksowe rozwiązania dopasowane do aktualnych i przyszłych potrzeb klientów. W Polsce Phinance wyróżnia innowacyjność oraz szeroka gama produktów „Brainpower by Phinance”- unikalnych na rynku usług stworzonych na wyłączność dla Naszych Klientów.

Istniejemy od 2002 roku i zatrudniamy obecnie 1200 osób na terenie całej Polski, a nasz oddział znajduje się w samym sercu gdańskiego Wrzeszcza!

ZA TWOJĄ PRACĘ OFERUJEMY:
· Zapewniamy szkolenie oraz merytoryczne wsparcie w czasie pracy;
· Szkolenia rozwijające umiejętności profesjonalnej obsługi klienta i nie tylko;
· Podstawowe wynagrodzenie + prowizja zależna od sprzedaży doradcy, któremu umówione zostało spotkanie;
· Możliwość awansu oraz rozwoju;
· Ponieważ rozbudowujemy dział sprzedaży, docelowo (za ok. 6-12 mies.) możesz przejąć funkcję Menedżera Działu Sprzedaży co wiąże się z wyższym wynagrodzeniem;
· Okres próbny - 1 miesiąc, po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony, z nastawieniem na długoterminowość;
· Umowa zlecenie lub współpracy (B2B);
· Możliwość dostosowania grafiku tygodniowego do studiów lub innych zajęć;
· Telefon niezbędny do pracy;
· Multisport na preferencyjnych warunkach.NASZE OCZEKIWANIA:· Status studenta lub ucznia szkoły policealnej (wykształcenie min. średnie);
· Studenci — minimum 2 rok studiów;
· Język ojczysty: polski (biegły w mowie i piśmie);· Bardzo dobra organizacja pracy;· Zorientowanie na realizację celów i zadań;
· Komunikatywność i pewność siebie;
· Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem;
· Dyspozycyjność.

NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ:
· Wykonywać połączenia telefoniczne do naszych potencjalnych klientów (cold calling) i umawiać spotkania do doradców. Dostarczymy Ci bazę do obsługi klienta/infolinii lub wskażemy ich strony internetowe;
· Odbierać połączenia telefoniczne i odpisywać na wiadomości e-mail od potencjalnych klientów, do których dzwoniłeś/-aś;
· Przypominać się telefonicznie i mailowo potencjalnym klientom, którzy wyrazili zainteresowanie ofertą;
· Objaśniać oferty potencjalnym klientom i umawiać spotkania;· Odpowiedzialny/-a za inne prace biurowe i wsparcie oddziału.

Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 23.05.2023

Aktualizacja: 24.05.2023

Wróć do góry