Pracownik wsparcia technicznego
Ogłoszenie nieaktualne
Pracownik wsparcia technicznego
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Administrowanie siecią,
Bezpieczeństwo / Audyt,
Wsparcie techniczne / Helpdesk
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
NASZE OCZEKIWANIA:
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne),
- Język angielski na poziomie dobrym
- Dobra znajomość systemów operacyjnych Linux
- Znajomości platform wirtualizacyjnych
- Znajomość zagadnień sieciowych (LAN/WAN, VPN, firewall)
- Znajomość systemów operacyjnych Windows Serwer
- Zainteresowania z obszaru administracja systemami,
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej.
- Instalacja i konfiguracja środowisk wirtualnych i kontenerowych
- Utrzymanie i administracja systemów Linux oraz docker, kubernetes
- Konfiguracja infrastruktury sieciowej
- Samodzielne wykonywanie prac technicznych, serwisowych, instalacyjnych oraz konfiguracyjnych,
- Odbieranie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych,
- Przygotowanie dokumentacji.
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje,
- Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT,
- Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe,
- Praca w doświadczonym zespole, pod okiem opiekuna.
Informacje o firmie
UNISOFT - Jesteśmy producentem autorskiego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem. Zajmujemy się m.in. analizą potrzeb i procesów biznesowych klienta, projektowaniem, tworzeniem, konfiguracją i parametryzacją systemu ERP, prowadzeniem szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania, tworzeniem raportów i analiz oraz opieką nad eksploatacją systemu u klienta. Specjalizujemy się w obsłudze firm z branży ciepłowniczej, wodociągowej, mieszkaniowej oraz wywozu nieczystości i zagospodarowania odpadów.
W związku ze stałym rozwojem firmy poszukujemy osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu. Na stanowisku pracownik wsparcia technicznego będziesz miał za zadanie m.in konfigurację środowiska pracy użytkowników, diagnozę oraz obsługę zgłoszeń serwisowych, a także utrzymanie systemów. Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w administrowaniu sieciami, lubisz rozwiązywać problemy, jesteś osobą dokładną i dobrze zorganizowaną, zapraszamy do aplikowania.
W związku ze stałym rozwojem firmy poszukujemy osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu. Na stanowisku pracownik wsparcia technicznego będziesz miał za zadanie m.in konfigurację środowiska pracy użytkowników, diagnozę oraz obsługę zgłoszeń serwisowych, a także utrzymanie systemów. Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w administrowaniu sieciami, lubisz rozwiązywać problemy, jesteś osobą dokładną i dobrze zorganizowaną, zapraszamy do aplikowania.
- Numer ogłoszenia: 65462424
- Data wprowadzenia: 26.09.2023
Wróć do góry