Recepcjonista/Recepcjonistka w Hotelu
podstawowe
Gdańsk
Juliusza Słowackiego 211 Recepcjonista/Recepcjonistka w Hotelu Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Juliusza Słowackiego 211 Recepcjonista/Recepcjonistka w Hotelu Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Recepcjonista/Recepcjonistka w Hotelu
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Hotelarstwo,
Turystyka
Poziom stanowiska
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Twój zakres obowiązków:
- praca w systemie zmianowym 12-godzinnym (7:00 – 19:00, 19:00 – 7:00);
- przyjmowanie i wprowadzanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości hotelowych, rozliczanie rachunków, bezpośrednia bieżąca obsługa gości hotelu podczas ich pobytu;
- obsługa systemu recepcyjnego i rezerwacyjnego (mile widziana znajomość systemu ReHot i Channel Manager z Profitroom);
- aktywna sprzedaż usług hotelowych;
- współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia komfortu gości;
- przygotowywanie codziennych raportów ze zmiany.
Nasze wymagania:
- pozytywne nastawienie i łatwość w nawiązywaniu relacji;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (inne języki będą dodatkowym atutem);
- umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych;
- dobra organizacja pracy, dokładność, odpowiedzialność i umiejętność pracy pod presją czasu;
- gotowość do pracy w trybie zmianowym, również w godzinach nocnych oraz w weekendy i święta;
- zaangażowanie w rozwój hotelu i dbanie o dobry wizerunek firmy;
- budowanie szczerych i trwałych relacji w zespole pracowników.
To oferujemy:
- szkolenie w zakresie obsługi gości i systemów hotelowych;
- stabilne zatrudnienie na umowie o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy;
- otwartą komunikację w firmie, gdzie pracownicy mają możliwość dzielenia się swoimi pomysłami i uwagami;
- przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonych kolegów z zespołu.
- praca w systemie zmianowym 12-godzinnym (7:00 – 19:00, 19:00 – 7:00);
- przyjmowanie i wprowadzanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości hotelowych, rozliczanie rachunków, bezpośrednia bieżąca obsługa gości hotelu podczas ich pobytu;
- obsługa systemu recepcyjnego i rezerwacyjnego (mile widziana znajomość systemu ReHot i Channel Manager z Profitroom);
- aktywna sprzedaż usług hotelowych;
- współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia komfortu gości;
- przygotowywanie codziennych raportów ze zmiany.
Nasze wymagania:
- pozytywne nastawienie i łatwość w nawiązywaniu relacji;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (inne języki będą dodatkowym atutem);
- umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych;
- dobra organizacja pracy, dokładność, odpowiedzialność i umiejętność pracy pod presją czasu;
- gotowość do pracy w trybie zmianowym, również w godzinach nocnych oraz w weekendy i święta;
- zaangażowanie w rozwój hotelu i dbanie o dobry wizerunek firmy;
- budowanie szczerych i trwałych relacji w zespole pracowników.
To oferujemy:
- szkolenie w zakresie obsługi gości i systemów hotelowych;
- stabilne zatrudnienie na umowie o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy;
- otwartą komunikację w firmie, gdzie pracownicy mają możliwość dzielenia się swoimi pomysłami i uwagami;
- przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonych kolegów z zespołu.
Informacje o firmie
Hotel MILO *** zlokalizowany przy lotnisku Gdańsk.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 02.04.2025
Aktualizacja: 02.04.2025
ID oferty: 66040787
Zgłoś
Zobacz także:
Monter rurociągów okrętowych
Gdańsk Młyniska
Praca Kucharz Zafishowani / Hotel Hanza
Gdańsk Śródmieście
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Hotel Milo
Wróć do góry