Recepcjonistka/ asystentka Umowa zlecenie Część etatu Gdańsk Przymorze

Recepcjonistka/ asystentka

Branża / kategoria Medycyna, Służba zdrowia, Uroda / Rekreacja
Gdańsk 
Przymorze
Rodzaj umowy Umowa zlecenie Wymiar pracy Część etatu Charakter pracy Stacjonarna Wynagrodzenie 35
  • Galeria
Gdańsk Przymorze

Recepcjonistka/ asystentka

Szczegóły:
  • Branża: Medycyna, Służba zdrowia, Uroda / Rekreacja
  • Rodzaj umowy: Umowa zlecenie
  • Wymiar pracy: Część etatu
  • Charakter pracy: Stacjonarna
  • Stanowisko: Asystent, Pracownik biurowy
Dodatkowe informacje:
  • Status studenta / Wymagane doświadczenie: Nie
Wymagania:
Wymagania:
  • Miła aparycja i wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office, programy do rejestracji wizyt),
  • Samodzielność, dokładność, dobra organizacja pracy,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość jęz. obcych (DODATKOWY atut)


 
Zakres obowiązków:
1. Obsługa recepcji i kontakt z pacjentem:
  • Profesjonalna obsługa pacjenta w gabinecie (powitanie, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiedniego specjalisty),
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa pacjentów (udzielanie informacji, zapisywanie na wizyty, zmiany terminów),
  • Zarządzanie kalendarzem wizyt – planowanie, potwierdzanie i odwoływanie wizyt,
  • Udzielanie informacji o oferowanych usługach, zabiegach i cenniku.
2. Obsługa administracyjna:
  • Prowadzenie dokumentacji pacjentów (formularze, zgody, karty zabiegowe),
  • Wprowadzanie danych do systemu medycznego / CRM,
  • Wystawianie faktur i paragonów, przygotowywanie podstawowych raportów sprzedaży,
  • Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego,
  • Współpraca z księgowością (przekazywanie dokumentów, kontrola kosztów bieżących).
3. Wsparcie w organizacji pracy gabinetu:
  • Monitorowanie zapasów materiałów biurowych i kosmetycznych, składanie zamówień,
  • Współpraca z dostawcami i serwisami (np. zamówienia, reklamacje, zgłoszenia usterek),
  • Dbanie o estetykę i porządek w części recepcyjnej i poczekalni,
  • Pomoc w przygotowywaniu materiałów promocyjnych (np. ulotki, posty do social mediów – jeśli wymagane).
  • Sprzątanie po pacjentach
4. Inne obowiązki administracyjno-organizacyjne:
  • Archiwizacja dokumentów,
  • Sporadyczne zadania zlecone przez właściciela lub kierownika gabinetu (np. przygotowanie zestawień, obsługa eventów).
Oferujemy:
  • Placa : 35 zl / godzinę  wg grafika-  spodziewany czas pracy od 20-30 godz na tydzien 
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres email: P...@MEDSP... Wyświetl e-mail

UWAGA: TO NIE JEST OFERTA PRACY SEZONOWEJ. Osoby szukające pracy tylko na wakacje prosimy o nie skladanie podań
Benefity:
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników

Prosimy o dodanie klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) z siedzibą w (adres) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na ww. zasadach na potrzeby danego projektu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu, Pani/Pana CV zostanie usunięte z bazy Administratora. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przesłanych danych w późniejszych projektach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie dodatkowej zgody w formularzu aplikacyjnym.

Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej rekrutacji, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata.
Dodaj własną zgodę
zobacz klauzulę

Data dodania: 04.07.2025

Aktualizacja: 04.07.2025

Numer oferty: 66133687

Wróć do góry