Recepcjonistka Najem Krótkoterminowy
podstawowe
Gdańsk Śródmieście
Chmielna Recepcjonistka Najem Krótkoterminowy Umowa o pracę
Chmielna Recepcjonistka Najem Krótkoterminowy Umowa o pracę
Recepcjonistka Najem Krótkoterminowy
Osoba prywatna
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto (od)
5900 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Hotelarstwo,
Turystyka
Poziom stanowiska
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Nie
Szukamy na stanowiska Recepcjonistkę do Naszego Obiektu na Śródmieściu, Gdańsk.
Praca w charakterze hybrydowym 3 dni dom/2 dni biuro.
Główne obowiązki:
- Meldowanie gości apartamentów
- Obsługa systemu rezerwacyjnego (KWHotel, mPensjonat, ITP)
- Obsługa portali rezerwacyjnych (booking, hostelworld, airbnb)
- Odbieranie telefonów, korespondencja z gośćmi
- Współpraca z innymi działami w tym: firmą sprzątająca, dział zajmujący się grupami zorganizowanymi
- Zapewnienie wysokiej satysfakcji Gości z obsługi w obiekcie, odpowiedzialność za zachowanie najwyższego standardu usług i sprawowanie nadzoru i koordynacji pracy Zespołu
Wymagania:
- dobra znajomość j. angielskiego
- dyspozycyjność
- sumienność i dbanie o porządek na swoim stanowisku
- doświadczenie w branży jest atutem
- obycie w tym co się dzieje w Trójmieście, tj. udzielenie minimum informacyjnego gościom w sprawie najważniejszych atrakcji itp.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na UoP (na wstępie 1 m-c UZ)
- Szkolenie z obsługi programów do obsługi rezerwacji itp.
- Premie sprzedażowe (% udział za lepszą sprzedaż)
CV prosimy na e-mail:
l...@gmail... Wyświetl e-mail
Praca w charakterze hybrydowym 3 dni dom/2 dni biuro.
Główne obowiązki:
- Meldowanie gości apartamentów
- Obsługa systemu rezerwacyjnego (KWHotel, mPensjonat, ITP)
- Obsługa portali rezerwacyjnych (booking, hostelworld, airbnb)
- Odbieranie telefonów, korespondencja z gośćmi
- Współpraca z innymi działami w tym: firmą sprzątająca, dział zajmujący się grupami zorganizowanymi
- Zapewnienie wysokiej satysfakcji Gości z obsługi w obiekcie, odpowiedzialność za zachowanie najwyższego standardu usług i sprawowanie nadzoru i koordynacji pracy Zespołu
Wymagania:
- dobra znajomość j. angielskiego
- dyspozycyjność
- sumienność i dbanie o porządek na swoim stanowisku
- doświadczenie w branży jest atutem
- obycie w tym co się dzieje w Trójmieście, tj. udzielenie minimum informacyjnego gościom w sprawie najważniejszych atrakcji itp.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na UoP (na wstępie 1 m-c UZ)
- Szkolenie z obsługi programów do obsługi rezerwacji itp.
- Premie sprzedażowe (% udział za lepszą sprzedaż)
CV prosimy na e-mail:
l...@gmail... Wyświetl e-mail
Informacje o firmie
Firma TriRent-Apartments działa na rynku od ponad 15 lat, obecnie stale powiększamy swoje portfolio i rozwijamy się w celu zapewnienia najwyższej jakości usług noclegowych oraz turystycznych w Trójmieście.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 06.01.2025
Zgłoś
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Wróć do góry