Recepcjonistka/Asystentka Biura

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Status studenta
Tak

Aktualizacja: 2 miesiące temu

Twój zakres obowiązków:
  • wewnętrzna obsługa organizacyjno-administracyjna biura
  • koordynacja przesyłek kurierskich oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier)
  • zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja
  • monitorowanie przebiegu spraw bieżących oraz cyklicznych,
  • zarządzanie oraz koordynacja procesów zakupowych (tj. art. biurowe, spożywcze)
  • selekcja dokumentów księgowych otrzymanych od Klientów,
  • dbanie o wizerunek firmy- estetykę i porządek oraz stan techniczny biura
  • kontakt z dostawcami usług (tj. firma sprzątająca, serwis, administracja budynku)
  • wykonywanie innych czynności zleconych w obszarze administracji
Nasze wymagania
  • mile widziany aktywny status studenta
  • wysoka kultura osobista,
  • orientacja na szczegóły, dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań,
  • umiejętność dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
  • umiejętność samodzielnej pracy oraz w zespole
  • umiejętności budowania relacji z ludźmi,
  • komunikatywność i umiejętność sprawnego działania,
  • punktualność
  • mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia (pełny etat) w firmie z długoletnim doświadczeniem w branży,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • Udział w zyskach kwartalnych po przepracowaniu z nami 12 miesięcy,
  • Darmowe porady prawne,
  • Pracę w zespole profesjonalistów w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Przyjazną atmosferę pracy, otwartą komunikację,
  • Praca w biurowcu zlokalizowanym w centrum Gdańska
  • Możliwość doskonalenia zawodowego,
  • Szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna, korzystne ubezpieczenie na życie, owocowe dni, liczne integracje.
Jeśli szukasz ciekawej i ambitnej pracy, a do tego chcesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie księgowości to dobrze trafiłeś.
Obecnie do naszego biura w Gdańsku (biurowiec Tryton Business House) poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Młodszy/-a Księgowy/-a
Miejsce pracy: Gdańsk

Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia (pełny etat) w firmie z długoletnim doświadczeniem w branży,
  • wyjątkowo koleżeńską atmosferę w zgranym, młodym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • pracę w zespole profesjonalistów w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • pracę pełną wyzwań oraz możliwości podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia, tym samym możliwość rozwoju i awansowania,
  • pracę w nowoczesnym biurowcu zlokalizowanym w centrum Gdańska – Tryton Business House,
  • możliwość doskonalenia zawodowego,
  • udział w zyskach kwartalnych po przepracowaniu z nami 12 miesięcy,
  • bezpłatne porady prawne,
  • szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna, korzystne ubezpieczenie na życie, owocowe dni, liczne integracje.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • weryfikacja dokumentów księgowych,
  • księgowanie i dekretowanie dokumentów źródłowych w zakresie KPiR i KH,
  • weryfikacja KPiR i KH,
  • bieżące śledzenie przepisów podatkowych,
  • przygotowanie rozliczeń rocznych osób fizycznych oraz przygotowanie wstępnych rozliczeń osób prawnych w zakresie podatku dochodowego,
  • wstępne przygotowanie deklaracji VAT
Od kandydatów oczekujemy:
  • min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku (najlepiej w biurze rachunkowym),
  • wykształcenia min. średniego lub wyższego (mile widziane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość),
  • znajomości języka angielskiego- będzie dodatkowym atutem,
  • wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych i umiejętności samodzielnego myślenia,
  • umiejętności pracy w zespole oraz dokładności i skrupulatności w wykonywaniu zadań,
  • mile widziana jest znajomość programu Comarch Optima.

    Jeśli interesuje Cię praca na powyższym stanowisku, to prześlij nam swoje CV na adres: [ukryte] z dopiskiem " Asystent Biura GDA" wraz ze wskazaniem w treści maila oczekiwań finansowych w kwocie netto oraz możliwym terminem podjęcia pracy.
Informacje o firmie
Jesteśmy dużym, nowoczesnym biurem doradczo-księgowym. Posiadamy oddziały w prestiżowych lokalizacjach w Gdańsku, Warszawie i Londynie. Szybko rozwijamy się na rynku polskim i europejskim. Zajmujemy się kompleksową obsługą mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób fizycznych. Naszymi głównymi usługami są: księgowość oraz kadry podmiotów polskich, brytyjskich, doradztwo podatkowe oraz międzynarodowe planowanie podatkowe, obsługa prawna i doradztwo biznesowe.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 65121445
  • Data wprowadzenia: 05.12.2022
  • Aktualizacja: 09.12.2022