Rejestratorka/Recepcjonistka w gabinecie fizjoterapii i masażu
Umowa zlecenie (+inne)
Część etatu (+inne)
Pruszcz Gdański
Obrońców Pokoju 22
Obrońców Pokoju 22
Rejestratorka/Recepcjonistka w gabinecie fizjoterapii i masażu
Branża / kategoria
Rehabilitacja / Masaże
Pruszcz Gdański
Obrońców Pokoju 22 Rodzaj umowy Umowa zlecenie
(+inne) Wymiar pracy Część etatu
(+inne) Charakter pracy Stacjonarna
Obrońców Pokoju 22 Rodzaj umowy Umowa zlecenie
(+inne) Wymiar pracy Część etatu
(+inne) Charakter pracy Stacjonarna
- Galeria
Pruszcz Gdański, Obrońców Pokoju 22
Rejestratorka/Recepcjonistka w gabinecie fizjoterapii i masażu
Szczegóły:
- Branża: Rehabilitacja / Masaże
- Rodzaj umowy: Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
- Wymiar pracy: Część etatu, Dodatkowa / Sezonowa
- Charakter pracy: Stacjonarna
- Stanowisko: Pracownik biurowy
Dodatkowe informacje:
- Wymagane doświadczenie: Tak
PRACA STACJONARNA W PRUSZCZU GDAŃSKIM (WOJ. POMORSKIE).
Jesteśmy 6 - osobowym Zespołem Fizjoterapeutów i Masażystów. Pracujemy w miejscu z klimatem, nowoczesnym i komfortowym (nie jest to typowy profil gabinetu w stylu przychodni).
Obecnie szukamy do pracy Rejestratorki/Recepcjonistki, z umiejętnością tworzenia materiałów na social media - WAŻNE!
Jakie będą Twoje obowiązki:
• rejestrowanie i umawianie Pacjentów/Klientów na wizyty w aplikacji Booksy,
• rozliczanie wizyt Pacjentów/Klientów (odpowiedzialność kasowa),
• współtworzenie materiałów na social media (Ig, Facebook)
• nawiązywanie dobrych relacji i zapewnienie najwyższej jakości obsługi naszych Pacjentów/Klientów,
• promowanie usług, sprzedaż Voucherów (bardzo dobra znajomość naszych usług, rozpoznanie potrzeb Klienta, właściwy dobór uslug),
• obsługa kasy fiskalnej i terminala
• dbanie o dobry wizerunek firmy,
• dbanie o czystość w poczekalni i miejscu pracy,
• dochowywanie ustalonych standardów pracy.
Co oferujemy Tobie:
• umowę zlecenie lub b2b (jesteśmy elastyczni),
• atrakcyjne warunki płacy,
• przyjazną atmosferę w miejscu pracy,
• pracę w ładnej, nowoczesnej, klimatyzowanej recepcji,
• bonusy świąteczne, spotkania integracyjne, kawa, herbata, woda
• pełne zaplecze socjalne.
Twoje cechy i umiejętności:
• gotowość do pracy 2 - 3 dni w tygodniu - do uzgodnienia, w godzinach 13.00 - 20.00 we wtorek i czwartek oraz opcjonalnie, w przyszłości, w środę. Możliwa też sobota, ale to jeszcze do uzgodnienia.
• znajomość i chęć tworzenia materiałów na social media,
• umiejętność szybkiego uczenia się,
• łatwość rozmowy z Klientem/Pacjentem,
• miła aparycja oraz uśmiech,
• zamiłowanie do czystości,
• wysoka kultura osobista,
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym mile widziane,
• doświadczenie w bezpośreniej obsłudze klienta oraz umiejętność rozpoznania potrzeb Pacjentów/Klientów,
• empatia i pozytywne nastawienie do ludzi,
• odpowiedzialność, uczciwość, cierpliwość,
• dobra organizacja pracy,
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• etyka pracy, związana z zachowaniem przepisów RODO.
Aplikacje zawierające CV ZE ZDJĘCIEM oraz klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883), prosimy przesyłać na adres mailowy:
a...@anato... Wyświetl e-mail
Uprzejmie informujemy, że po zapoznaniu się z wszystkimi dokumentami skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Czekamy na Ciebie,
Agnieszka Szczepańska z Zespołem.
Jesteśmy 6 - osobowym Zespołem Fizjoterapeutów i Masażystów. Pracujemy w miejscu z klimatem, nowoczesnym i komfortowym (nie jest to typowy profil gabinetu w stylu przychodni).
Obecnie szukamy do pracy Rejestratorki/Recepcjonistki, z umiejętnością tworzenia materiałów na social media - WAŻNE!
Jakie będą Twoje obowiązki:
• rejestrowanie i umawianie Pacjentów/Klientów na wizyty w aplikacji Booksy,
• rozliczanie wizyt Pacjentów/Klientów (odpowiedzialność kasowa),
• współtworzenie materiałów na social media (Ig, Facebook)
• nawiązywanie dobrych relacji i zapewnienie najwyższej jakości obsługi naszych Pacjentów/Klientów,
• promowanie usług, sprzedaż Voucherów (bardzo dobra znajomość naszych usług, rozpoznanie potrzeb Klienta, właściwy dobór uslug),
• obsługa kasy fiskalnej i terminala
• dbanie o dobry wizerunek firmy,
• dbanie o czystość w poczekalni i miejscu pracy,
• dochowywanie ustalonych standardów pracy.
Co oferujemy Tobie:
• umowę zlecenie lub b2b (jesteśmy elastyczni),
• atrakcyjne warunki płacy,
• przyjazną atmosferę w miejscu pracy,
• pracę w ładnej, nowoczesnej, klimatyzowanej recepcji,
• bonusy świąteczne, spotkania integracyjne, kawa, herbata, woda
• pełne zaplecze socjalne.
Twoje cechy i umiejętności:
• gotowość do pracy 2 - 3 dni w tygodniu - do uzgodnienia, w godzinach 13.00 - 20.00 we wtorek i czwartek oraz opcjonalnie, w przyszłości, w środę. Możliwa też sobota, ale to jeszcze do uzgodnienia.
• znajomość i chęć tworzenia materiałów na social media,
• umiejętność szybkiego uczenia się,
• łatwość rozmowy z Klientem/Pacjentem,
• miła aparycja oraz uśmiech,
• zamiłowanie do czystości,
• wysoka kultura osobista,
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym mile widziane,
• doświadczenie w bezpośreniej obsłudze klienta oraz umiejętność rozpoznania potrzeb Pacjentów/Klientów,
• empatia i pozytywne nastawienie do ludzi,
• odpowiedzialność, uczciwość, cierpliwość,
• dobra organizacja pracy,
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• etyka pracy, związana z zachowaniem przepisów RODO.
Aplikacje zawierające CV ZE ZDJĘCIEM oraz klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883), prosimy przesyłać na adres mailowy:
a...@anato... Wyświetl e-mail
Uprzejmie informujemy, że po zapoznaniu się z wszystkimi dokumentami skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Czekamy na Ciebie,
Agnieszka Szczepańska z Zespołem.
Zobacz podobne oferty:
Doradca Serwisowy
Gdańsk Biegańskiego
Dziennikarz/Dziennikarka - serwis Trendy i styl
Gdańsk Śródmieście
Aktualizacja: 26.10.2025
Numer oferty: 65587490
Wróć do góry