Samodzielna Księgowa - Specjalistka ds. rozliczeń podatkowych

Ogłoszenie nieaktualne

Samodzielna Księgowa - Specjalistka ds. rozliczeń podatkowych

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Audyt / Podatki,
Księgowość
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak

W Sescom na nowo definiujemy pojęcie Facility Management na rynku sieci handlowych. Według nas to stale ewoluujące rozwiązania zapewniające sprawność działania placówek, efektywność i konkurencyjność biznesu oraz wsparcie jego rozwoju.
Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom.
Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele.

Za co będziesz odpowiedzialny/a:
Główne obowiązki związane z prawidłowymi rozliczeniami podatkowymi Sescom oraz spółek z Grupy Sescom, w szczególności:
  • weryfikacja rozliczeń dla celów prawidłowego deklarowania VAT i CIT,
  • przygotowywanie i wysyłka rozliczeń JPK VAT oraz rozliczeń CIT,
  • weryfikacja i rozliczanie podatku u źródła,
  • uzgadnianie w księgach rachunkowych rozliczeń VAT (w tym również dla rejestracji VAT SESCOM w innych państwach),
  • współpraca z biurami rachunkowymi zagranicznymi prowadzącymi rozliczenia VAT zagranicznego w SESCOM,
  • przeprowadzania audytów wewnętrznych prawidłowości ujęcia zdarzeń w księgach podatkowych,
  • wspieranie zespołu odpowiedzialnego za wystawianie faktur i ujmowanie kosztów w zakresie prawidłowości
  • dokumentowanie dla celów podatkowych,
  • współpraca z doradcami podatkowymi, w tym w szczególności – w składaniu MDR,
  • tworzenie lub współpraca przy tworzeniu procedur z zakresu rozliczeń podatkowych.
Jakie kompetencje są niezbędne:
  • Min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku z obowiązkami obejmującymi w szczególności rozliczanie podatku VAT, WHT, CIT.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze rachunkowości i podatków.
  • Wiedza z zakresu podatków, w szczególności VAT, CIT, WHT.
  • Umiejętność weryfikacji kont księgowych i pracy w systemach finansowo-księgowych.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office, zwłaszcza programu Excel.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  • Zdolność do pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość systemów ERP, zwłaszcza systemu IFS.
  • Uprawnienia doradcy podatkowego.
Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:
  • Czerpiemy przyjemność ze współpracy – ludzie są naszym najważniejszym kapitałem.
  • Lubimy działać aktywnie, mieć wpływ na rzeczywistość i widzieć efekty naszej pracy.
  • Szukamy optymalnych rozwiązań poprzez synergię działań zespołowych oraz otwartość na nowe pomysły.
  • Wyzwalamy kreatywność, wychodzimy poza sztywne ramy, prowokujemy i wykorzystujemy nadarzające się okazje biznesowe.
  • Wspólnie budujemy organizację gwarantującą bezpieczeństwo, oferującą możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów.
Co jeszcze zyskasz:
  • Hybrydowy tryb pracy. Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu pracującego w biurze w Gdańsku, jesteśmy jednak otwarci na hybrydowy model pracy po okresie wdrożenia.
  • Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie.
  • Doświadczony, wspierający zespół.
  • Swobodną atmosferę pracy.

Numer ogłoszenia: 65479500

Aktualizacja: 24.11.2023

Wróć do góry