Wróć do góry
Sekretarka
Ogłoszenie nieaktualne
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Aktualizacja: 3 miesiące temu | Nr ref: ADM/01/03/2023/G
Opis stanowiska:
Wymagania:
Oferujemy:
Dziękujemy za każdą przesłaną aplikację, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
- Prowadzenie sekretariatu firmy, w tym m.in. prace recepcyjne, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie dokumentów, dbałość o sale konferencyjne oraz inne prace sekretariatu
- Obsługa sekretarska Zarządu i Rady Nadzorczej
- Obsługa administracyjna firmy
- Obsługa i zapewnienie właściwego obiegu i archiwizacji dokumentów
- Prowadzenie zakupów materiałów biurowych i artykułów spożywczych na potrzeby biur, realizacja zapotrzebowania wszystkich działów oraz zapewnienie dostępności materiałów
- Współpraca z dostawcami towarów i usług z obszaru administracyjno-biurowego
- Organizacja i obsługa spotkań biznesowych i szkoleń
- Współorganizacja spotkań, szkoleń, imprez i innych wydarzeń firmowych
- Udział w tworzeniu procedur administracyjnych, wdrożeniach organizacyjnych i systemowych
- Przygotowywanie pism, prezentacji, raportów, zestawień na potrzeby Zarządu
- Organizowanie, koordynowanie i rozliczanie podróży służbowych Zarządu, organizacja podróży służbowych pracowników
- Wykonywanie drobnych tłumaczeń polsko-angielskich
- Wsparcie organizacyjno-administracyjne wszystkich działów firmy, w tym ich bieżąca obsługa administracyjno-biurowa
- Prowadzenie innych bieżących spraw administracyjno-biurowych
- Dbałość o wizerunek firmy
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenie kierunkowe mile widziane
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności: MS Excel, MS Power Point)
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, rzetelność, zadaniowość oraz umiejętność ustalania priorytetów
- Umiejętność efektywnej współpracy na wszystkich szczeblach organizacyjnych oraz pracy zespołowej
- Odpowiedzialność za powierzone zadania, aktywne podejście do rozwiązywania problemów
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Zaangażowanie, sumienność, pozytywne podejście
- Profesjonalizm w codziennym działaniu, nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji, znajomość etykiety biznesowej
- Doświadczenie w pracy z elektronicznym obiegiem dokumentów będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Interesującą pracę z możliwością rozwoju oraz zdobywania nowych doświadczeń zawodowych
- Udział w projektach interdyscyplinarnych,
- Możliwość udziału w wolontariacie pracowniczym
- Prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym,
- Świadczenia socjalne
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę
Dziękujemy za każdą przesłaną aplikację, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Informacje o firmie
Atlanta Poland S.A. powstała w 1990 r., od 2005 r. jest notowana na Warszawskiej GPW. Dzięki doświadczeniu, wiedzy i zaangażowaniu naszych Pracowników, z dumą oferujemy produkty Bakal tworzone z surowców najwyższej jakości. Jesteśmy liderem w dostawie bakalii dla wiodących producentów żywności i sieci handlowych w Polsce pod ich markami własnymi oraz czołowym importerem bakalii z całego świata.
Posiadamy dwa zakłady wyposażone w nowoczesne linie produkcyjne. Starannie kontrolujemy procesy, aby zapewnić wysoką jakość, walory smakowe i zdrowotne naszych produktów, a ich gwarancją są systemy ISO 9001, HACCP i BRC, akredytowane przez Lloyd's Register Quality Assurance.
Jako firma z tradycją, ukierunkowana na zrównoważony rozwój, cenimy różnorodność i transfer wiedzy. Partnerstwo, szacunek, współpraca, bezpieczne warunki pracy, dbałość o stały rozwój naszych Pracowników i środowisko naturalne - to nasze zasady jako uczestnika globalnego biznesu i odpowiedzialnego działacza społecznego.
Atlanta Poland S.A. powstała w 1990 r., od 2005 r. jest notowana na Warszawskiej GPW. Dzięki doświadczeniu, wiedzy i zaangażowaniu naszych Pracowników, z dumą oferujemy produkty Bakal tworzone z surowców najwyższej jakości. Jesteśmy liderem w dostawie bakalii dla wiodących producentów żywności i sieci handlowych w Polsce pod ich markami własnymi oraz czołowym importerem bakalii z całego świata.
Posiadamy dwa zakłady wyposażone w nowoczesne linie produkcyjne. Starannie kontrolujemy procesy, aby zapewnić wysoką jakość, walory smakowe i zdrowotne naszych produktów, a ich gwarancją są systemy ISO 9001, HACCP i BRC, akredytowane przez Lloyd's Register Quality Assurance.
Jako firma z tradycją, ukierunkowana na zrównoważony rozwój, cenimy różnorodność i transfer wiedzy. Partnerstwo, szacunek, współpraca, bezpieczne warunki pracy, dbałość o stały rozwój naszych Pracowników i środowisko naturalne - to nasze zasady jako uczestnika globalnego biznesu i odpowiedzialnego działacza społecznego.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
- Numer ogłoszenia: 65240626
- Data wyróżnienia: 11.03.2023
- Data wprowadzenia: 08.03.2023