Service Desk z j. niemieckim

premium
Gdańsk Wrzeszcz Górny
al. Grunwaldzka 50
Service Desk z j. niemieckim Umowa o pracę

Service Desk z j. niemieckim

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6800 - 7500
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Call center
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Rekrutacja online
Tak

Dołącz do zespołu Service Desk i rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie w wysokości 6800 zł brutto (umowa o pracę) + premię do 700 zł brutto.
  • Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Gdańsku.
  • Szkolenie wdrażające (4 tygodnie) i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności w obszarze IT, komunikacji i rozwiązywania problemów.
  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
     
Jak wygląda dzień pracy?
Nasi pracownicy to pasjonaci kawy. :) Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla pracowników sklepów Tchibo. Rozwiązujemy ich problemy związane z oprogramowaniem i sprzętem IT. Stale się rozwijamy, jesteśmy nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą! Do naszych zadań należą:
  • Odpowiadanie na wewnętrzne zapytania pracowników sklepów Tchibo.
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów IT.
  • Analizowanie sytuacji pod kątem występowania anomalii.
  • Zgłaszanie pozostałych problemów wymagających podjęcia działań.
  Wyróżniają Cię:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - niezbędna w trakcie szkolenia i do komunikacji w zespole.
  • Dobra znajomość zagadnień w technicznym obszarze IT.
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany w przedziale godz. 7:00 - 21:00).
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze Service Desk / obsłudze klienta.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Informacje o firmie
O nas 
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Data dodania ogłoszenia: 09.06.2025

ID oferty: 66109729

Zgłoś

Rekrutacja online
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
avatar

Transcom Worldwide Poland

487 32... pokaż numer
r...@trans... pokaż e-mail

Lokalizacja

Adres
Gdańsk Wrzeszcz Górny
al. Grunwaldzka 50 

Profil pracodawcy

W Transcom zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie. Setki klientów, w tym innowacyjni gracze z obszaru e-commerce, dynamicznie...

Zobacz profil employer_photo
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Polityka prywatności
E-mail
Wyświetl numer
Wróć do góry