Service Desk z j. niemieckim
premium
Gdańsk Wrzeszcz Górny
al. Grunwaldzka 50 Service Desk z j. niemieckim Umowa o pracę
al. Grunwaldzka 50 Service Desk z j. niemieckim Umowa o pracę
Service Desk z j. niemieckim
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6800 zł - 7500 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Call center
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Rekrutacja online
Tak
Dołącz do zespołu Service Desk i rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
Nasi pracownicy to pasjonaci kawy. :) Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla pracowników sklepów Tchibo. Rozwiązujemy ich problemy związane z oprogramowaniem i sprzętem IT. Stale się rozwijamy, jesteśmy nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą! Do naszych zadań należą:
U nas otrzymasz:
- Wynagrodzenie w wysokości 6800 zł brutto (umowa o pracę) + premię do 700 zł brutto.
- Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Gdańsku.
- Szkolenie wdrażające (4 tygodnie) i wsparcie w codziennej pracy.
- W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności w obszarze IT, komunikacji i rozwiązywania problemów.
- Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Nasi pracownicy to pasjonaci kawy. :) Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla pracowników sklepów Tchibo. Rozwiązujemy ich problemy związane z oprogramowaniem i sprzętem IT. Stale się rozwijamy, jesteśmy nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą! Do naszych zadań należą:
- Odpowiadanie na wewnętrzne zapytania pracowników sklepów Tchibo.
- Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów IT.
- Analizowanie sytuacji pod kątem występowania anomalii.
- Zgłaszanie pozostałych problemów wymagających podjęcia działań.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - niezbędna w trakcie szkolenia i do komunikacji w zespole.
- Dobra znajomość zagadnień w technicznym obszarze IT.
- Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany w przedziale godz. 7:00 - 21:00).
- Mile widziane doświadczenie w obszarze Service Desk / obsłudze klienta.
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Informacje o firmie
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Data dodania ogłoszenia: 09.06.2025
ID oferty: 66109729
Zgłoś
Rekrutacja online
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Profil pracodawcy
W Transcom zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie. Setki klientów, w tym innowacyjni gracze z obszaru e-commerce, dynamicznie...
Zobacz profil
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry