Spare Parts Coordinator

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Analiza / Statystyka,
Mechanika,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Hybrydowa

Aktualizacja: 2 miesiące temu

Key responsibilities
  • Initiating standard offer process.
  • Taking care of the correct circulation of documents and correct course of the process related to the sale of spare parts.
  • Identifying specific spare parts (according to customer's requirement).
  • Monitoring the customer order portal and taking care of the correct distribution of correspondence related to the implementation of a given order and additional customer requirements.
  • Monitoring progress in achieving goals and ensure that sales targets and KPI’s are met.
  • Continuous improvement and development of the process related to the sale of spare parts.
Key qualifications
  • A minimum of a Bachelor’s Degree (mechanical engineering or marine engineering would be preferred)
  • Experience in working on similar position (in maritime industry would be preferred) in working with client and understanding the client’s needs, identifying solutions required by the client and preparing an appropriate offer.
  • Ability to work effectively under pressure.
  • High motivation to work.
  • Flexibility, ability to deal with ambiguity and change.
  • Ability to exercise judgement and act on own initiative.
  • Very good knowledge of Microsoft Office tools (comfortable using Excel and its multitude of functions).
  • Very good communication skills.
  • Structured, reliable, good in networking and with collaboration skills.
  • Fluent spoken and written English.
What we offer:
  • Working in an internationally environment/stable company.
  • Participation in various trainings and other forms of raising skills and competences.
  • Unique atmosphere in a team sharing expertise.
  • Collaboration with various departments and disciplines within our global organization.
  • Attractive salary and benefits.
  • Interesting experience and opportunity for personal development.
If you would like to apply for the above-mentioned position, send your CV in English version.

The position reports locally to the Senior Spare Parts Team Leader.
Informacje o firmie
Kongsberg Maritime delivers high technology systems and solutions for customers in challenging conditions worldwide. Kongsberg Maritime CM Poland - the Product Service Center in Gdynia with a professionally equipped repair workshop is part of the global Kongsberg Maritime service structure. We offer unique job opportunities in the challenging field of global maritime business with excellent development opportunities.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/.
Administratorem danych jest Kongsberg Maritime CM Sp. z o.o. z siedzibą w Gniewie. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody w każdym czasie. W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem email: recruitment.cee@km.kongsberg.com
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 64887957
  • Data wyróżnienia: 26.06.2022
  • Data wprowadzenia: 23.06.2022
  • Aktualizacja: 23.06.2022