Specjalista Customer Experience
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista Customer Experience
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Energetyka
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
GreenWay Polska Sp. z o.o.
GreenWay Polska Sp. z o.o. to firma z branży nowych technologii, która buduje i zarządza infrastrukturą ładowania samochodów elektrycznych w Europie. Z ponad 700 publicznymi stacjami ładowania w Polsce i dzięki rozległej sieci partnerów roamingowych w 25 krajach, jest największą siecią oferującą elektromobilne rozwiązania w swoim rejonie.
Misją GreenWay jest czystsza i zdrowsza Europa Środkowo-Wschodnia mniej zależna od ropy naftowej, dzięki powszechnemu wykorzystaniu pojazdów elektrycznych.
W związku z intensywnym rozwojem naszej działalności, szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista Customer Experience
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania na stanowisku:
GreenWay Polska Sp. z o.o. to firma z branży nowych technologii, która buduje i zarządza infrastrukturą ładowania samochodów elektrycznych w Europie. Z ponad 700 publicznymi stacjami ładowania w Polsce i dzięki rozległej sieci partnerów roamingowych w 25 krajach, jest największą siecią oferującą elektromobilne rozwiązania w swoim rejonie.
Misją GreenWay jest czystsza i zdrowsza Europa Środkowo-Wschodnia mniej zależna od ropy naftowej, dzięki powszechnemu wykorzystaniu pojazdów elektrycznych.
W związku z intensywnym rozwojem naszej działalności, szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista Customer Experience
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania na stanowisku:
- budowa i realizacja kompleksowej wizji doświadczenia klienta (CX) dla klientów usług ładowania samochodów elektrycznych
- badanie potrzeb i satysfakcji klientów w zakresie usług ładowania
- proponowanie zmian CX dla lokalizacji i obsługi ładowarek oraz narzędzi do kontaktów i obsługi klientów
- koordynowanie realizacji projektów z obszaru klienta, których głównym celem jest podnoszenie jakości usług i poprawa doświadczeń klientów
- usprawnianie procesów wewnętrznych w firmie w celu poprawy doświadczeń klientów uwzględniając perspektywę klientów oraz pracowników
- aktywne promowanie kultury zorientowanej na klienta w firmie
- współpraca przy tworzeniu ofert i promocji dla klientów
- współpraca z zewnętrznymi firmami doradczymi w zakresie CX
- monitoring konkurencji
- min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze CX
- doświadczenie w pracy projektowej
- wiedza z zakresu design thinking, Net Promoter Score, lean
- kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania, zmysł estetyczny
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym
- prawo jazdy kat. B
- ogólna wiedza dotycząca funkcjonowania elektromobilności, rynku motoryzacyjnego, nowych trendów i rozwiązań technicznych w tym obszarze
- znajomość narzędzi informatycznych związanych z szeroko pojętą obsługą klienta, badaniami potrzeb, grafiką komputerową, marketingiem
- możliwość zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych
- aktywny udział w rewolucji technologicznej branży motoryzacyjnej
- stabilną pracę w firmie będącej liderem rozwoju rynku elektromobilności w kraju
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- premie kwartalne i roczne
- atrakcyjne możliwości rozwoju kariery w strukturach budującej się firmy oraz całej grupy GreenWay
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy z domu
- spotkania integracyjne
- program well-being’owy
- dofinansowanie do pakietu ubezpieczenia medycznego
- dofinansowanie nauki języka angielskiego
- dofinansowanie do karty MultiSport
- dofinansowanie do programu PPK
- Program Poleceń Pracowniczych
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 25.11.2022
Aktualizacja: 19.04.2023
Wróć do góry