Specjalista ds. Administracji

Ogłoszenie podstawowe
Rumia Specjalista ds. Administracji Umowa o pracę

Specjalista ds. Administracji

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Nr ref: 105/11/2024/OR

Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać.
Od ponad 25 lat działamy w branży HR.
Poszerzamy horyzonty, inspirujemy działania, otwieramy możliwości.
Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie i zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów.
 
Dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Rumia
Nr. ref: 105/11/2024/OR 

Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Benefity: siłownia w biurze, opieka medyczna, spotkania integracyjne, parking pracowniczy
  • Dużą samodzielność
  • Ciekawą pracę w dobrej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku

Zakres zadań:
  • Prowadzenie spraw biurowo-administracyjnych związanych z działalnością firmy, wsparciem pozostałych działów firmy
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Sekretariatu, obiegiem dokumentacji w firmie, zaopatrzeniem biura
  • Nadzór nad usługami IT, BHP, dotyczącymi nieruchomości firmowych
  • Współpraca z brokerami ubezpieczeniowymi, koordynowanie i raportowanie spraw ubezpieczeniowych Spółki
  • Prowadzenie prac z zakresu Przedstawiciela Systemu Zarządzania, takich jak: sporządzanie procedur, przeprowadzanie audytów, Przeglądu Zarządzania
  • Nadzór nad nieruchomością Spółki i działaniami firm w zakresie jej obsługi
  • Zarządzanie kalendarzem Zarządu
  • Organizacja podróży służbowych Zarządu
  • Organizacja eventów firmowych
  • Wsparcie działań promocyjnych i marketingowych firmy
  • Obsługa systemu ERP w zakresie działu administracji

Kryteria rekrutacji:
  •        Samodzielność w działaniu, komunikatywność
  •        Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, sumienność, dbałość o szczegóły
  •        Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność w wykonywaniu zleconych zadań
  •        Praktycznej znajomości programu Ms Excel
  •        Min. 2 lata doświadczenia na porównywalnym stanowisku
  •        Znajomość języka angielskiego
  •        Mile widziana znajomość systemów zarządzania wg norm ISO
  •        Mile widziana znajomość problematyki ubezpieczeń
  •        Mile widziana znajomość zagadnień związanych z obsługą nieruchomości

Data dodania ogłoszenia: 20.11.2024

Zgłoś

Zobacz inne oferty od Perfect Consulting

Operator Wózka Widłowego

Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 11 dni temu

Key Account Manager

Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 22 dni temu

Specjalista ds. sprzedaży usług TSL

Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 22 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Perfect Consulting

p...@perfe... Wyświetl e-mail

Lokalizacja

Adres
Rumia 
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Polityka prywatności
Wróć do góry