Specjalista ds. Administracji
Ogłoszenie podstawowe
Rumia
Specjalista ds. Administracji
Umowa o pracę
Specjalista ds. Administracji
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne,
Zarządzanie biurem
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Nr ref: 105/11/2024/OR
Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać.
Od ponad 25 lat działamy w branży HR.
Poszerzamy horyzonty, inspirujemy działania, otwieramy możliwości.
Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie i zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów.
Dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Rumia
Nr. ref: 105/11/2024/OR
Oferujemy:
Zakres zadań:
Kryteria rekrutacji:
Od ponad 25 lat działamy w branży HR.
Poszerzamy horyzonty, inspirujemy działania, otwieramy możliwości.
Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie i zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów.
Dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Rumia
Nr. ref: 105/11/2024/OR
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę
- Szkolenia wewnętrzne
- Benefity: siłownia w biurze, opieka medyczna, spotkania integracyjne, parking pracowniczy
- Dużą samodzielność
- Ciekawą pracę w dobrej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku
Zakres zadań:
- Prowadzenie spraw biurowo-administracyjnych związanych z działalnością firmy, wsparciem pozostałych działów firmy
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Sekretariatu, obiegiem dokumentacji w firmie, zaopatrzeniem biura
- Nadzór nad usługami IT, BHP, dotyczącymi nieruchomości firmowych
- Współpraca z brokerami ubezpieczeniowymi, koordynowanie i raportowanie spraw ubezpieczeniowych Spółki
- Prowadzenie prac z zakresu Przedstawiciela Systemu Zarządzania, takich jak: sporządzanie procedur, przeprowadzanie audytów, Przeglądu Zarządzania
- Nadzór nad nieruchomością Spółki i działaniami firm w zakresie jej obsługi
- Zarządzanie kalendarzem Zarządu
- Organizacja podróży służbowych Zarządu
- Organizacja eventów firmowych
- Wsparcie działań promocyjnych i marketingowych firmy
- Obsługa systemu ERP w zakresie działu administracji
Kryteria rekrutacji:
- Samodzielność w działaniu, komunikatywność
- Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, sumienność, dbałość o szczegóły
- Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność w wykonywaniu zleconych zadań
- Praktycznej znajomości programu Ms Excel
- Min. 2 lata doświadczenia na porównywalnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego
- Mile widziana znajomość systemów zarządzania wg norm ISO
- Mile widziana znajomość problematyki ubezpieczeń
- Mile widziana znajomość zagadnień związanych z obsługą nieruchomości
Data dodania ogłoszenia: 20.11.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od Perfect Consulting
Operator Wózka Widłowego
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 11 dni temu
Key Account Manager
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 22 dni temu
Specjalista ds. sprzedaży usług TSL
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 22 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Perfect Consulting
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry