Specjalista ds administracji

podstawowe
Gdańsk Śródmieście
Jana z Kolna 11
Specjalista ds administracji Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Specjalista ds administracji

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Czy jesteś osobą, która ma pasję do administracji oraz pracy z dokumentami i chcesz być częścią zgranego zespołu? Jeśli tak, to ta oferta jest dla Ciebie! 
 
Szukamy osoby na stanowisko: Specjalista ds administracji
 
Nasza firma to miejsce, w którym cenimy ROZWÓJ. Wierzymy, że rozwijając naszych pracowników, rozwijamy również JB Solutions. Tworzymy przestrzeń, w której możesz się rozwijać i rosnąć wraz z nami. 
 
Wartość PARTNERSTWA jest fundamentem naszej działalności. Tu liczy się współpraca, wsparcie i wymiana doświadczeń. Twoje zdanie ma znaczenie, a my dążymy do tworzenia relacji opartych na ZAUFANIU
 
Wspólnie kształtujemy przyszłość firmy i branży dlatego OTWARTOŚĆ w naszej firmie oznacza, że jesteśmy przychylni nowym pomysłom i innowacjom oraz szanujemy różnorodność. 
 
Stawiamy na SKUTECZNOŚĆ i efektywność w każdym obszarze działalności. To nasze siły napędowe. 
 
W JB Solutions panuje przyjazna atmosfera, jesteśmy nie tylko kolegami z pracy, ale również partnerami tworzącymi zgrany zespół i cieszymy się z naszych osiągnięć. 
Jeśli podzielasz te wartości, a księgowość jest Twoją pasją, to chcielibyśmy Cię poznać! 
 
Dołącz do naszego zespołu i razem twórzmy przyszłość pełną sukcesów! 
 
Zakres obowiązków: 
  • planowanie, organizowanie i monitorowanie prac w zakresie powierzonych zadań w tym sprawna obsługa administracyjna biura; 
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym archiwizacja dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji; 
  • obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów; 
  • wsparcie Office managera w koordynowaniu ważnych wydarzeń i terminów oraz Zarządzanie kalendarzem Kadry Zarządzającej; 
  • zaopatrywanie Biura Spółki w urządzenia i materiały biurowe; 
  • współpraca z innymi działami Spółki; 
  • bieżąca współpraca z administratorem budynku (zgłaszanie awarii, napraw, przeglądów itp.); 
  • sprawowanie nadzoru nad gospodarką środkami trwałymi i wyposażeniem Biura Spółki; 
  • przestrzeganie wewnętrznych procesów oraz zasad postepowania  
  • podejmowanie działań zmierzających do ciągłego doskonalenia procesów zachodzących w Spółce; 
  • prowadzenie rozliczeń kadrowych – prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozpisywanie delegacji służbowych, raportowanie; 
  • opisywanie umów, aneksów, faktur oraz prowadzenie rejestrów dokumentów przychodzących do Spółki oraz nadzór nad zgodnością ich obiegu – zgodnie zobowiązującą procedurą 
 
Oferujemy:  
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności, 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę (do Twojej decyzji), 
  • Dbamy o budowanie relacji wśród członków naszych zespołów i organizujemy spotkania integracyjne, wspólne wyjścia i wyjazdy, 
  • Dofinansowania indywidualnych kursów i szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji, 
  • Dbamy też o rozwój zawodowy i osobisty poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, 
  • Dofinansowanie do urlopu, 
  • System premii kwartalnych i rocznych, 
  • Dostęp do bezpłatnych porad prawnych na cele osobiste pracowników, 
  • Program dodatkowego wynagradzania za polecenia pracowników, 
  • Bardzo przyjazną atmosferę pracy, otwartą komunikację, codzienne wsparcie całego zespołu i wymianę doświadczeń – to dla nas ważne! 
  • Zapewniamy szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, owocowe/słodkie dni, konkursy i wiele innych . 
Nasze wymagania:  
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie); 
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z administracją; 
  • umiejętności planowania i organizacji; 
  • zdolności organizacyjne, dyscyplina oraz umiejętności komunikacyjne; 
  • zdolności negocjacyjne, samodzielność, umiejętność współpracy z ludźmi, dokładność, proaktywność; 
  • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność oraz konsekwencja w działaniu; 
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office; 
  • wysoka kultura osobista 
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym 
  • prawo jazdy kat. B. 

Jeżeli interesuje Cię praca na powyższym stanowisku, prześlij  swoje CV na adres: r...@jbsol... Wyświetl e-mail z dopiskiem: „Asystent/ka biura” wraz ze wskazaniem w treści maila oczekiwań finansowych w kwocie netto oraz możliwym terminem podjęcia pracy.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) prowadzonej przez JB Solutions spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 05.01.2025

Zgłoś

Zobacz inne oferty od JB Solutions

Office Manager

podstawowe
Aktualizacja: 24 dni temu

Kierownik zespołu księgowości

podstawowe
Aktualizacja: 24 dni temu

Samodzielny Księgowy/ Samodzielna Księgowa

podstawowe
Aktualizacja: 24 dni temu

Specjalista ds. kadr i płac

podstawowe
Aktualizacja: 23 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

JB Solutions

578 12... Wyświetl numer
r...@jbsol... Wyświetl e-mail

Lokalizacja

Adres
Gdańsk Śródmieście
Jana z Kolna 11 
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Polityka prywatności
SMS
Wyświetl numer
Wróć do góry