Specjalista ds. administracyjno-handlowych

maxi
Gdańsk Morena
prof. Mariana Raciborskiego 35
Specjalista ds. administracyjno-handlowych Umowa o pracę

Specjalista ds. administracyjno-handlowych

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Zarządzanie biurem,
Obsługa klienta,
Sprzedaż detaliczna
Poziom stanowiska
Pracownik biurowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Axes System to wielokrotnie nagradzany, czołowy producent systemów komputerowej diagnostyki samochodowej. Od niemal 25 lat wdrażamy nowoczesne rozwiązania w dziedzinie profesjonalnej elektroniki i informatyki. Jesteśmy zespołem ludzi z pasją i pomysłami, które zmieniamy w praktyczne rozwiązania. Zapewniamy stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie, dostęp do najnowszych technologii i możliwość ciągłego doskonalenia. Wyśmienita atmosfera i koleżeńskie relacje powodują, że każdy dzień pracy jest przyjemnym wyzwaniem. Wspieramy pasje naszych pracowników. Jesteśmy laureatem konkursu "Pracodawca - Organizator Pracy Bezpiecznej" prowadzonego przez Państwową Inspekcję Pracy oraz trzykrotnym złotym medalistą konkursu „Kręć kilometry dla Gdańska”.

Szukamy Ciebie jeżeli
  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • chcesz się uczyć i zdobywać nowe doświadczenia,
  • lubisz kontakt z ludźmi (zarówno osobisty jak i elektroniczny),
  • jesteś osobą zdyscyplinowaną, zorganizowaną i chętnie angażujesz się w wykonywaną pracę,
  • jesteś osobą pomysłową, pełną energii i entuzjazmu,
  • posiadasz zdolności do organizowania i prowadzenia spraw handlowych oraz administracyjnych, w tym prowadzenie rozliczeń, dokumentacji i korespondencji,
  • jesteś osobą gotową do współorganizowania i uczestnictwa w wydarzeniach,
  • znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
Co będziesz robić?
  • dbać o wizerunek firmy i dobre relacje w zespole,
  • uczestniczyć w przygotowaniu materiałów promocyjnych oraz ofert handlowych,
  • planować i podejmować działania sprzedażowe,
  • odpowiadać za prawidłowe funkcjonowanie biura,
  • dbać o właściwy obieg dokumentów i korespondencji,
  • prowadzić bieżącą obsługę klientów i kontrahentów.
W codziennej pracy potrzebne będą:
  • znajomość komputera i doświadczenie w korzystaniu z aplikacji biurowych,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność współpracy z innymi działami firmy w celu realizacji zadań,
  • samodzielność, uczciwość, rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Co oferujemy?
  • stabilną pracę w wiarygodnej firmie,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
  • dostęp do świadczeń socjalnych,
  • stacjonarną pracę w dobrze skomunikowanej części Gdańska,
  • bardzo dobrą, koleżeńską atmosferę i partnerskie relacje.
Jeżeli tak właśnie wyobrażasz sobie Twoją nową pracę, to wyślij nam swoją aplikację zawierającą CV oraz list motywacyjny na adres: p...@axes.... Wyświetl e-mail

Dziękując za Państwa zainteresowanie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na to stanowisko (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 16.05.2025

Aktualizacja: 16.05.2025

ID oferty: 66086203

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
avatar

Axes System

583 47... pokaż numer
a...@axes.... pokaż e-mail

Lokalizacja

Adres
Gdańsk Morena
prof. Mariana Raciborskiego 35 
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Polityka prywatności
E-mail
Wyświetl numer
Wróć do góry