Specjalista ds. eMarketingu

maxi
Gdynia Redłowo
Legionów 126-128
Specjalista ds. eMarketingu Umowa o pracę

Specjalista ds. eMarketingu

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa

Zadania:
  • planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii online (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads)
  • zarządzanie obecnością firmy w mediach społecznościowych (planowanie postów, moderacja, analiza wyników)
  • tworzenie treści marketingowych (posty, newslettery, treści na strony www, banery reklamowe)
  • współpraca z zespołem grafików, copywriterów i zewnętrznymi agencjami
  • opieka nad firmowymi landing page’ami – budowa, konfiguracja (CMS, GTM, GA, Consent Mode), monitorowanie poprawności działania witryn, publikacja treści i integracja z innymi systemami
  • analiza danych w Excelu (np. arkusze produktowe, raporty sprzedaży, analizy SEO)
  • analiza efektywności kampanii (m.in. Google Analytics)
  • wsparcie przy realizacji strategii SEO i SEM
  • monitorowanie trendów w digital marketingu i wdrażanie nowych rozwiązań
  • wykorzystywanie narzędzi AI w realizacji zadań marketingowych
Wymagania:
  • min. 2–3 lata doświadczenia w marketingu internetowym
  • dobra znajomość narzędzi: Google Ads, Meta Ads, Google Analytics
  • dobra znajomość Google Tag Manager (GTM) w zakresie konfiguracji, implementacji i zarządzania tagami oraz tworzenia reguł uruchamiania, pracy ze zmiennymi
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych
  • znajomość Excela – sprawne operowanie formułami
  • znajomość HTML i CSS – na poziomie umożliwiającym podstawową edycję treści i stylów
  • znajomość podstaw SEO i UX
  • kreatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy
Co oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • elastyczne godziny pracy oraz pracę w dogodnej lokalizacji (Gdynia Redłowo)
  • dofinansowanie do karty MultiSport oraz posiłków w bufecie firmowym
  • prywatna opieka medyczna oraz system kafeteryjny
Informacje o firmie
Kasa Stefczyka to instytucja z dużym doświadczeniem. W branży finansowej działamy już od ponad 30 lat. Nasz cel to nie tylko oferowanie usług finansowych, ale też edukacja i pomoc potrzebującym.
Nasze produkty można znaleźć w placówkach w całej Polsce, w małych i dużych miejscowościach, ale główna siedziba mieści się w Gdyni. Dobra lokalizacja to jeden z naszych plusów. Można dostać się do nas nie tylko samochodem. Przystanki autobusowe i stacja SKM znajdują się w odległości ok. 10 minut spacerem.
Jeśli chcesz pracować w miejscu, które stawia na takie wartości jak pomoc innym, solidarność i współpraca, to dobrze trafiłaś/trafiłeś. Te zasady widać też w naszej codziennej pracy. Obce jest nam korporacyjne podejście do pracownika. Każdą osobę traktujemy indywidualnie i nie narzucamy żadnego dress code’u. Ważne jest dla nas, żebyś czuła/czuł się w pracy swobodnie – oczywiście w granicach rozsądku Oferujemy stabilne zatrudnienie, atrakcyjne benefity i dbamy o dobrą atmosferę. Wiemy, że work-life balance jest bardzo ważny i szanujemy Twój prywatny czas. Jednak spędzamy w pracy 1/3 dnia – dlatego staramy się, aby mimo wszystko praca też mogła być przyjemnością. Fakt, że średni staż wynosi u nas ponad 9 lat, jest potwierdzeniem na to, że dobrze nam to wychodzi Sprawdź nasze ogłoszenia i dołącz do nas!

Data dodania ogłoszenia: 09.06.2025

ID oferty: 66110278

Zgłoś

obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
avatar

Kasa Stefczyka

Lokalizacja

Adres
Gdynia Redłowo
Legionów 126-128
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Polityka prywatności
Wróć do góry