Wróć do góry
Specjalista ds. kadr i płac
Ogłoszenie nieaktualne
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Kadry
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Aktualizacja: 7 miesięcy temu
Opis stanowiska:
- bieżąca obsługa kadrowo- płacowa małych i średnich podmiotów gospodarczych;
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych;
-przygotowywanie i rozliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych;
-rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich;
-sporządzanie raportów i deklaracji ZUS, PFRON (w tym SODIR) oraz PPK
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe o profilu: ekonomia, administracja),
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych,
- znajomość programu PŁATNIK oraz programów z pakietu MS Office (Word, Excel),
- zaangażowanie w wykonywane zadania,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętnością analitycznego myślenia,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, skrupulatność
- mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym
- mile widziana znajomość programu OPTIMA
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat;
- pracę w dynamicznym zespole;
- możliwości rozwoju zawodowego;
- możliwość dofinansowania do karty MULTISPORT;
- możliwość dofinansowania do pakietu opieki medycznej PZU Zdrowie;
- bieżąca obsługa kadrowo- płacowa małych i średnich podmiotów gospodarczych;
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych;
-przygotowywanie i rozliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych;
-rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich;
-sporządzanie raportów i deklaracji ZUS, PFRON (w tym SODIR) oraz PPK
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe o profilu: ekonomia, administracja),
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych,
- znajomość programu PŁATNIK oraz programów z pakietu MS Office (Word, Excel),
- zaangażowanie w wykonywane zadania,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętnością analitycznego myślenia,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, skrupulatność
- mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym
- mile widziana znajomość programu OPTIMA
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat;
- pracę w dynamicznym zespole;
- możliwości rozwoju zawodowego;
- możliwość dofinansowania do karty MULTISPORT;
- możliwość dofinansowania do pakietu opieki medycznej PZU Zdrowie;
Informacje o firmie
Kancelaria "Legis" świadczy swoje usługi w zakresie obsługi prawnej, finansowej i rachunkowej przedsiębiorstw już od 1995 roku. Posiadamy duże doświadczenie
i fachowość popartą licznymi bardzo dobrymi referencjami.
i fachowość popartą licznymi bardzo dobrymi referencjami.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
- Numer ogłoszenia: 64712060
- Data wyróżnienia: 16.02.2022
- Data wprowadzenia: 16.02.2022
- Aktualizacja: 05.11.2022