Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce w sklep

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce w sklep

Firma
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Sprzedaż detaliczna
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak


Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa klienta internetowego (mail, telefon, chat),
  • Monitorowanie i przetwarzanie zamówień oraz współpraca z działem logistyki,
  • Obsługa zwrotów i reklamacji,
  • Zarządzanie kontami marketplace (m.in. Amazon, Kaufland, eMAG, Pigu),
  • Odpowiadanie na opinie klientów oraz dbanie o wysoką ocenę sklepu.

Wymagania:
  • Znajomość obsługi zamówień na platformach marketplace (m.in. Amazon, Kaufland, eMAG, Pigu),
  • Znajomość systemu BaseLinker,
  • Mile widziana znajomość obsługi sklepu internetowego na platformie IdoSell oraz systemu księgowego Subiekt,
  • Proaktywna postawa i pozytywne nastawienie na satysfakcję klienta,
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i dostosowywania do nowych narzędzi,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym obsługę zagranicznych marketplaców,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność.

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku,
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
  • Atrakcyjne zniżki pracownicze na asortyment,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, prywatnej opieki medycznej oraz pakietu sportowego,
  • Nielimitowaną ilość kawy
Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV i danych kontaktowych za pośrednictwem portalu oraz na adres mailowy [ukryte] .
Informacje o firmie

Hurtownia zabawek "M&Z" - tu zabawa i biznes idą w parze! Rozpoczęliśmy naszą przygodę w branży zabawkarskiej ponad 30 lat temu. Od skromnych początków z kilkoma produktami, ewoluowaliśmy w ekspertów branży, i staramy się być zawsze o krok przed konkurencją. W "M&Z" łączymy zabawki i profesjonalizm, oferując naszym klientom starannie wyselekcjonowany asortyment, który odpowiada aktualnym potrzebom rynku.

Rozwijamy również naszą markę detaliczną YUPI (niegdyś Świat Dziecka). Wraz z 18 sklepami detalicznymi oraz nowoczesnym sklepem internetowym Yupi.pl. Reagujemy na potrzeby konsumentów, dostarczając najnowsze trendy w świecie zabawek, zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach europejskich.

Data dodania ogłoszenia: 06.11.2024

Wróć do góry